Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voer
Moderator: moderatorteam
- Hetty2501
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniel
Met mijn hond heb ik eigenlijk hetzelfde probleem.
Continue gezeur wanneer ik brokken voorzet. Ik doe er nu vers vlees uit de diepvries doorheen. Ik heb nu prins, maar Rodi kan ook.
Dit kan je zo in de supermarkt kopen.
Ik heb nu nog een ton voer staan maar daarna wil ik overgaan op natuurlijk voer.
Vers vlees met Farm food ( een natuurlijke brok) er doorheen.
Continue gezeur wanneer ik brokken voorzet. Ik doe er nu vers vlees uit de diepvries doorheen. Ik heb nu prins, maar Rodi kan ook.
Dit kan je zo in de supermarkt kopen.
Ik heb nu nog een ton voer staan maar daarna wil ik overgaan op natuurlijk voer.
Vers vlees met Farm food ( een natuurlijke brok) er doorheen.
-
joline
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
- Wilbert
- Vaste gebruiker
-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
Xena weigerde eerst om brok te eten, tenzij je er vanalles doorheen ging doen (stukjes kaas, leverpastei :N:) maar zelfs dat weigerde ze naar verloop van tijd. Toen zijn we overgestapt op KVV, maar ook dat was naar een paar maanden niet 'lekker genoeg' meer. Nu staat ze al weer een half jaar op zelf samengestelde rauwe voeding. (ZSRV) Wij volgen geen specifieke stroming, dus noemen we het geen barf/nrv.
Onze hond is een zal altijd een slechte eter blijven. Maar door de afwisseling het het veel lekkerdere rauwe vlees krijgt ze toch alles binnen wat ze nodig heeft
Het complete verhaal van Xena kan je vinden op mijn website.
Als je liever een pens geeft kan je dat best compenseren door andere soorten orgaan te geven, zelf samenstellen is zoveel meer dan alleen maar pens
Voor dat je daaraan zou beginnen -> Barfplaats
Onze hond is een zal altijd een slechte eter blijven. Maar door de afwisseling het het veel lekkerdere rauwe vlees krijgt ze toch alles binnen wat ze nodig heeft
Het complete verhaal van Xena kan je vinden op mijn website.
Als je liever een pens geeft kan je dat best compenseren door andere soorten orgaan te geven, zelf samenstellen is zoveel meer dan alleen maar pens
Voor dat je daaraan zou beginnen -> Barfplaats

-
ien
- Erelid
- Contacteer:
grappig..is wel een stroming aan het wordenXenaScence schreef: Nu staat ze al weer een half jaar op zelf samengestelde rauwe voeding. (ZSRV) Wij volgen geen specifieke stroming, dus noemen we het geen barf/nrv.
er zijn hier al heel veel die volgens deze methode voeren
volg/zoek op dit forum en je krijgt al heel veel info over zelf samenstellen!
Voor de topic starter..wissel wat af met rauwe kant en klaar voeding met pens en kijk hoe je hond dit wilt eten.
Laat je het nog even weten??
succes!

-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
Ik weet niet of één enorm menu maken voor één maand een stroming isien schreef:grappig..is wel een stroming aan het wordenXenaScence schreef: Nu staat ze al weer een half jaar op zelf samengestelde rauwe voeding. (ZSRV) Wij volgen geen specifieke stroming, dus noemen we het geen barf/nrv.
![]()
er zijn hier al heel veel die volgens deze methode voeren![]()
volg/zoek op dit forum en je krijgt al heel veel info over zelf samenstellen!![]()
Voor de topic starter..wissel wat af met rauwe kant en klaar voeding met pens en kijk hoe je hond dit wilt eten.
Laat je het nog even weten??
succes!
PS: met stroming bedoel ik zoals BARF en NRV, dat veel mensen één persoon (Lonsdale of Billinghurst ) volgen.