Ik ben nog niet vers aan het voeren maar ik wil dit wel gaan doen. In ieder geval gedeeltelijk.
Wat was voor jou de rede om BARF te gaan geven?
Mijn hond wil geen brokken meer eten (zijn ook helemaal niet lekker natuurlijk). Nu geef ik al af en toe wat rauw bij.
Je ziet ze gewoon genieten.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Barf
Moderator: moderatorteam
- Hetty2501
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniel
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik geef mijn rauwgevoerde honden geen groentepuree. Vind ik niet nodig, scheelt dus ook een hoop geld en werk. Ik geef wel af en toe kiemen en restjes groente van de eigen maaltijd en gedroogde zeewier.
Ben je ook lid van de site van Voernatuurlijk of van Barfplaats? Misschien dat er daar mensen zijn die bij jou in de buurt wonen.
Ben je ook lid van de site van Voernatuurlijk of van Barfplaats? Misschien dat er daar mensen zijn die bij jou in de buurt wonen.
Groetjes van Charlotte

-
jelle
- Zeer actief
Hier ook een BARFende Ferro
Aan adressen in de buurt kan ik je niet helpen, al weet ik wel dat er op Barfplaats een hele lijst staat, gesorteerd op provincie.
Wat de vriezer betreft: ik heb eerst ook lopen zoeken naar een tweedehands, maar uiteindelijk toch uitgekomen bij een nieuwe. Oudere vriezers zullen iha veel meer stroom verbruiken. Het verschil tussen bijvoorbeeld een vriezer met B-label en ik geloof A+ was op jaarbasis al ongeveer 50 euro aan stroomkosten... dat tikt behoorlijk aan.
Aan adressen in de buurt kan ik je niet helpen, al weet ik wel dat er op Barfplaats een hele lijst staat, gesorteerd op provincie.
Wat de vriezer betreft: ik heb eerst ook lopen zoeken naar een tweedehands, maar uiteindelijk toch uitgekomen bij een nieuwe. Oudere vriezers zullen iha veel meer stroom verbruiken. Het verschil tussen bijvoorbeeld een vriezer met B-label en ik geloof A+ was op jaarbasis al ongeveer 50 euro aan stroomkosten... dat tikt behoorlijk aan.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
-
peerle
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Nova Scotia Duck Tolling Retriever - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Hoi,
Fijn dat Ferro het BARFen zo leuk vind, zo hoort het ook
!
Zelf woon ik niet helemaal in jouw buurt (Vlaams-Brabant), maar ik probeer wel een site op poten te zetten met enkel Belgische adresjes. Er staan er nu al op het forum (zie handtekening), de site is nog niet af. Hopelijk vind je daar wat adresjes in jouw buurt, en we hebben hier ook al twee DDD's georganiseerd, telkens in Beveren, dus dat is ook wel te doen denk ik
.
Veel succes en plezier nog,
Groetjes,
Veerle
Fijn dat Ferro het BARFen zo leuk vind, zo hoort het ook
Zelf woon ik niet helemaal in jouw buurt (Vlaams-Brabant), maar ik probeer wel een site op poten te zetten met enkel Belgische adresjes. Er staan er nu al op het forum (zie handtekening), de site is nog niet af. Hopelijk vind je daar wat adresjes in jouw buurt, en we hebben hier ook al twee DDD's georganiseerd, telkens in Beveren, dus dat is ook wel te doen denk ik
Veel succes en plezier nog,
Groetjes,
Veerle
Groetjes van Veerle en een lek van Lucy en Seya !
Kleine schuurtongetjes van Isis en Anubis...
http://www.barf-vlaanderen.be/forum
Kleine schuurtongetjes van Isis en Anubis...
http://www.barf-vlaanderen.be/forum
-
ien
- Erelid
- Contacteer: