Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Malu heeft het zwaar en ik moet een moeilijke keuze maken
Moderator: moderatorteam
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Joyce
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Ik ben ook niet zozeer bang om die keuze te maken. Malu is ongeveer 12 jaar oud nu en ik weet zeker dat de laatste jaren van haar leventje veel en veel beter geweest zijn dan de eerste 9 jaar. Dus als het zover is dan zal ik er ook zeker rust mee hebben. Maar met de Rimadyl is het nog gewoon oude Malu'tje en als ik dan naar de foto's van vorig jaar kijk toen we ook op Texel waren dan weet ik gewoon zeker dat ik het ga proberen, voor haarzelf.

-
Ari@ne
-
boxersien
Heel veel sterkte met de beslissing! Zelf zou ik ze mee naar texel nemen en die week de hond heel erg verwennen. Moet eerlijk zeggen dat ik niet rimadyl, maar metacam zou meenemen. Gewoon omdat je metacam gemakkelijker kan doseren, naar mijn idee sterker is (beter werkt) en is gemakktelijk over de brokken te spijten (is een drankje) zodat het snel naar binnen gaat.
Mijn vorige boxer had een hersentumor of middenoor ontsteking (de helft van de kop was verlamt en de DA durfde niet met zekerheid te gokken). Deze hebben we toen het wel duidelijk werd dat het een tumor was alsnog mee op vakantie genomen naar de Veluwe. Nooit spijt van gehad. Heeft daar een heerlijke week gehad, maar helaas was dat het dan wel. Vrijdags terug gekomen en zondagnacht werd zijn kop helemaal verlamt en werd hij blind. Toen is de beslissing gelijk genomen.
Toch kan niemand die heerlijke afscheids week afnemen!!
Mijn vorige boxer had een hersentumor of middenoor ontsteking (de helft van de kop was verlamt en de DA durfde niet met zekerheid te gokken). Deze hebben we toen het wel duidelijk werd dat het een tumor was alsnog mee op vakantie genomen naar de Veluwe. Nooit spijt van gehad. Heeft daar een heerlijke week gehad, maar helaas was dat het dan wel. Vrijdags terug gekomen en zondagnacht werd zijn kop helemaal verlamt en werd hij blind. Toen is de beslissing gelijk genomen.
Toch kan niemand die heerlijke afscheids week afnemen!!
- canisia meissie
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): schotse herder langhaar, Harzer fuchs
- Contacteer:
Ik zal ze ook lekker meenemen.
Wij zitten nu ook in die fase om een beslissing te nemen voor onze hond.
Ik heb gewoon als ze maar meekan op vakantie en haar nog lekker de dingen te doen die ze wil doen dan kunnen we daar of na de vakantie de beslissing nog nemen.( ze heeft zware hd en kan zonder rimadyl helemaal niet goed lopen zelf met rimadyl zie je dat ze slecht loop)
Ik heb het idee als ik haar nu wegbreng dat ik dan op vakantie zal denken o dit kon ze ook of dit zou ze ook leuk gevonden hebben.
Dus gewoon meenemen en dan kan je haar daar nog lekker verwennen.
Hou wel de tel nr van de dierenarts bij je net wat de anderen zeggen.
Veel sterkte.
Wij zitten nu ook in die fase om een beslissing te nemen voor onze hond.
Ik heb gewoon als ze maar meekan op vakantie en haar nog lekker de dingen te doen die ze wil doen dan kunnen we daar of na de vakantie de beslissing nog nemen.( ze heeft zware hd en kan zonder rimadyl helemaal niet goed lopen zelf met rimadyl zie je dat ze slecht loop)
Ik heb het idee als ik haar nu wegbreng dat ik dan op vakantie zal denken o dit kon ze ook of dit zou ze ook leuk gevonden hebben.
Dus gewoon meenemen en dan kan je haar daar nog lekker verwennen.
Hou wel de tel nr van de dierenarts bij je net wat de anderen zeggen.
Veel sterkte.
- *Linda*
- Zeer actief
Ik begrijp uit je stukje dat ze ook niet meer wil eten....Dat betekent dat ze zich niet lekker voelt. Als ze, ondanks de medicijnen, nog steeds niet wil eten zou ik haar toch niet meenemen. Ze voelt zich dan blijkbaar ziek en een zieke hond is, net zoals wijzelf, het liefste gewoon lekker thuis. Maar jij kan het natuurlijk het beste inschatten, het is jouw hond. Heel veel sterkte in ieder geval in deze moeilijke tijd.
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Joyce
- Zeer actief
Zonder Rimadyl eet ze haar brokken niet meer, maar vlees e.d. nog wel. Met de Rimadyl eet ze ook gewoon haar brokken en met de Rimadyl heeft ze gisteren ook nog lekker rondgesjouwd in het bos. Dus we gaan vandaag wat extra Rimadyl halen bij de dierenarts en om 1 uur vertrekken we naar Texel en we kijken per dag gewoon hoe het gaat.Sunnybunny schreef:Ik begrijp uit je stukje dat ze ook niet meer wil eten....Dat betekent dat ze zich niet lekker voelt. Als ze, ondanks de medicijnen, nog steeds niet wil eten zou ik haar toch niet meenemen. Ze voelt zich dan blijkbaar ziek en een zieke hond is, net zoals wijzelf, het liefste gewoon lekker thuis. Maar jij kan het natuurlijk het beste inschatten, het is jouw hond. Heel veel sterkte in ieder geval in deze moeilijke tijd.
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Joyce
- Zeer actief
Het weer viel gelukkig heel erg mij, elke dag zon gehad en pas donderdagavond begon het te regenen. Malu heeft zich uitstekend vermaakt en leefde helemaal op.

Nog veel meer fotos staan hier: http://www.honden-gedrag.nl/fotos/texel/

Nog veel meer fotos staan hier: http://www.honden-gedrag.nl/fotos/texel/
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
- Angeniet
- Erelid
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
-
estelle
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Contacteer:
-
Ari@ne
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Wat fijn dat jullie genoten hebben!

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Joyce
- Zeer actief
Nou, verbazend goed. Ik ben zaterdag gestopt met het geven van de Rimadyl om te kijken wat de gevolgen zouden zijn. Maar ze eet gewoon 2x per dag haar bak leeg en wandelt weer op normale snelheid met ons mee. Alleen gaf ze gisternacht in haar slaap ineens zo'n harde gil (kan het niet anders uitleggen) dat m'n vriend en ik rechtop in bed zaten. Meteen kijken wat er aan de hand was natuurlijk en ze ging even overeind zitten, smakte 2x en ging toen weer slapen. Ik heb dus geen idee wat dat was.Teckelgek schreef:Hoe gaat het nu met Malu?
-
estelle
misschien een soort van nachtmerrie ofzo?Chatterbox schreef:Nou, verbazend goed. Ik ben zaterdag gestopt met het geven van de Rimadyl om te kijken wat de gevolgen zouden zijn. Maar ze eet gewoon 2x per dag haar bak leeg en wandelt weer op normale snelheid met ons mee. Alleen gaf ze gisternacht in haar slaap ineens zo'n harde gil (kan het niet anders uitleggen) dat m'n vriend en ik rechtop in bed zaten. Meteen kijken wat er aan de hand was natuurlijk en ze ging even overeind zitten, smakte 2x en ging toen weer slapen. Ik heb dus geen idee wat dat was.Teckelgek schreef:Hoe gaat het nu met Malu?
Hier kunnen ze namelijk echt dromen, dan bewegen die pootjes heen en weer, liggen ze heelmaal te shaken en soms lijkt het wle alsof ze blaffen.
Vaak op een dag dat we veel gedaan hebben, of ergens op onbekend terrein zijn geweest.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
-
mylady_seven
- geregistreerd lid
Wat een mooie hond ook en heerlijk dat ze nog wat bijytrekt. Die gil? de eerste keer dat een van mijn honden dat deed schrok ik me dood maar ze zijn dan idd aan het dromen. Die van mij kunnen eten in hun dromen ( smaksmaksmak) hollen ( pootjes gaan rennen ziet er niet uit
en gillen waarbij ze dan meestal even om zich heen kijken en weer verder slapen.
Nog een fijne vakantie met alle honden
Nog een fijne vakantie met alle honden
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
estelle schreef:misschien een soort van nachtmerrie ofzo?Chatterbox schreef:Nou, verbazend goed. Ik ben zaterdag gestopt met het geven van de Rimadyl om te kijken wat de gevolgen zouden zijn. Maar ze eet gewoon 2x per dag haar bak leeg en wandelt weer op normale snelheid met ons mee. Alleen gaf ze gisternacht in haar slaap ineens zo'n harde gil (kan het niet anders uitleggen) dat m'n vriend en ik rechtop in bed zaten. Meteen kijken wat er aan de hand was natuurlijk en ze ging even overeind zitten, smakte 2x en ging toen weer slapen. Ik heb dus geen idee wat dat was.Teckelgek schreef:Hoe gaat het nu met Malu?
Hier kunnen ze namelijk echt dromen, dan bewegen die pootjes heen en weer, liggen ze heelmaal te shaken en soms lijkt het wle alsof ze blaffen.
Vaak op een dag dat we veel gedaan hebben, of ergens op onbekend terrein zijn geweest.
Tessa kan dat ook zo goed!

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort