Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ach kijk em liggen, nou ik hoop dat alles helemaal goed is gegaan en dat hij inmiddels weer helemaal "bij" is
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Ik hoop dat het allemaal goed gaat met hem?
Vorige week hebben wij Bob laten castreren en dat is helemaal niet goed gegaan. 's Middags hadden we hem opgehaald en hij is thuis lekker verder gaan slapen. Op een gegeven moment stond hij op om anders te gaan liggen en toen zag ik dat hij wat bloed verloor. Ik de dierenarts gebeld,die zei dat dat een kleine huidbloeding was,niks om me druk om te maken. Maar op een gegeven moment ging hij steeds meer bloed verliezen (het liep gewoon langs zijn poten af :N: ),dus zijn we terug gegaan naar de dierenarts. Daar bleek dat de wond kapot was gegaan en zijn balzak was helemaal vol bloed gelopen.
Dus toen moesten ze alle krammen er uit halen,hij is toen een nacht daar gebleven. Nou hebben ze het gewoon gehecht. Dat is wel goed gegaan,en zaterdag mogen de hechtingen er uit!
Groetjes Petra
In loving memory of Denzel, Stef en Dax. Groetjes Petra en de hondjes
Meneer is al weer helemaal het mannetje, ja zitten kost af en toe nog wel een beetje moeite maar ik mag niet klagen, hij is al weer bijna helemaal zichzelf.
petra1 schreef:Ik hoop dat het allemaal goed gaat met hem?
Vorige week hebben wij Bob laten castreren en dat is helemaal niet goed gegaan. 's Middags hadden we hem opgehaald en hij is thuis lekker verder gaan slapen. Op een gegeven moment stond hij op om anders te gaan liggen en toen zag ik dat hij wat bloed verloor. Ik de dierenarts gebeld,die zei dat dat een kleine huidbloeding was,niks om me druk om te maken. Maar op een gegeven moment ging hij steeds meer bloed verliezen (het liep gewoon langs zijn poten af :N: ),dus zijn we terug gegaan naar de dierenarts. Daar bleek dat de wond kapot was gegaan en zijn balzak was helemaal vol bloed gelopen.
Dus toen moesten ze alle krammen er uit halen,hij is toen een nacht daar gebleven. Nou hebben ze het gewoon gehecht. Dat is wel goed gegaan,en zaterdag mogen de hechtingen er uit!
Groetjes Petra
Jeetje, wat een gedoe hee. Gelukkig is alles goed gekomen met je mannetje.