Ik vind hem wel makkelijk in-en uitklapbaar, hoewel ik het niet veel doe. Hij staat uitgeklapt in de kelder en daar sleep ik hem in de periode's dat ik hem veel gebruik in- en uit. Als ik jou was zou ik bij een dealer informeren hoe het dan zit met het extra wiel en de duwstang. Waar ik hem gekocht heb wisten ze er veel van en werd hij door hen ook privé gebruikt (alleen niet met duwstang geloof ik

).
Goed idee trouwens voor je oudere hondje

, ik heb daar wel eens over lopen filosoferen voor het geval ik ooit een pup zou krijgen...
De dealer zit in Ijsselmonde (Rotterdam). Als je wilt kan ik de link voor je opzoeken? Ik vond hen erg open in de informatie (eerst per mail) en totaal niet geneigd om 'iets aan te smeren' of zo. Ook later heel goede service
Wij zijn na de eerste mailcontacten wel zelf gaan kijken; ik vond het een te duur ding om alleen via internet te kopen!
Ik weet niet hoeveel ruimte je hebt in je auto; maar de kar is ook als bench te gebruiken. Dan hoef je alleen de wielen er maar af te halen en laat je de hond er lekker in liggen in de auto. Ik heb hem zo ook laten wennen; eerst een weekje in de huiskamer laten staan en steeds lekkers er in gegooid (stiekem

). Binnen no time lag Dante er prinsheerlijk in