De hond van vrienden van ons heeft iets met zijn staart. Sinds circa acht dagen heeft hij zijn staart laag hangen. Hij kwispelt wel een beetje maar niet van harte. De hond is een kruising Duitse Staander x Appenzeller.
In eerste instantie dacht ik 'Koudwaterstaart' Kan dat zo lang duren?
De DA heeft er al naar gekeken. Pijnstillers hielpen niet echt, wel de spuit, niet de pillen. Wellicht is een hernia nog een optie. Maar de hond heeft op het oog geen pijn, hij beweegt alles, maar heeft geen gevoel in het puntje van zijn staart.
Iemand nog ideeen wat het zou kunnen zijn?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rare Staart
Moderator: moderatorteam
- Patrol
- Zeer actief
- Patrol
- Zeer actief
Dus een koudwaterstaart kan nog wel een ruime week duren??Nanna schreef:Lijkt idd erg op een koudwaterstaart.
Jammer dat de DA meteen weer met die spuiten klaarstaat, een koudwaterstaart gaat ook vanzelf weer over.
Mijn ruwhaar teckel heeft het ook gehad en het duurde een dikke week voordat het het helemaal weer was weggetrokken (zonder spuiten)
Komen de symptomen overeen? Met name het geen gevoel in het puntje van de staart is dat een symptoom voor koudwaterstaart?

- Patrol
- Zeer actief
Nanna schreef:http://www.geocities.com/ccrhearts/Tail.htmlPatrol schreef:Dus een koudwaterstaart kan nog wel een ruime week duren??Nanna schreef:Lijkt idd erg op een koudwaterstaart.
Jammer dat de DA meteen weer met die spuiten klaarstaat, een koudwaterstaart gaat ook vanzelf weer over.
Mijn ruwhaar teckel heeft het ook gehad en het duurde een dikke week voordat het het helemaal weer was weggetrokken (zonder spuiten)
Komen de symptomen overeen? Met name het geen gevoel in het puntje van de staart is dat een symptoom voor koudwaterstaart?
ThanX
Ik was ook al even aan het googlen geslagen en kwam steeds op de website van de labradorvereniging, maar bij het stuk over de koudwaterstaart wordt in van I-net gegooid.....
Ik hoop dat het inderdaad een koudwaterstaart is en geen hernia o.i.d.