Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Foto's Nk alle rassen...

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

Ragverp
Zeer actief
Contacteer:

Foto's Nk alle rassen...

Ongelezen bericht door Ragverp »

gisteren lekker veel foto's gemaakt:

een kleine selectie:

Afbeelding

net voor het inbijten op de vlucht

Afbeelding

Veel dreiging op de overval..

Afbeelding

Siem kwak kijkt nauwkeurig toe

Afbeelding

Overval na rugtransport..

Afbeelding

lekkere tandjes..

Afbeelding

Apport

Afbeelding

vooruit sturen

Afbeelding

Rotatie uit de afstand..

Afbeelding

Leuke dober met potentie...

Afbeelding

Dat is aanblaffen....

Afbeelding

Met verfrissende douche voor de pakwerker....

zo maar even weer. De rest staat op :

http://www.ragverp.nl/images/NK%20alle% ... index.html
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Mooi zeg! Wij hebben het helaas niet gered om ook te komen want we waren het wel van plan maar hadden een druk schema. Nu ik de foto's zie vind ik het wel jammer want het ziet er erg mooi uit :ok:
Afbeelding
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Prachtige actiefoto's, Rob.
weet je ook of er ergens uitslagen te vinden zijn?
Selena
Zeer actief
Mijn ras(sen): x HH
Aantal honden: 9

Ongelezen bericht door Selena »

Elly: www.hondensport.com en dan kiezen voor laatste nieuws. 1e drie hadden allemaal 282 punten.

mooie foto´s Rob :ok:
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!

http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

prachtige foto's enne... die dober is familie van mijn pup :pffff:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

MARC_S schreef:Mooi zeg! Wij hebben het helaas niet gered om ook te komen want we waren het wel van plan maar hadden een druk schema. Nu ik de foto's zie vind ik het wel jammer want het ziet er erg mooi uit :ok:
jammer Marc maar volgende keer beter hoor, er zijn nog genoeg wedstrijden :mrgreen:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Elmar schreef:Prachtige actiefoto's, Rob.
weet je ook of er ergens uitslagen te vinden zijn?
UITSLAG NEDERLANDS KAMPIOENSCHAP voor WERKHONDEN 2007
PLAATS DEELNEMER HOND IPO III A B C TOTAAL
1 M. van de Kooij Vandalen's Flymo MH 93 9396 282
2 J. Nachtegaal Kay van de Mira - Hoeve MH 91 9794 282
3 P. Sluiter Ero vom Haus Mecki MH 94 9593 282
4 R. de Heus Cuja's Pike MH 95 9392 280
5 M. Dam Hassan vom Haus Valkenplatz DH 91 9494 279
6 L. Kikkert Hekse-Beppie van de Vroomshoeve MH 92 9294 278
7 A. Verwolf Rex van de Lobo Hoeve MH 89 9494 277
8 R. Scholten King Bahba Marija's Hoeve DH 90 9394 277
9 F. Bos Genesis van de Vroomshoeve MH 88 9395 276
10 N. Goedhart Itam van de Vroomshoeve MH 94 8795 276
11 C. Jaspers Quibus von Haus Valkenplatz DH 94 9290 276
12 Th. Berkers Rival Crash les Bétulacées MH 90 9293 275
13 H. Kwakman Arvin Regulus MH 88 9294 274
14 R. Zainal - van de Heijden B'Vito van het Berkenmeer MH 87 8993 269
15 M. Heyden Okan van de Jilleshoeve DH 95 8490 269
16 H. van de Gaag Zorro Samkezirihen DH 90 9087 267
17 C. de Bruyn Vasko van de Jilleshoeve DH 86 8690 262
18 W. Pheninckx Benthy van Barreschot DH 92 8286 260
19 T. van Galen Glenn MH 93 9075 258
S. Edery Cay v. Baricey DH 55 9395 onv
P. van den Broek Chuky van 't Zonzeelse Land DH 58 8596 onv
E. Hermans Aycka vom Burghof DM 87 8064 onv
J.W. Krijnse Locker Nyra Uranie van Caya's Home BV 51 8082 onv
K. Vodegel Kukay's Zpitfire MH 32 8792 onv
F. J. Kraan Buurman MH 21 8793 onv
Beste A
R. de Heus Cuja's Pike MH 95
M. Heyden Okan van de Jilleshoeve DH 95
Beste B
J. Nachtegaal Kay van de Mira - Hoeve MH 97
Beste C
M. van de Kooij Vandalen's Flymo MH 96
P. van den Broek Chuky van 't Zonzeelse Land DH 96

(bron: www.hondensport.com)
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

5 gezakt op het speuren :eek: , jammer zeg!

Prachtige foto's weer Rob! :ok:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Inge schreef:5 gezakt op het speuren :eek: , jammer zeg!

ja het scheen heel verschillend te zijn qua ondergrond ook, de ene groep heel lang gras met als gevolg dat de sporen dus dichtwaaiden door de behoorlijke wind die er stond, de andere groep kort en gegierd gras... :19: Dat is wat ik hoorde hoor, dus ik ben er zelf niet bijgeweest...
Verder hoorde ik dat er open hoeken gelopen waren op alle sporen wat daar van waar is weet ik dus ook niet.
Maar als ik zie wat de 'groteren' ook gespeurd hebben geloof ik best dat het zwaar was want die speuren normaal heel hoog in de 90 elke wedstrijd weer dus er zal vast iets van waar zijn...
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

malinois schreef:

ja het scheen heel verschillend te zijn qua ondergrond ook, de ene groep heel lang gras met als gevolg dat de sporen dus dichtwaaiden door de behoorlijke wind die er stond, de andere groep kort en gegierd gras... :19: Dat is wat ik hoorde hoor, dus ik ben er zelf niet bijgeweest...
Verder hoorde ik dat er open hoeken gelopen waren op alle sporen wat daar van waar is weet ik dus ook niet.
Maar als ik zie wat de 'groteren' ook gespeurd hebben geloof ik best dat het zwaar was want die speuren normaal heel hoog in de 90 elke wedstrijd weer dus er zal vast iets van waar zijn...
De lagere punten vallen inderdaad op.
Ik hoorde vandaag van een lid van de NBG-vereniging uit Aalst (was bij de KNPV-club om zijn hond te enten) dat er in het eerste blok direct een aantal zakten. :jank:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Inge schreef:
malinois schreef:

