Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Knoflook tegen teken??
Moderator: moderatorteam
- mik
- Vaste gebruiker
Knoflook tegen teken??
Hallo allemaal
Ik heb even een vraagje wat betreft teken. Ik gebruik nu voor mijn hond de Pulvex spot. (ik gebruik het pas voor de eerste keer dus ervaringen van andere zijn welkom!!!) Nu heb ik van iemand gehoord op de club (die het ook weer via heeft gehoord) dat knoflook ook extra meehelpt om die kleine vieze opdonders niet te laten bijten.
Heeft iemand van jullie hier ooit van gehoord, en zoja moet ik dan verse knoflook gebruiken of kan ik van die knoflookcapsules gebruiken en wat zou je dan ongeveer moeten toedienen.
Alvast bedankt
Groeten Kim
Ik heb even een vraagje wat betreft teken. Ik gebruik nu voor mijn hond de Pulvex spot. (ik gebruik het pas voor de eerste keer dus ervaringen van andere zijn welkom!!!) Nu heb ik van iemand gehoord op de club (die het ook weer via heeft gehoord) dat knoflook ook extra meehelpt om die kleine vieze opdonders niet te laten bijten.
Heeft iemand van jullie hier ooit van gehoord, en zoja moet ik dan verse knoflook gebruiken of kan ik van die knoflookcapsules gebruiken en wat zou je dan ongeveer moeten toedienen.
Alvast bedankt
Groeten Kim
- M@ri@nne
- Zeer actief
- mik
- Vaste gebruiker
- eternal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old Englisch Bulldog
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
Knoflook (en zo ook uien en prei) kunnen bloedarmoede bij een hond veroorzaken.eternal schreef:ik heb nog niet zo lang geleden te horen gekregen dat knoflook helemaal niet zo goed is voor een hond.
maar waaromgeen idee eigenlijk meer.
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)