Ik hoorde ooit dat mensen een kruising Jack Russel Sint bernard hadden ..
( Jack russel de vader , sint bernard moeder )
Er is me toen verteld dat dit wel kan maar zou het andersom geweest zijn dat het dan niet gaat ...lijkt me ook logisch
maar nu zegt iemand dat ze een hondje kent kruising herder x jack waarbij de jack wel de moeder is.
Kan dit ??....Mij vertelde ze toen dat een kleine hond wel bij een grote hond gezonde pups kan maken maar andersom niet
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kleine hond X grote hond
Moderator: moderatorteam
-
joyce1986
- Actief
Kleine hond X grote hond
Binky And Indy are watching you
R.i.p Freya 18-06-98 / 15-07-06
R.i.p Freya 18-06-98 / 15-07-06
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
joyce1986
- Actief
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
als een teef hoerig genoeg is gaat ze zelfs liggen hoor
voor 10 jaar terug woonde ik op een terrein waar ze een engelse staff teef en een rottweilerreu hadden.
die teef had een loopsheid zonder bloed en is door de rotti gedekt. tot ze ziek werd...
naar de DA bleek dat ze 1 pup had die al zo groot was als haar buikholte ongeveer was dus meteen geaborteerd en gecastreerd.
dat is het gevaar bij kleine teef grote reu. maar het kan ook dat er toch kleine pupjes komen dan is het geen probleem maar het blijft een groot risico omdat je het niet weet..
voor 10 jaar terug woonde ik op een terrein waar ze een engelse staff teef en een rottweilerreu hadden.
die teef had een loopsheid zonder bloed en is door de rotti gedekt. tot ze ziek werd...
naar de DA bleek dat ze 1 pup had die al zo groot was als haar buikholte ongeveer was dus meteen geaborteerd en gecastreerd.
dat is het gevaar bij kleine teef grote reu. maar het kan ook dat er toch kleine pupjes komen dan is het geen probleem maar het blijft een groot risico omdat je het niet weet..