zwemmen, ik moet een plek zien te vinden, waar hij ongestoord kan zwemmen
ik denk dat het een sloot zal worden, met een hele lage walkant ofzo
Moderator: moderatorteam
Niet doen!loving bulls schreef: Ik voel me zo`n waardeloze baas-
Dat is nu precies hoe ik me voel- misselijkboxersien schreef:Bah zeg, dit is niet misselijk!!!
Heel veel sterkte hiermee
Ow gelukkig, dat het tijdelijk is dan, want dit is helemaal niet de blije vent zoals ik hem kenInge O schreef:een bijwerking van prednison kan ook depressiviteit zijn, dus zeker nog niet de moed verliezenloving bulls schreef:
hij ligt nu zijn levenslust te verliezenhij voelt zich gewoon niet goed ,nog lang niet
.
attack hier heeft jaren terug een langduriger kuur moeten nemen ivm. een auto-immuunziekte, en zoals zij er toen bij liep was echt om maar meteen aan het einde te denken. maar de cortico's hielpen goed, ze genas, en na stopzetting van de medicatie werd ze weer helemaal vrolijk.
het hoeft dus niet meteen van de pijn te zijn dat hij nu zo somber is.
sterkte voor morgen , en ik hoop zo dat er wat aan te doen isloving bulls schreef:ik denk het wel,maar hij was weer goed stijf vanmorgen eerst![]()
hij kwispelde niet eens toe ik beneden kwam,,
dus ik denk dat het goed is dat ze hem even helemaal nakijken

heel rottig had gehoopt op iets roos kleurig berichtloving bulls schreef:we zijn geweest, en,
zijn heupen zijn erger dan ons verteld was, en als we zouden willen, helaas nieuwe heupen is geen optie.
Baco heeft een onderontwikkelde wervel in zijn onder rug, net boven zijn staart, en daardoor heeft hij een knick in zijn ruggemerg, die weer voor uitvals verschijnselen en pijn in zijn achterkant kan zorgen.
deze wervel zit vlak boven het heupgewricht, die daardoor inoperabel wordt omdat het risico dat hij verlamd raakt te groot is.
De glucosamine/gondroitine, was goed, en hij krijgt nu metacam als pijnstiller
omdat het beter te doseren is als een pil, en 2 het is voordeliger dan de previcox(die gewoon domweg heel duur is)
In princip kan Baco er oud mee worden(als ik hem in een gouden kooi doe)
en als hij wil leven zoals hij is,met spelen, met afentoe gek doen, wordt het al veel minder rooskleurig
maar ik weet nu precies waar ik aan toe ben, en dat is ...........

wat bedoel je met gelijk te handelen toch niet .... nee tochloving bulls schreef:Ja dank je wel,
we zullen er alles aan doen om het
en leuk, en zo lang mogelijk kwalitatief goed te laten zijn![]()
maar ik moet er rekening mee houden, als hij het overbelast, kan hij weer van deze aanvallen krijgen, van pijn, en niet kunnen lopen :N:
wennen zal het niet, maar ik weet wel gelijk te handelen nu

o zo ik schrok al , maar dit is gewoon lastigloving bulls schreef:Nee,, niet dat,
maar hij mag dan wel een flinke dosis pijnstillers hebben,
en dit gelijk om uit te vinden of het zijn rug of zijn heupen, zijn,
reageert hij op de pijn stiller, dan zijn het zijn heupen,
reageert hij niet dan is het zijn rug, en moet hij weer prednisson
en moet ik dus de DA bellen