http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=109559
Even afgewacht maar gisteren toch maar gebeld naar de orthopeed en ik moest dezelfde dag nog langs komen. Met lood in mijn schoenen er naar toe want ik was erg bang dat zijn knieband verder gescheurd zou zijn..
Maar het bleek toch weer zijn rug te zijn (als gevolg van het auto-immuun-gebeuren). Knie gaat erg goed, gelukkig, tot mijn opluchting!
Ik moet weer opnieuw beginnen met een kuur Moderin (was nét afgebouwd) en daarmee het 'omslagpunt' zoeken. Dus we beginnen met 4 tabletten, dit wordt afgebouwd, gaat hij dan op een gegeven moment weer mank lopen, terug naar de dosis die hij daarvoor kreeg. Gisteren al direct tabletten gegeven en tot mijn verbazing stond hij net (om me te begroeten ) op zonder zijn poot op te trekken! Zo verbazingwekkend hoe snel dat werkt
Ben nu weer vergeten te vragen hoe nu verder wat beweging betreft
Straks maar even mailen
Van de week moet ik filmpjes maken hoe hij loopt en die per mail opsturen, dan over een week telefonisch contact.
Hij zei weer dat hij het een 'bijzondere hond vond en een bijzonder geval'
Zwemmen mag hij in ieder geval wel; maar ik moet goed kijken hoe hij uit het water komt want de beweging zou ook pijn kunnen doen (rug).
Nou al met al toch enige opluchting, maar ook weer genoeg om over te denken (zo niet tobben