M'n kleine meisje ligt weer in d'r lappenmandje!
Gisteren ging ik even met haar de paarden voeren en ze had haar balletje mee genomen. We komen de wei in, ze gooit het balletje voor m'n voeten neer, de hint is duidelijk, ik moet schoppen.
Ik schop, ze sprint erachteraan, brengt m terug en ik schop weer... zo gaan we even door, tot ze opeens terwijl ze wegrent gilt, struikelt, naar me toe kruipt en bibberend tegen me aan gaat zitten..
Mijn eerste reactie was schrikken natuurlijk, maar ik heb haar balletje gepakt en weggegooid.. ze ging er niet achteraan.. wilde niet meer lopen.
Ik ben even doorgelopen maar ze bleef zitten piepen. Normaal heb ik altijd mn telefoon bij me, maar nu niet.. Dus ik heb haar even in de schaduw van de stal gelegt en haar even met rust gelaten, op een gegeven moment kwam ze wel naar me toe, ze kon dus nog lopen.
Heel langzaam naar huis gelopen, daar de DA aan de lijn gehad.. mijn eigen DA was er niet, maar we moesten even afwachten... en een Rimadyl geven.
Vannacht wel lekker geslapen, wilde om 5u bij me liggen, moest haar op bed tillen.. vandaag is ze zielig. 4x tien minuutjes naar buiten, strompelen.. plassen en poepen gaat niet zonder ondersteuning...
Net kreeg ze even een opleving en wilde spelen, maar ze tolde zo om
Het is net of ze geen kracht heeft in dr achterpootjes, het is allemaal heel instabiel...
Ze ligt nu lekker op de bank te slapen., maar ik ben er niet gerust op!
M'n kleine mopje!

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15