ik ben erg nieuwschierig, want mijn hond moet er waarschijnlijk voor langere tijd aan
Bij voorbaat dank
Moderator: moderatorteam

nee ik heb geen veranderingen gezien, zowel medisch gezien niet als karakter...loving bulls schreef:veranderd de hond er door,
hoe hij reageertrustiger of juist niet
of zijn er alleen medisch gezien geen bijwerkingen

bij onze hond is er ook geen verandering gezienmalinois schreef:nee ik heb geen veranderingen gezien, zowel medisch gezien niet als karakter...loving bulls schreef:veranderd de hond er door,
hoe hij reageertrustiger of juist niet
of zijn er alleen medisch gezien geen bijwerkingen

Dan reageert hij er wel heel extreem op door van zo'n beetje suf te worden.loving bulls schreef:ik heb Baco vandaag maar een kwart Previcox gegeven, hij werd echt suf Van de Metacam, en hij kreeg maar voor 10 kilo.
dat gaat niet werken, we zoeken al een alternatief![]()
Dus helaas, iemand nog metacam nodig
Van de matacampepie schreef:Dribbel kreeg er maagbloedingen vanen de da gaf zelf al aan dat het geen fijn goedje was
ik denk als je gewoon de onderhoudsdosis geeft er weinig bijwerkingen zijn , onze Iny heeft een jaar lang op de rymadil gestaan , en heeft nooit ergens last van gehad. Maar krijgen ze de hoogste dosering een lange tijd , dan heb je kans op maag problemen .loving bulls schreef:Van de matacampepie schreef:Dribbel kreeg er maagbloedingen vanen de da gaf zelf al aan dat het geen fijn goedje was
![]()
volgens mij zijn al die ontstekings remmers niet zo fijn, vandaar dat ik nu die pijncompositum ga proberen.
Hoe is het met dribbel verder gegaan???, was het ernstig, of kwam hij er wel weer snel overheen??