Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
HELP, ik heb jullie mening nodig!!!!!!!!
Moderator: moderatorteam
- dieszel
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kruising Rottweiler-Stafford
Dogue de Bordeaux
HELP, ik heb jullie mening nodig!!!!!!!!
mijn moeder heeft een spaniel pup van bijna 5 maanden.
afgelopen donderdag zijn er foto's van zijn heupen gemaakt en er ziet er niet goed uit.
ik zelf heb de foto's nog niet gezien want ik moest werken (en daarna zijn ze meteen naar een orthopeet opgestuurd, maar volgens de da was het dramatisch.
de kom is (bijna)geheel weg.
de da arts gaf mijn moeder 3 optie's
1 pijnstillers en spierversterkers (de da dacht dat dit hoogswaarschijnlijk niet meer zou helpen)
2 bekken op 3 plaatsen breken
3 de kop er afhalen zodat de spieren en pezen alles overnemen.
natuurlijk ga ik eerst afwachten wat de orthopeet zecht en daarna bij andere da-en en dieren klinieken info inwinnen maar ik wil ook de mening van jullie.
verder heeft het hondje nog geen atros.
afgelopen donderdag zijn er foto's van zijn heupen gemaakt en er ziet er niet goed uit.
ik zelf heb de foto's nog niet gezien want ik moest werken (en daarna zijn ze meteen naar een orthopeet opgestuurd, maar volgens de da was het dramatisch.
de kom is (bijna)geheel weg.
de da arts gaf mijn moeder 3 optie's
1 pijnstillers en spierversterkers (de da dacht dat dit hoogswaarschijnlijk niet meer zou helpen)
2 bekken op 3 plaatsen breken
3 de kop er afhalen zodat de spieren en pezen alles overnemen.
natuurlijk ga ik eerst afwachten wat de orthopeet zecht en daarna bij andere da-en en dieren klinieken info inwinnen maar ik wil ook de mening van jullie.
verder heeft het hondje nog geen atros.
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
-
S@ndr@
- Zeer actief
ik zou het ook gewoon even afwachten, en daarna goed overleggen wat je voor de hond wilt 
er loopt hier in de buurt een herder op spierversterkers en pijnstillers, dat beest krijgt allerlei andere kwalen door de steroiden(die de spieren versterken(dus daar zou ik persoonlijk niet voor kiezen, dat is een leven met heel veel zorgen)
er loopt hier in de buurt een herder op spierversterkers en pijnstillers, dat beest krijgt allerlei andere kwalen door de steroiden(die de spieren versterken(dus daar zou ik persoonlijk niet voor kiezen, dat is een leven met heel veel zorgen)
- starfleet
- Erelid
-
*Daantje*