Heeft er iemand al ooit iets meer gehoord over dit water, of het al ooit gebruikt?
En wat vinden jullie hiervan?
Ik zou het willen proberen voor onze hond met auto-imuimziekte.
Als je dit zo leest, kan het ni slecht zijn?
http://www.juniperus.net/info/colzilv.htm
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
colloïdaal zilverwater
Moderator: moderatorteam
-
boutcha
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Re: colloïdaal zilverwater
Nou, volgens de vereniging tegen kwakzalverij is het wel degelijk slecht:boutcha schreef:Als je dit zo leest, kan het ni slecht zijn?
Heel andere taal spreekt daarentegen de Amerikaanse quackwatch-site (zie ook externe link): ‘CZ is geen geneesmiddel of wondermiddel. Als u ziek bent moet u een huisarts raadplegen’. Verder meldt deze site dat bij langdurig gebruik van colloïdaal zilver argyosis (argyria) kan ontstaan, zilververgiftiging. Dan kleurt de huid asgrijs en worden er zilverdeeltjes opgeslagen in de huid, de ogen en de inwendige organen. Er zijn ook nierfunctiestornissen en neurologische afwijkingen beschreven. Werd zilver vóór de uitvinding van penicilline geregeld gebruikt in met name neusdruppels, daarna niet meer. Sinds 1975 is colloïdaal zilver in Amerika niet langer geregistreerd. Sedert 1994 heeft de FDA een groot aantal fabrikanten van CZ op de vingers getikt, omdat hun medische claims ongefundeerd waren. Vanaf 1999 is CZ in Amerika niet langer ‘over de toonbank’ verkrijgbaar.
Lees het hele artikel HIER
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
qyan1
- Actief
- Mijn ras(sen): Dobermann
- Aantal honden: 0
Het colloidaal zilver wat nu te koop is, heeft een hele andere sterkte, dan waar de vereniging tegen kwakzalverij over praat. Bij de lichtste concentratie is er niets aan de hand.
Oh help...Qyan is een jaar lang behandeld met dubbelde dosis colloidaal zilver en hij leeft nog steeds, is er van opgeknapt zelfs ipv zieker geworden.
Sorry hoor, maar of te lang en veevuldig gebruik van reguliere geneesmiddelen zo gezond zijn
Ook ik gebruik het zelf voor eczeemklachten wegens allergie, oogontstekingen, oorontstekingen en mijn huidaandoening.
Niets waar TE voor staat is goed
Oh help...Qyan is een jaar lang behandeld met dubbelde dosis colloidaal zilver en hij leeft nog steeds, is er van opgeknapt zelfs ipv zieker geworden.
Sorry hoor, maar of te lang en veevuldig gebruik van reguliere geneesmiddelen zo gezond zijn
Ook ik gebruik het zelf voor eczeemklachten wegens allergie, oogontstekingen, oorontstekingen en mijn huidaandoening.
Niets waar TE voor staat is goed
Qyan van het Zwettebos
21-08-2002 - 18-11-2011

21-08-2002 - 18-11-2011

-
boutcha
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- yuki
- Zeer actief
- Yv*nn
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb het standaard in huis gebruik het zelf voor heel veel dingen en toen mijn herder nog leefde als ze wel eens huid uitslag had.
Daar knapte ze altijd zichtbaar van op.
En net zo als met alles, wel aan de juiste dosering houden overdaad schaad idd.
Hier staat een hoop info www.colloidaalzilver.nl
Daar knapte ze altijd zichtbaar van op.
En net zo als met alles, wel aan de juiste dosering houden overdaad schaad idd.
Hier staat een hoop info www.colloidaalzilver.nl