Inge O schreef:wij hebben magische superduimen, dat weet iedereen hier toch![]()
.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hersenbloeding/vestibulair syndroom **** helaas :-(
Moderator: moderatorteam
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Het is weer helemaal mis 
De afgelopen week ging het redelijk, ze viel niet meer om, wilde nog maar tien minuten per keer op schoot
, en liep redelijk rechtdoor, zonder al te opvallende afwijking naar links. Wel ziet ze echt bijna niets meer, en daardoor loopt ze toch wel geregeld ergens tegenop. Ik weet eigenlijk niet of het door haar slechte zicht komt of door de desoriëntatie, want soms loopt ze ook een heel verkeerde kant op terwijl ik heel hard op een meter afstand sta te roepen en te zwaaien
Vanochtend een klein rondje in het bos, ging prima. Wel aan de lijn, want ik durf haar niet meer los te laten omdat ze soms helemaal in de war is en dan keihard zomaar een kant op rent (en natuurlijk nooit de goede....).
Nu net zat ik op het balkon een spiegeleitje te eten, en ik vond het al raar dat ze niet in de deuropening stond te bedelen. Toen ik weer naar binnen ging stond ze een beetje wezenloos te staren, ze schrok toen ik zachtjes op haar kont aaide, viel bijna om, en toen zag ik dat haar kop weer helemaal scheef stond, haar ogen heen en weer schoten: kortom, weer helemaal mis. Ze ligt nu in d'r mandje met d'r kop helemaal scheef en klaarwakker, met onrustige ogen.
Straks om half zes kan ik terecht bij de dierenarts.
Ik hou m'n hart vast
De afgelopen week ging het redelijk, ze viel niet meer om, wilde nog maar tien minuten per keer op schoot
Vanochtend een klein rondje in het bos, ging prima. Wel aan de lijn, want ik durf haar niet meer los te laten omdat ze soms helemaal in de war is en dan keihard zomaar een kant op rent (en natuurlijk nooit de goede....).
Nu net zat ik op het balkon een spiegeleitje te eten, en ik vond het al raar dat ze niet in de deuropening stond te bedelen. Toen ik weer naar binnen ging stond ze een beetje wezenloos te staren, ze schrok toen ik zachtjes op haar kont aaide, viel bijna om, en toen zag ik dat haar kop weer helemaal scheef stond, haar ogen heen en weer schoten: kortom, weer helemaal mis. Ze ligt nu in d'r mandje met d'r kop helemaal scheef en klaarwakker, met onrustige ogen.
Straks om half zes kan ik terecht bij de dierenarts.
Ik hou m'n hart vast
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
Ari@ne
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
he bah.. heel veel sterkte

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Al jullie lieve wensen en genezende duimen hebben helaas niet mogen baten 
Miesje is dood. Vanavond om zes uur kreeg ze een spuitje van de dierenarts. Over tien dagen, op Bevrijdingsdag, zou ze 14 zijn geworden.
Vanochtend hadden we nog een klein, gezellig rondje door het bos gelopen, zoals bijna elke ochtend. Toen ik op het balkon lunchte met een spiegeleitje vond ik het wel vreemd dat ze niet in de deuropening stond te bedelen. Kort daarna werd duidelijk waarom ze dat niet deed: ze was weer volledig de kluts kwijt, d'r koppie stond stijf naar links, haar ogen schoten alle kanten op en ze kon niet meer op d'r poten staan. Ik heb meteen de dierenarts gebeld, ik kon om half zes langskomen.
Vanmiddag was niet leuk. Ze kon haar draai niet vinden in haar mandje -- haar lijfje stond in een strakke boog naar links en hoe ze ook probeerde te draaien, ze lag nooit lekker. Af en toe nam ik haar op schoot en dat vond ze heerlijk, maar zodra tot haar doordrong dat ze op schoot zat wou ze er weer vanaf
Miesje heeft een mooi, gezond, gelukkig en vrij leven gehad, en wij dankzij haar veertien geweldige jaren.
Dag Mieziepiezie....
Miesje is dood. Vanavond om zes uur kreeg ze een spuitje van de dierenarts. Over tien dagen, op Bevrijdingsdag, zou ze 14 zijn geworden.
Vanochtend hadden we nog een klein, gezellig rondje door het bos gelopen, zoals bijna elke ochtend. Toen ik op het balkon lunchte met een spiegeleitje vond ik het wel vreemd dat ze niet in de deuropening stond te bedelen. Kort daarna werd duidelijk waarom ze dat niet deed: ze was weer volledig de kluts kwijt, d'r koppie stond stijf naar links, haar ogen schoten alle kanten op en ze kon niet meer op d'r poten staan. Ik heb meteen de dierenarts gebeld, ik kon om half zes langskomen.
Vanmiddag was niet leuk. Ze kon haar draai niet vinden in haar mandje -- haar lijfje stond in een strakke boog naar links en hoe ze ook probeerde te draaien, ze lag nooit lekker. Af en toe nam ik haar op schoot en dat vond ze heerlijk, maar zodra tot haar doordrong dat ze op schoot zat wou ze er weer vanaf
Miesje heeft een mooi, gezond, gelukkig en vrij leven gehad, en wij dankzij haar veertien geweldige jaren.
Dag Mieziepiezie....
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- Annelies
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Hanneke2
- Zeer actief
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
-
Flip
- Zeer actief
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
-
Marion.
- Angeniet
- Erelid
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
wat triest, ondanks de leeftijd is het nog altijd te vroeg... heel veel sterkte de komende tijd....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
bekkie
- Zeer actief
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer: