Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
even zeggen
Moderator: moderatorteam
-
miekmiek
even zeggen
Tommie was altijd een hondje dat er wat 'rommelig' uitzag. Zijn vacht werd steeds roder, het haar van zijn vacht was niet zo heel mooi, kortom; hij was gewoon niet zo heel mooi.
En gisteren, na nu een tijd op KVV en schapenvet hebben gestaan i.p.v. brokken, begonnen mijn ouders ineens over hoe mooi hij was. Hoe zacht zijn vacht. En of dat KVV ook niet wat voor hun honden zou zijn, want Tommie had het ook zo goed gedaan.
Daar werd ik toch wel even heel blij van. Mijn Tommie, niet meer het rommelhondje, maar gewoon een gezond, mooi, glanzend hondje. Fijn!
En gisteren, na nu een tijd op KVV en schapenvet hebben gestaan i.p.v. brokken, begonnen mijn ouders ineens over hoe mooi hij was. Hoe zacht zijn vacht. En of dat KVV ook niet wat voor hun honden zou zijn, want Tommie had het ook zo goed gedaan.
Daar werd ik toch wel even heel blij van. Mijn Tommie, niet meer het rommelhondje, maar gewoon een gezond, mooi, glanzend hondje. Fijn!
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
miekmiek
Ja, ze staat volledig op KVV. Ik heb wel een zak farmfood brokken staan voor als het nodig mocht zijn, maar heb die pas 1 keer aangebroken. Ze doet het verder erg goed op KVV, al vond ik het wel wat eng hoor om een pup hierop groot te brengen. Ik ben erg gebrand op het goed groeien van de botjes enzo na wat er met Femke is gebeurd, dus ik wil niet dat ze iets te kort krijgt. Maar tot nu toe gaat het erg goed!Teckelgek schreef:![]()
![]()
Krijgt Miah ook KVV?
-
Ari@ne
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Aantal honden: 1
- Annelies
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- Moos
- Zeer actief
-
mylady_seven
- geregistreerd lid
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
-
miekmiek
kant en klaar vers voer.
we zijn er overigens nog niet hoor. Nog steeds heeft hij een zwarte huid in zijn liezen (eerst waren die vurig rood en geïrriteerd) en het gebied rond zijn anus is ook wat onrustig. (haha, wat een zin
) We zijn dus nog volop bezig met 'verbeteren' ben benieuwd hoever we gaan komen.
we zijn er overigens nog niet hoor. Nog steeds heeft hij een zwarte huid in zijn liezen (eerst waren die vurig rood en geïrriteerd) en het gebied rond zijn anus is ook wat onrustig. (haha, wat een zin