Hier krijgen ze diverse soorten. Van Smuldier toch vooral de pensversie. Inderdaad: goedkoop en makkelijk te verkrijgen in de supermarkt (pensversie kost geloof ik 39 ct).
Ben over Rodi niet zo tevreden. De pensversie is plakkerig, de versie met groenten 'absurd' dwz dat juist die rare groene erwten erin hier echt niet worden gegeten. En ze hebben er naar de richtlijnen van de fabrikant erg veel van nodig (heb ik me nooit aangehouden).
Over Duck was ik zeer tevreden. Lekker makkelijk te verdelen en de honden aten het met veel smaak. Het enige nadeel vind ik dat het er kartonachtig uit ziet. En ik heb wel eens een doosje gehad dat blijkbaar toch niet zo goed afsloot en de schijfjes aan de randen gevriesdroogd leken te zijn (of het ijs op de schijfjes dus dan is de verpakking niet helemaal dicht). Niet dat de honden dat niet met smaak opaten, maar dan toch.
Nu krijgen ze carnibest. Ziet er goed uit (echt als vlees, kom ook duidelijk stukjes bot tegen), ruikt goed en wordt met smaak gegeten. Kiloprijs vanaf 3,05 (afhankelijk van de hoeveelheid die je afneemt).
Welk merk beter is? Ik denk dat je moet kijken hoe je hond het erop doet. Hier maakte dat niet uit

dus heb ik ook eigen voorkeuren laten meespreken en carnibest kwam daar als beste bij uit de bus voor de dagelijkse maaltijd. Smuldier, een dagje barf (en zelfs een dagje Farmfood brok) zijn hier de welkome afwisselingen.