Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Speeltjes die ouder worden dan 1 dag?!
Moderator: moderatorteam
Speeltjes die ouder worden dan 1 dag?!
Distructief is het verkeerde woord; want ze maakt geen zaken van ons kapot...
Maar haar (Noa, onze ridgeback - labrador kruising) speeltjes (of wat er van over is...) die moeten om een of andere reden allemaal dood!?
Het maakt niet veel uit of het nu een piep-beestje is of een kauw-bod; langer dan een paar uur duurt het niet voordat het op is of in stukken ligt....
Eerst dacht ik dat ze gewoon te veel energie overhad; en daarom zich ging uitleven op speeltjes.....maar we lopen bijna 2 uur per dag; doen 2 verschillende cursussen (EG1 en Jacht) en zijn bijna dag en nacht met haar bezig...
Enkele dagen geleden een opgerolde kokos-mat bijt / werp / apporteer rol (zo'n 30 cm lang, dikke 5 cm doorsnee!)gekocht....en vervolgens zo stom geweest om haar daar 5 min mee alleen te laten; resulstaat; de hele tuin vol met stukken kokos; niet meer in rol vorm om precies te zijn!
Heeft iemand idee waarom eigenlijk alles gesloopt moet worden?
En nog veel belangrijker: speeltjes die ouder worden dan een paar dagen?!
Maar haar (Noa, onze ridgeback - labrador kruising) speeltjes (of wat er van over is...) die moeten om een of andere reden allemaal dood!?
Het maakt niet veel uit of het nu een piep-beestje is of een kauw-bod; langer dan een paar uur duurt het niet voordat het op is of in stukken ligt....
Eerst dacht ik dat ze gewoon te veel energie overhad; en daarom zich ging uitleven op speeltjes.....maar we lopen bijna 2 uur per dag; doen 2 verschillende cursussen (EG1 en Jacht) en zijn bijna dag en nacht met haar bezig...
Enkele dagen geleden een opgerolde kokos-mat bijt / werp / apporteer rol (zo'n 30 cm lang, dikke 5 cm doorsnee!)gekocht....en vervolgens zo stom geweest om haar daar 5 min mee alleen te laten; resulstaat; de hele tuin vol met stukken kokos; niet meer in rol vorm om precies te zijn!
Heeft iemand idee waarom eigenlijk alles gesloopt moet worden?
En nog veel belangrijker: speeltjes die ouder worden dan een paar dagen?!
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
die overleven hier ook niet bij IvanEstherK schreef:Heb je al een nylabone of zwarte kong geprobeerd?

Wij hebben ook zo'n hond. Wat ik nu koop voor hem zijn van die botten die gevuld zijn van binnen met merg of andere troep. ik koop ze bij het tuincentrum. Het enigste wat echt heel blijft.
Nylabone hoef je ook niet te proberen, half uur, was hij hier kapot.

Odin 2001-2013
Ivan 2001
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Senta
- Zeer actief
- Whiskey
- Actief
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde nylabone gehad want daar heb je dus ook vele soorten in. Je moet letten op het gewicht wat er op de verpakking staat en dan steeds zwaarder gaan als het resultaat niks opleverd.Jacky schreef:die overleven hier ook niet bij IvanEstherK schreef:Heb je al een nylabone of zwarte kong geprobeerd?![]()
Nylabone hoef je ook niet te proberen, half uur, was hij hier kapot.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Kelby is ook een echte sloper het enige speel- en kauwgoed dat ze heeft is een flink nylabone die voor grote honden bedoeld is dan gaat ie tenminste een half jaartje mee. Daarnaast heeft ze nog touw waar ze mee speelt. Af en soms koop ik gewoon een speeltje in de aanbieding van circa 1,50 euro zodat ze toch even haar grote oogjes op kan zetten van plezier om vervolgens het speeltje een levensduur van afwisselend van 5 min. tot 3 dagen te geven. 
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- Annelies
- Zeer actief
-
- Vaste gebruiker
je kan hier op deze site eens kijken hebben ze speciaal speelgoed voor staff bull dus dat moet wel stevig zijn. daar hebben ze ook banden speciaal voor honden die zijn beter als een gewone auto band

http://www.firebullsdierenspeciaalzaak.nl/

http://www.firebullsdierenspeciaalzaak.nl/

- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
wel een beetje herkenbaar. Hier zijn al vele knuffels, trektouwen, piepspeeltjes, balletjes, oude stukken stof enz. kapot gemaakt. Zelfs eens een keiharde soort 'kong' achtig iets (maar dan echt keihard, stuiterde niet) en daar hebben ze gewoon t gat wat groter gemaakt zodat de koekjes er sneller uit vielen
We hebben eens een bel gekocht die helemaal van touw gevlochten was. Daar hebben ze toch héél lang over moeten doen voor dat kapot was..

We hebben eens een bel gekocht die helemaal van touw gevlochten was. Daar hebben ze toch héél lang over moeten doen voor dat kapot was..
- Muis..
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder, een X-Windhond en een Galgo
- Contacteer:
hetzelfde..
Hier hetzelfde probleem.. of ze negeert haar speeltjes.. of het is in notime kapot. Nu waren er laats bij een winkel diverse hondenspeeltjes in de aanbieding, gelijk een hoop flossen ingeslagen( 0,99€) Die gaan ongeveer 3 dagen mee en dan ligt heel de kamer onder de kleine draadjes hahaha 

- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Re: hetzelfde..
Dat zijn dan niet de goede flostouwen hoorMuis.. schreef:Hier hetzelfde probleem.. of ze negeert haar speeltjes.. of het is in notime kapot. Nu waren er laats bij een winkel diverse hondenspeeltjes in de aanbieding, gelijk een hoop flossen ingeslagen( 0,99€) Die gaan ongeveer 3 dagen mee en dan ligt heel de kamer onder de kleine draadjes hahaha

Bij een goed flostouw horen er geen draadjes vrij te komen. Die draadjes kunnen ze inslikken en kunnen in het lichaam gaan vervelen. En anders kan je ze er aan de achterkant uittrekken als je hond aan het poepen is

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Muis..
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder, een X-Windhond en een Galgo
- Contacteer:
Dat zijn dan niet de goede flostouwen hoor
Bij een goed flostouw horen er geen draadjes vrij te komen. Die draadjes kunnen ze inslikken en kunnen in het lichaam gaan vervelen. En anders kan je ze er aan de achterkant uittrekken als je hond aan het poepen is

Even een fotootje gemaakt