Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

"operatie eendennek" (gaat dit nog lukken?)

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

yuki
Zeer actief

"operatie eendennek" (gaat dit nog lukken?)

Ongelezen bericht door yuki »

Gister bij het ophalen van de Carnibest (eend/rijst) kreeg ik een bevroren eendennek als snack voor Yuki erbij.

Net moest hij weer gedoucht worden, dus de nek zou als beloning erna komen :cheer:

Ok; ikke rubber handschoenen aan, de rauwe bloederige nek ter hand genomen :eek: en "kijk Yuki".......................
Hij begon te likken, mwah daarmee kom je dus niet ver :N: . Toen met de kiezen proberen (knisper krak krak) en al gauw was hij het zat! Paar pogingen gewaagd maar verder kwamen we niet! Toch ga ik er volg. week weer eentje meenemen, misschien moet hij het leren? Kan hij het nog leren, of is hij hiervoor te oud?

Nu had ik hem maar een zeewierkluif gegeven, hier weet hij wel raad mee.

Ik hoop dat oefening kunst baart, en hij af en toe zo'n ding knaagt! Goed voor zijn tanden ook en ik hoopte het uit te kunnen breiden.............

Of kan ik het beter vergeten en op de Carni laten? Die vond hij wel smullen (nou nog hopen dat zijn huid het verdraagt!)
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Dat kan hij nog wel leren hoor, volgende keer gewoon zorgen dat hij een beetje trek heeft,

dan ziet alles er wel lekker uit,

het moet waarschijnlijk gewoon even wennen
Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

bo moest in het begin ook wennen aan de kippennekken maar die zijn nu zo weg. evenals de pens
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Es....dat kan echt nog helemaal goedkomen hoor.
Rimpel moest er eerst ook niets van weten en ik kreeg er een hard hoofd in. Voor mij ook de reden om parrtime te barfen omdat Rimpel niet aan bot doet...

TOCH heb ik het nog eens geprobeerd met kippennekken en nu met kipkarkas en hij weet duvels goed wat hij ermee moet!
Hij deed wat onwennig en hij vind het geloof ik ook maar een hoop gedoe, maar hij doet het wel!

ER is dus echt nog wel hoop hoor. :wink: :ok: De kalkoennekken waren hier ook veel te indrukwekkend, die ga ik nu langzaamaan toch maar weer eens tevoorschijn toveren en kapot slaan met de hamer om te kijken of hij daar wat van maakt.
Maar toen ik hem die de eerste keer voorhield was hij er bijna bang voor :N: :mrgreen:

Ik vind het al heel wat dat Yuki er op begon te knagen! :ok:
Dus gewoon blijven aanbieden...die Turkse troetelpei van jou komt er wel :ok:
yuki
Zeer actief

Ongelezen bericht door yuki »

mercedes2803 schreef:Es....dat kan echt nog helemaal goedkomen hoor.
Rimpel moest er eerst ook niets van weten en ik kreeg er een hard hoofd in. Voor mij ook de reden om parrtime te barfen omdat Rimpel niet aan bot doet...

TOCH heb ik het nog eens geprobeerd met kippennekken en nu met kipkarkas en hij weet duvels goed wat hij ermee moet!
Hij deed wat onwennig en hij vind het geloof ik ook maar een hoop gedoe, maar hij doet het wel!

ER is dus echt nog wel hoop hoor. :wink: :ok: De kalkoennekken waren hier ook veel te indrukwekkend, die ga ik nu langzaamaan toch maar weer eens tevoorschijn toveren en kapot slaan met de hamer om te kijken of hij daar wat van maakt.
Maar toen ik hem die de eerste keer voorhield was hij er bijna bang voor :N: :mrgreen:

Ik vind het al heel wat dat Yuki er op begon te knagen! :ok:
Dus gewoon blijven aanbieden...die Turkse troetelpei van jou komt er wel :ok:
Deze "peptalk" had ik echt ff nodig hoor............
Zat mij vanaf gister al te verkneukelen wat voor lekkernij ik hem ging aanbieden en op welk moment...............na het douchen (een nare ervaring) leek mij gepast voor deze tractatie..............
Vandaar mijn teleurstelling ook op zijn korte actie...........
Ik zal er de volgende keer in gaan meppen in dat ding!
Ik zag ook delen fazant of duif te koop daar bij de leverancier, misschien beter voor de "starter" hi hi.
Kijken of deze Turk nog een kannibaal gaat worden........... :smile:
OF ik laat hem eerst eens flink hongeren....................en dan kom ik met zo'n strotje@
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”