Ik heb niet alle 9 pagina's gelezen (sorry) maar hier gaat het zo:
Golden: ja tuurlijk maakt hij zich vies want zoals je al zei...goldens vinden dat blijkbaar heeeeeerlijk hahaha. Vorige week nog. We liepen door het park en daar heb je zulke zalige bagger langs de waterkant. Ik riep nog "niet zwemmen" maar dat was alleen voor zijn oren (hij heeft daar nogal snel ontstekingen in dus vandaar dat ik dat wat beperk). Het hele park ging dat goed...tot op het einde LOL. Hij dook gewoon en ik heb daar heel stiekum vreselijk staan te genieten want hij heeft er zo'n heerlijke lol in. Zoals ik al zei: dat was vorige week maar zijn vacht is nog steeds niet reukloos hahaha. Ik had hem nog wel gewassen etc maar dat hielp niet echt. Manlief vindt het wat minder maar mij interesseert het echt geen drol. Mijn auto rook (ik heb hem verkocht) altijd naar hond gecombineerd met water, drab etc. hahaha.
Zero de husky: die vindt het eigenlijk ongepast om vies te worden maar maakt stiekum graag een uitzondering als hij Cliff in het water ziet spartellen want dan duikt hij er maar wát graag achter aan.
Noury de herder: maakt zich wel vies maar gek genoeg is hij ook schoon voordat we thuis zijn

Wel makkelijk hoor dus mij hoor je niet klagen.
Lucky de pointer: gunt zich niet de tijd om zich vies te maken.
Maar ze mogen het van mij allemaal (en neem dan het gezeur van m'n man op de koop toe). Van mij mogen ze dus lekker hond zijn in alle facetten. Ik kan er ook vreselijk van genieten om ze zo lekker bezig te zien al vind ik het wel sneu voor de mensen die ons passeren

meestal schudden ze zich juist dán effe lekker uit