Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

tommie stinkt naar reu

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

miekmiek schreef:haha, geeft niets.

heb Tommie maar eens even kundig onder handen genomen met een schaar, en het haar rond zijn kroonjuwelen wat korter gewiekt. Kijken of dat gaat schelen.

en het zijn overigens niet zijn oren, had ook geen idee dat die naar pis kunnen stinken, lijkt me niet echt gezond. :N:
Klein beetje babypoeder rondom de kroonjuwelen schijnt luchtjes te absorberen heb ik van iemand gehoord die een langharig hondje heeft en z'n fluit als brandweerspuit gebruikt. Daarna even goed uitborstelen. Het is een tip van horen zeggen, heb er zelf geen ervaring mee :wink:
Afbeelding
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Ik gebruikte bij Job altijd droogshampoo. Die piste zichzelf namelijk gewoon onder en dat begon dan uiteraard ontiegelijk te meuren. Iedere week op die plekken even droogshampoo, met handdoekje erover en hij rook weer fris en fruitig (al vond ie zelf van niet :mrgreen: ).
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

talkpoeder en droogshampoo, thanks voor de tips! :ok:
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

miekmiek schreef: Het is een wat penetrante lucht die je doet denken aan vieze piemels.
:N: :N:

Jagger ruikt niet :pffff: en Mick ruikt naar een pupje :I: :wink:
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

miekmiek schreef: en het zijn overigens niet zijn oren, had ook geen idee dat die naar pis kunnen stinken, lijkt me niet echt gezond. :N:
Je wilt niet weten hoe ontstoken oren kunnen stinken. Die lucht is niet te harden.
Femia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Femia »

estelle schreef:
miekmiek schreef: en het zijn overigens niet zijn oren, had ook geen idee dat die naar pis kunnen stinken, lijkt me niet echt gezond. :N:
Je wilt niet weten hoe ontstoken oren kunnen stinken. Die lucht is niet te harden.
Oren kunnen ook wel eens heftig ruiken na het zwemmen. Er is dan geen sprake van een ontsteking of iets dergelijks en de lucht gaat vanzelf weer weg.
Afbeelding
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Femia schreef:
estelle schreef:
Oren kunnen ook wel eens heftig ruiken na het zwemmen. Er is dan geen sprake van een ontsteking of iets dergelijks en de lucht gaat vanzelf weer weg.
ik heb het echt over oorontstekingen. Ghaya heeft ze regelmatig gehad en echt, dat ruik je van ver.
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Femia schreef:Oren kunnen ook wel eens heftig ruiken na het zwemmen. Er is dan geen sprake van een ontsteking of iets dergelijks en de lucht gaat vanzelf weer weg.
Zou dat te maken kunnen hebben met hangoren? Mijn herder zwemmen ook veel maar die rechtop staande flappers ruik ik niet :19:
Afbeelding
Femia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Femia »

alma2 schreef:
Femia schreef:Oren kunnen ook wel eens heftig ruiken na het zwemmen. Er is dan geen sprake van een ontsteking of iets dergelijks en de lucht gaat vanzelf weer weg.
Zou dat te maken kunnen hebben met hangoren? Mijn herder zwemmen ook veel maar die rechtop staande flappers ruik ik niet :19:
Ik denk het wel, wat het nou is weet ik niet, in ieder geval geen ontsteking,roodheid, pijn of jeuk of wat dan ook :19:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”