Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
loops
Moderator: moderatorteam
- eternal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old Englisch Bulldog
- Aantal honden: 1
loops
ja hoor het is zo ver. Mijn kleine meid is volwassen aan het worden.
De hele dag is sara haar tut aan het schoonmaken en kwam er vocht uit.
Ze is net loops geworden. En ze snapt er helemaal niets van.
straks ff een onderbroek op maat maken en maandverband er bij. en hopake we kunnen er tegen aan. dat wordt verlopig niet meer los lopen.
Hoe lang kan een eerste loopsheid eigenlijk duren?
De hele dag is sara haar tut aan het schoonmaken en kwam er vocht uit.
Ze is net loops geworden. En ze snapt er helemaal niets van.
straks ff een onderbroek op maat maken en maandverband er bij. en hopake we kunnen er tegen aan. dat wordt verlopig niet meer los lopen.
Hoe lang kan een eerste loopsheid eigenlijk duren?
-
- Zeer actief
- eternal
- Zeer actief
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
eternal schreef:waarom ik een broek aan doe
Ik doe het ook alleen als wij weg gaan hoor. Want madam wilt nog wel eens op de bank gaan liggen en onze bang is van stof.
Als ze slaapt kan ze het namelijk niet schoon houden.
maar kan ongeveer 3 weken duuren. nou valt mee.
doe haar niks aan als je weggaat!!!!
als je erbij bent moet je zelf weten maar mijn teef bijvoorbeeld wil het zo graag zelf opruimen dat ze haar broekje kapot maakt als ze alleen is om erbij te kunnen en het inlegkruisje ook gaat schoonmaken wat natuurlijk niet lukt.
ik heb het per ongeluk 1x aangehouden toen ik weg was maar dat doe ik nooit meer.

- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
bij de eerste loopsheid heb ik mn teefje een broekje aangedaan omdat alles onder zat, de volgende loopsheid ging ze er al veel beter mee om wbt schoonhouden en heb ik haar helemaal kort laten knippen, inderdaad, geen broekje aan als je er niet bij bent, want als ze de kans krijgt om het inlegkruisje op te eten kun je nare verstoppingen krijgen, mijn bank is ook van stof en als ik wegga dan leg ik er een kleed met een badlaken op, veel veiliger........
en een keer extra dweilen vind ik geen probleem
en een keer extra dweilen vind ik geen probleem
- eternal
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Ik doe Suus in huis vaak wel een broekje om, omdat ze op de bank mag en die wil ik graag schoon houden, evenals het interieur van mijn auto. Daarnaast loop ik meestal op blote voeten thuis en als ik rooie tenen wil pak ik wel nagellak
Een keer is niet erg, maar aldoor wordt vervelend.
Ze maakt het broekje nooit stuk en probeert er ook niet doorheen te likken ofzo, ze lijkt het niet vervelend te vinden. Ik heb wel een speciaal broekje dat eruit ziet als een normale onderbroek, maar dan met een staartgat. Dit omdat ze van die broekjes die je bij de dierenwinkel koopt (met clipje) last keeg door schurend elastiek. Ik heb de mijne gekocht bij Hippehond.nl, ze zijn er in verschillende maten en de rand is zacht zodat er niet in de huid gesneden wordt.
Als ik weg ga doe ik hem af omdat ze dan toch in de gang gaat (mandje heeft wasbare hoes en vloer is van steen). 's Nachts mag hij ook af, dan is ze op de gang en studeerkamer boven en daar zijn geen meubelen. Ik weet trouwens niet hoe het met jullie honden zit, maar Suus 'lekt' veel te veel om zelf schoon te houden. Kan dat zijn omdat ze al pups gehad heeft (althans de dierenarts zei dat ze sowieso 1x pups gehad heeft, i.v.m. uitgerekte tepels)? Of verschilt dat bij honden net zoals bij mensen?

Ze maakt het broekje nooit stuk en probeert er ook niet doorheen te likken ofzo, ze lijkt het niet vervelend te vinden. Ik heb wel een speciaal broekje dat eruit ziet als een normale onderbroek, maar dan met een staartgat. Dit omdat ze van die broekjes die je bij de dierenwinkel koopt (met clipje) last keeg door schurend elastiek. Ik heb de mijne gekocht bij Hippehond.nl, ze zijn er in verschillende maten en de rand is zacht zodat er niet in de huid gesneden wordt.
Als ik weg ga doe ik hem af omdat ze dan toch in de gang gaat (mandje heeft wasbare hoes en vloer is van steen). 's Nachts mag hij ook af, dan is ze op de gang en studeerkamer boven en daar zijn geen meubelen. Ik weet trouwens niet hoe het met jullie honden zit, maar Suus 'lekt' veel te veel om zelf schoon te houden. Kan dat zijn omdat ze al pups gehad heeft (althans de dierenarts zei dat ze sowieso 1x pups gehad heeft, i.v.m. uitgerekte tepels)? Of verschilt dat bij honden net zoals bij mensen?

Rust zacht mijn lieve bolletje!
Suusje 30.12.1994 - † 26.10.2009
-
- Zeer actief
Ik tref op de één of andere manier altijd honden die zoiets hebben van "schoonhouden............., wa's da"Yunyah schreef: Ik weet trouwens niet hoe het met jullie honden zit, maar Suus 'lekt' veel te veel om zelf schoon te houden.

Ik heb ook een tegelvloer, dus dan dweil ik wel iets vaker. Daar maak ik geen probleem van, dus hier komen geen broeken in huis

Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Ik maak van het dweilen ook geen probleem hoor. Maar een bank of auto zijn niet te dweilenMoniqueDM schreef:Ik heb ook een tegelvloer, dus dan dweil ik wel iets vaker. Daar maak ik geen probleem van, dus hier komen geen broeken in huis.

Rust zacht mijn lieve bolletje!
Suusje 30.12.1994 - † 26.10.2009