Cujo heeft exact dezelfde klachten, alleen dan geen koorts en ze hoest ook niet. Wel heeft ze af en toe wat vocht uit haar neus.chrico schreef:Niet om je aan het schrikken te maken maar misschien heb je gelezen dat het momenteel hier ook een ziekenboeg is.
In eerste instantie dacht ik bij Milk dat zij iets in haar keel had en na controle zou dat diep moeten zitten want ik zag niets en voelde ook niets (kan met mijn hand zowat haar huig raken zonder dat zij wegtrekt)
Uitwendig leek het alsof ik iets voelde, dus de DA gebeld en meteen daarheen gegaan snachts. Bleek dat zij een fikse keelontsteking had maar omdat zij kans heeft op longontsteking ben je extra voorzichtig. Ze rochelde, kwijlde enz enz, en nu lijkt het dat we het onder controle hebben. Als je haar hoort is het net een stoomboot, hier staat continu de deur open voor frisse lucht, doet alleen poep en plasrondje en verder niets vermoeiend.
Vanmorgen wilde ze spelen (ze voelt zich iets beter) maar dat werd meteen afgestraft voor haar, benauwd, hoesten, kwijlen. Gelukkig gaat zij uit zichzelf rustig liggen
En hier ook alleen het poep en plasrondje, meer wil ze ook echt niet. Ik vind het alleen heel vreemd dat Kenzo en Calsey echt nergens last van hebben, want als de een wat heeft en het is besmettelijk dan hebben de andere 2 het ook altijd hier
Cujo wilde gisteren ook spelen, ze blafte erbij en klonk echt schor, een beetje als een zeehond leek het wel.