( kastanje). Na een wasbeurt was hij heerlijk zacht en de kam vloog door zijn vacht. Zijn huid kalmeerde enorm en zijn vacht begon na verloop van tijd weer te glanzen.
Dus hier geen andere "speciale"honden shampoo meer, maar alleen nog badendas

Moderator: moderatorteam
de Animal plus shampoo bevat geen schuim component dus je hebt dan het idee dat je te weinig gebruikt omdat het niet schuimt. maar dat moet ook niet.AnneMarie schreef:Wat grappig van die Badedas, dat is ook goed voor mensen anti schimmelvoeten.
Handig te weten.![]()
Nu heb ik Dog's stuff en Animal Plus. De een staat op een ander adres als de ander![]()
Beide werken goed. Animal Plus witte vacht met conditioner is wat 'stugger' vind ik. Had het idee wat meer nodig te hebben om de vacht goed in te kunnen zepen. Het ruikt erg lekker en is zachte natuurlijke shampoo.
Oh dat is het, goed verdunnen dus en verdelen. Bij schuim heb je het idee dat het beter verdeelt. Hij is er mooi van geworden!amiwoods schreef:de Animal plus shampoo bevat geen schuim component dus je hebt dan het idee dat je te weinig gebruikt omdat het niet schuimt. maar dat moet ook niet.AnneMarie schreef:Wat grappig van die Badedas, dat is ook goed voor mensen anti schimmelvoeten.
Handig te weten.![]()
Nu heb ik Dog's stuff en Animal Plus. De een staat op een ander adres als de ander![]()
Beide werken goed. Animal Plus witte vacht met conditioner is wat 'stugger' vind ik. Had het idee wat meer nodig te hebben om de vacht goed in te kunnen zepen. Het ruikt erg lekker en is zachte natuurlijke shampoo.
het is niet het schuim dat moet werken, dat wordt er alleen maar voor ons aan toegevoegd maar het heeft geen enkele werking.
ik gebruik mengflessen van een liter en leng de shampoo aan met warm water dan mengt ie ook beter. dan goed schudden in de fles en stukje voor stukje aan brengen meteen inmasseren dan loopt de shampoo er niet af.AnneMarie schreef:Ik vind alleen het verdelen wat lastig, gebruik nu meer dan nodig is denk ik.![]()
Zeker zoals jullie de shampoo gebruiken, in de salon, is het toch van belang dat je minimaal shampoo gebruikt lijkt me![]()
Als je verdunt loopt het er snel af en poten ed, daarvoor neem ik daarna dan toch onverdund, die verdeel ik in mijn handen en dan verdeel ik de shampoo door zijn pootharen heen.
Misschien moet je flink verdunnen en dan goed schudden in een fles ofzo, ik gebruik nu een glas, niet ideaal misschien.
Maar de shampoo is top, dit is mijn eigen geklungel