Maar ik ben een beetje uitgedacht
Groenteprut, gehakt, flauwe soep, eitje, kwark, huttenkase, blikjes vis, karnemelk... ja en Smuldier oid maar dat wil ik niet teveel geven eigenlijk.
Wie heeft nog meer ideeën?
Moderator: moderatorteam

Oja, kan ook nog! En osseworst, en smeerkaas. Dank jebullenmama schreef:Leverworst. Onze bejaarde bullmastiff krijgt elke dag haar poedertje in een stukje leverworst. Neem een dik plakje worst, hol het uit met een theelepeltje, doe er het poeder in, en leg er een dekseltje op van een dun plakje worst. Hap slik weg !
Nee, is ook niet erg. Alleen ze krijgen hier normaal haast nooit kvvmonky555 schreef:zijn dat niet genoeg ideenals de honden kvv krijgen doe ik het daar doorheen en krijgen ze groter vlees dan krijgen een schaaltje yoghurt, karnemelk of een eitje en je hoeft er geen liters van te geven dus elke dag een beetje van iets kan echt geen kwaad denk ik
Ik heb ook capsules, maar die spuugt madam zo uit. Bovendien had ik bij de capsules het idee dat ze 0 komma niks werkten. Ik heb nu die poeder van de groene os (en het kan natuurlijk ook toeval zijn), hiervan heb ik het idee dat het wel wat doet.Angelique25 schreef:Of je stopt het in een capsule en legt dat zo achter op de tong.
Blikvoer, Sheba en geweekte brokken... daar ga ik dus echt niet aan beginnen.marian* schreef:Een ietsiepietsie blikvoer of yoghurt of zo werkte bij Max prima
Ik heb dus ook zo'n madam. Alleen krijgt die dus botten en vlees. En da's wat lastig roerenjacq1970 schreef:Ik strooi het over Samara dr voer en dan wat olijfplie erover en roeren maar en het gaat er goed in....of wat yoghurt of wat sinasappelsap, de ene keer geef ik dat in een bakje en ook doe ik dat regelmatig over het voer.
Ik moet veel varieren anders blieft madam het niet![]()
Dan geen blikvoerMarion. schreef:Blikvoer, Sheba en geweekte brokken... daar ga ik dus echt niet aan beginnen.marian* schreef:Een ietsiepietsie blikvoer of yoghurt of zo werkte bij Max prima
De dingen die ik heb genoemd gaan goed hoor. Sinds de hitsigheid over is, eet ze weer normaal. Maar ik wil nog meer variatie (en ook dingen als leverworst, dat ze dus geen extra "maaltijdje" krijgen maar gewoon verstopt in een hapje na de ochtendwandeling)

Haha, geweldig! Hebben ze nu hier ook alweer een gat in de markt gevonden?Mizzsylver schreef:Is dit misschien iets?
http://www.animaltronics.nl/easypill.html
Nee, ik geef het alle dagen. En het is geen pil, het is een schep poeder. Gewoon een grote theelepel ofzo. Dat krijg ik niet gefrut in een plakje kaasestelle schreef:als je het 1x in de week moet geven dan heb je zelf toch al genoeg opties om af te wisselen?
als ik hier al eens pillen o.i.d. moet voeren dan gaat dat of dmv 'bek open en vreten' of in een plakje kaas, worst.
Vergeten te noemen. Door honden- en rundergehakt heb ik het uiteraard al gedaan.pepie schreef:Kan je het niet kneden door bv, kippegehakt?
Glucosamine van het Kruitvat, dat zijn gewoon tabletten. Flink stuk ham eromheen rollen, in die bek douwen, en met een tweede stuk ham voor die neus zwaaien zodat ze hap-slik-weg met die pil doen om de rest te krijgen. Fluitje van een cent.Marion. schreef:Glucosamine dus. Door een stuk pens mengen gaat wat lastig.
Maar ik ben een beetje uitgedacht![]()
Groenteprut, gehakt, flauwe soep, eitje, kwark, huttenkase, blikjes vis, karnemelk... ja en Smuldier oid maar dat wil ik niet teveel geven eigenlijk.
Wat is er dan tegen om haar een keer 100 gram rundergehakt te geven en de rest gewoon haar eten? Je kan allerlei vlees in de blender gooien en het poeder erdoor.Marion. schreef:Maar ik wil nog meer variatie (en ook dingen als leverworst, dat ze dus geen extra "maaltijdje" krijgen maar gewoon verstopt in een hapje na de ochtendwandeling)
Met dit kan je negen weken vooruit, kom het daarna nog eens vragenMarion. schreef:Glucosamine dus. Door een stuk pens mengen gaat wat lastig.
Maar ik ben een beetje uitgedacht![]()