Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aqua Coolkeeper
Moderator: moderatorteam
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Aqua Coolkeeper
Hoi
Zijn hier mensen die al ervaring hebben mt de koelbanden, heb er een
aangeschaft, maar ik vraag me af of je hem al om kan doen, ook al is de band nog wat vochtig?
Zijn hier mensen die al ervaring hebben mt de koelbanden, heb er een
aangeschaft, maar ik vraag me af of je hem al om kan doen, ook al is de band nog wat vochtig?
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
- *Silvia*
- Zeer actief
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
baloutjuh schreef:Ja hoor die kan je best omdoen als hij nog vochtig is zo doen wij het hier ook altijd bij Sam als de band omgaat wring de band iets uit en dan gelijk om
Oke bedankt, heb hem net toch maar omgedaan, hij lag weer te hijgen als een paard,, Heb alleen nog niet helemaal door, hoe je nu een halsband erdoor heen kan wrikken, bij mij komt het oog dan waar de riem aan moet in dat gleuffie

-
- Vaste gebruiker
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
- venijntje13
- Vaste gebruiker
op de officiele site staat dat je hier informatie kan vragen in nederlandsspijker&co schreef:waar heb je die gekocht, ik zoek er ook een voor m'n hond maar kan ze nergens vinden,
alvast ebdankt
P.O. Box
NL-6000 GK Weert
Netherlands
+31 (0) 45 - 5415161
dus ik zou even bellen om te horen waar je hem het dichtst bij jou in de buurt kan kopen

- Zenda
- Zeer actief
Je moet de riem dan in de coolceeper draaien totdat het oog tevoorschijn komt. Dit moet je wel doen met de riem om de hond. Dit is een hoop gesjor en getrek. Ik doe gewoon de riem om en dan de cooler. Dus los van elkaar. Werkt ook perfect.Amber schreef:baloutjuh schreef:Ja hoor die kan je best omdoen als hij nog vochtig is zo doen wij het hier ook altijd bij Sam als de band omgaat wring de band iets uit en dan gelijk om
Oke bedankt, heb hem net toch maar omgedaan, hij lag weer te hijgen als een paard,, Heb alleen nog niet helemaal door, hoe je nu een halsband erdoor heen kan wrikken, bij mij komt het oog dan waar de riem aan moet in dat gleuffie

Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat heb ik ook maar gedaan, gaat inderdaad ook prima.Zenda schreef:Je moet de riem dan in de coolceeper draaien totdat het oog tevoorschijn komt. Dit moet je wel doen met de riem om de hond. Dit is een hoop gesjor en getrek. Ik doe gewoon de riem om en dan de cooler. Dus los van elkaar. Werkt ook perfect.Amber schreef:baloutjuh schreef:Ja hoor die kan je best omdoen als hij nog vochtig is zo doen wij het hier ook altijd bij Sam als de band omgaat wring de band iets uit en dan gelijk om