De lagere punten vallen inderdaad op.
Ik hoorde vandaag van een lid van de NBG-vereniging uit Aalst (was bij de KNPV-club om zijn hond te enten) dat er in het eerste blok direct een aantal zakten. :jank:
ik weet niet welk blok het exact was, maar die waar Fred Kraan in zat, zijn er als ik me niet vergis 3 gezakt...
Afbeelding
janinca2002
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door janinca2002 »

De speurvelden zijn getest een week van tevoren met speurhonden. De psoren hebben ruim 4 uur gelegen alle honden speurden goed. Als het gras dicht waait dan zla de hond dieper met zijn neus moeten zoeken om het spoor te vinden. Dus speuren moet ook als speuren gedaan worden en niet alleen op zgn. 100 punten weides. Kijk maar naar de uitslagen op de WK's
Jan
Afbeelding
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Bedankt Malinois.
Het speuren is inderdaad erg jammer. ook omdat enkele honden verder goede punten haalden.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

janinca2002 schreef:De speurvelden zijn getest een week van tevoren met speurhonden. De psoren hebben ruim 4 uur gelegen alle honden speurden goed. Als het gras dicht waait dan zla de hond dieper met zijn neus moeten zoeken om het spoor te vinden. Dus speuren moet ook als speuren gedaan worden en niet alleen op zgn. 100 punten weides. Kijk maar naar de uitslagen op de WK's
ben ik ook met je eens hoor... ze moeten maar speuren simpel zat... :19: Maar dat waren de opmerkingen die ik hoorde, vooral die van de open hoeken heb ik veel gehoord, maar dit wordt op de WK geloof ik ook zo gedaan dus hebben de WK gangers kunnen oefenen. :wink:
Afbeelding
Ragverp
Zeer actief
Contacteer:

malinois schreef:
janinca2002 schreef:De speurvelden zijn getest een week van tevoren met speurhonden. De psoren hebben ruim 4 uur gelegen alle honden speurden goed. Als het gras dicht waait dan zla de hond dieper met zijn neus moeten zoeken om het spoor te vinden. Dus speuren moet ook als speuren gedaan worden en niet alleen op zgn. 100 punten weides. Kijk maar naar de uitslagen op de WK's
ben ik ook met je eens hoor... ze moeten maar speuren simpel zat... :19: Maar dat waren de opmerkingen die ik hoorde, vooral die van de open hoeken heb ik veel gehoord, maar dit wordt op de WK geloof ik ook zo gedaan dus hebben de WK gangers kunnen oefenen. :wink:
wat moet ik me precies voorstellen bij een open hoek ?
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

malinois schreef:
MARC_S schreef:Mooi zeg! Wij hebben het helaas niet gered om ook te komen want we waren het wel van plan maar hadden een druk schema. Nu ik de foto's zie vind ik het wel jammer want het ziet er erg mooi uit :ok:
jammer Marc maar volgende keer beter hoor, er zijn nog genoeg wedstrijden :mrgreen:
Als je ons op de hoogte blijft houden van wedstrijden waar je heengaat komen we binnenkort zeer zeker een keer kijken. Het was dat we nu erg druk zijn met de verhuizing, koninginnenacht en we hebben gister een nieuwe vogel gehaald ergens waar hij niet kon blijven. Was allemaal een beetje teveel geworden helaas :jank:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Ragverp schreef:
malinois schreef:
wat ik begrepen heb, nou weet ik niet of ik het goed uitleg maar op de ene strek de laatste stap en op de nieuwe strek de volgende stap... snap je het nog? :mrgreen: Meestal lopen ze door tot op het eind van de hoek om vervolgens de hoek te maken. Tenminste... dit is dus wat ik heb begrepen :wink:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

MARC_S schreef:
malinois schreef:
Als je ons op de hoogte blijft houden van wedstrijden waar je heengaat komen we binnenkort zeer zeker een keer kijken. Het was dat we nu erg druk zijn met de verhuizing, koninginnenacht en we hebben gister een nieuwe vogel gehaald ergens waar hij niet kon blijven. Was allemaal een beetje teveel geworden helaas :jank:
tuurlijk, het wedstrijdseizoen is net begonnen :ok:
Afbeelding
Ragverp
Zeer actief
Contacteer:

malinois schreef:
Ragverp schreef:
malinois schreef:
wat ik begrepen heb, nou weet ik niet of ik het goed uitleg maar op de ene strek de laatste stap en op de nieuwe strek de volgende stap... snap je het nog? :mrgreen: Meestal lopen ze door tot op het eind van de hoek om vervolgens de hoek te maken. Tenminste... dit is dus wat ik heb begrepen :wink:
dn zit er dus ruimte in de hoek van een paslengte..? Of steken ze op de hoek diagonaal over naar de volgende strek ?
zal is kijken wat mijn hond daarmee doet. Ik zet al nooit extra aan enzo en ik maak mijn hoeken ook heel snel maar helemaal open zijn ze niet..
Afbeelding
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Mooie foto's! :ok:
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”