Sheila schreef:nance schreef:Sheila schreef:Ik denk dat Addy hier geen antwoord op wil geven op de vraag over de stennis van Pippi?
Wees gerust, Addy antwoordt je echt wel, zodra ze tijd heeft. t Lijkt er op dat jij erg zit te vissen naar negatieve verhalen over die buitenlandertjes, zodat je weer een verhaal toe kunt voegen aan je verzameling
Sorry van mijn kant geen negatieve verhalen, ik geniet iedere dag enorm van mijn eigen buitenlander, mn Griekse reu Ollie, een zalige hond, die ik voor geen goud meer kwijt wil. O en een bijkomend voordeel, hij ziet alleen een da voor zn enting en verder is hij zo gezond als een vis.

Ik zit niet te vissen naar negetieve verhalen hoor,maar was er gewoon benieuwd naar!Ik mag dat toch vragen aan haar,zonder een bedoeling hierbij te hebben?
Tuurlijk mag dat, overigens is Pippie geen negatief verhaal hoor, ik ben vreselijk blij met haar en zij met ons
Wel grappig dat je inderdaad alleen hierna vraagt, ik heb honden van AAI, PAWS, SHINN en PIN en laat ik nou vreselijk happy met allemaal zijn
Maar hier dan het vervolg van het Pippie verhaal. Pippie was voordat ze naar Nederland kwam al geadopteerd. Baasje was vreselijk enthousiast en mailde me plat

Vlak nadat Pippie bij het nieuwe baasje was constateerde deze een bobbel op de heup, ging naar dierenarts en die vertelde dat de heup geluxeerd was, te vertalen naar kop uit de kom. Zowel bij mens als dier waanzinnig pijnlijk. Baasje verzuimde mij meteen te bellen, gebeurde pas na dag twee. Pip heeft in die twee dagen ook niets tegen de pijn gehad, dierenarts had het niet bedacht en baasje ook niet.
Baasje was vreselijk boos dat hond iets mankeerde, ik vreselijk boos dat ze de hond pijn hadden laten lijden. Resultaat Pippie bij mij en wat ik al schreef, zou mijn monsterkind voor geen goud willen missen.