En hoe ver moet je het ingraven dat hij er niet onderdoor komt? Ik weet zeker dat ie dat gaat proberen

Moderator: moderatorteam
Als je een ren gaat maken maak dan een goede ren. Kippengaas kan een hond gewoon kapotbijten en het zal je geen lekker gevoel geven als je op je werk bent en je weet niet 100% zeker dat je hond veilig zitRagyo schreef:Wij willen buiten een ren bouwen voor Ragyo, zodat hij daar in kan als ik naar mijn werk ben. We dachten dat te doen met palen en kippengaas maar is kippengaas sterk genoeg? Ragyo is een kniehoog slank hondje, ik zie hem er niet voor aan er doorheen te walsen maar weet niet wat er gebeurt als hij er op gaat kauwen
En hoe ver moet je het ingraven dat hij er niet onderdoor komt? Ik weet zeker dat ie dat gaat proberen
Aha wat voor gaas is dan wel stevig?MARC_S schreef:Als je een ren gaat maken maak dan een goede ren. Kippengaas kan een hond gewoon kapotbijten en het zal je geen lekker gevoel geven als je op je werk bent en je weet niet 100% zeker dat je hond veilig zitRagyo schreef:Wij willen buiten een ren bouwen voor Ragyo, zodat hij daar in kan als ik naar mijn werk ben. We dachten dat te doen met palen en kippengaas maar is kippengaas sterk genoeg? Ragyo is een kniehoog slank hondje, ik zie hem er niet voor aan er doorheen te walsen maar weet niet wat er gebeurt als hij er op gaat kauwen
En hoe ver moet je het ingraven dat hij er niet onderdoor komt? Ik weet zeker dat ie dat gaat proberen![]()
Waarom denk je dat hij gaat ontsnappen? Als je verwacht dat je hondje niet blij wordt in een hok zou ik hem daar ook niet in doen
Geen idee, ik ben niet zo'n kluswonder, ik weet dus echt niet wat ik daarvoor nodig hebranetje schreef:Als je zo dicht bij een drukke weg woont kan je misschien beter een echte kennel maken?
Wel duur, maar in ieder geval stevig
Dat groene spul is steviger, daar knauwen ze niet doorheen. Maar ik zou het zelf niet willen de hond in een hok als het terrein open is. Er zal maar iemand komen om de hond te sarren. Ik zou geen moment rustig zitten.Ragyo schreef:Geen idee, ik ben niet zo'n kluswonder, ik weet dus echt niet wat ik daarvoor nodig hebranetje schreef:Als je zo dicht bij een drukke weg woont kan je misschien beter een echte kennel maken?
Wel duur, maar in ieder geval stevig![]()
Mijn huisgenoot gaat me helpen, maar ik moet voor de materialen zorgen. Hout hebben we wel veel. Het hoeft niet supergoedkoop te zijn, ik heb liever iets goeds.
Hm dat zal wel meevallen denk ik, het is hier echt buitengebied. De weg is druk met auto's maar het is vanaf daar eerst nog een heel bospad af naar het huis toe met allemaal verbodsborden. Er komt een heel enkele keer een mountainbiker voorbij die die borden negeert maar verder zien we eigenlijk nooit iemand op ons terrein.starfleet schreef:Dat groene spul is steviger, daar knauwen ze niet doorheen. Maar ik zou het zelf niet willen de hond in een hok als het terrein open is. Er zal maar iemand komen om de hond te sarren. Ik zou geen moment rustig zitten.Ragyo schreef:Geen idee, ik ben niet zo'n kluswonder, ik weet dus echt niet wat ik daarvoor nodig hebranetje schreef:Als je zo dicht bij een drukke weg woont kan je misschien beter een echte kennel maken?
Wel duur, maar in ieder geval stevig![]()
Mijn huisgenoot gaat me helpen, maar ik moet voor de materialen zorgen. Hout hebben we wel veel. Het hoeft niet supergoedkoop te zijn, ik heb liever iets goeds.
Anne
Hij heeft alleen gesloopt alleen als hij echt 8 uur lang alleen was, dat gebeurt bijna nooit gelukkig (2x tot nu toe). Meestal is het een uur of 4, dan krijgt hij een kong en speeltjes en blijft verder alles heel.Martijn schreef:Waarom wil je graag dat je hondje buiten is als je gaat werken?
Sloopt hij je spullen?