Ik hoop dat je het ergste nu gehad hebt
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hersenbloeding/vestibulair syndroom **** helaas :-(
Moderator: moderatorteam
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
We hebben in de tuin gezeten bij mijn oude (ook niet in ordene) moeder, en dat ging ook heel goed. Vergeleken bij gisteren dan, hè, niet vergeleken met een week geleden.
Ze is niet meer zo gedesoriënteerd, loopt minder tegen muren op, heeft negen van de tien keer door waar het gat van de deur zit :N: , en is attent en geïnteresseerd. Durft ook uit zichzelf over het drempeltje van de kamer naar de tuin te stappen, dat was gisteren nog niet zo.
Wandelen ging ook redelijk, niet meer dan een paar linksomme rondjes. Wel is ze een paar keer omver gekukeld. Maar daar zit ze helemaal niet mee, ze springt meteen weer op en gaat door waar ze mee bezig was (snuffelen, voornamelijk). Nou valt ze ook niet echt van heel hoog, natuurlijk
Het is dus niet alleen mijn wishfull thinking, maar ook voor de objectieve waarnemer is er echt veel verbetering. Wel heeft ze nog een scheef koppie en schieten haar ogen heen en weer
En een dikke
van mij en/of Mies (doorhalen wat niet gewenst is
)voor iedereen die zo lief meeleeft!
Ze is niet meer zo gedesoriënteerd, loopt minder tegen muren op, heeft negen van de tien keer door waar het gat van de deur zit :N: , en is attent en geïnteresseerd. Durft ook uit zichzelf over het drempeltje van de kamer naar de tuin te stappen, dat was gisteren nog niet zo.
Wandelen ging ook redelijk, niet meer dan een paar linksomme rondjes. Wel is ze een paar keer omver gekukeld. Maar daar zit ze helemaal niet mee, ze springt meteen weer op en gaat door waar ze mee bezig was (snuffelen, voornamelijk). Nou valt ze ook niet echt van heel hoog, natuurlijk
Het is dus niet alleen mijn wishfull thinking, maar ook voor de objectieve waarnemer is er echt veel verbetering. Wel heeft ze nog een scheef koppie en schieten haar ogen heen en weer
En een dikke
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
-
Nono
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
-
Ari@ne
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
-
bekkie
- Zeer actief
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
-
linlin
he jakkes, kleffe tekkel.tekkel schreef:Ze is niet meer zo gedesoriënteerd, loopt minder tegen muren op, heeft negen van de tien keer door waar het gat van de deur zit :N: , en is attent en geïnteresseerd. Durft ook uit zichzelf over het drempeltje van de kamer naar de tuin te stappen, dat was gisteren nog niet zo.
Wandelen ging ook redelijk, niet meer dan een paar linksomme rondjes. Wel is ze een paar keer omver gekukeld. Maar daar zit ze helemaal niet mee, ze springt meteen weer op en gaat door waar ze mee bezig was (snuffelen, voornamelijk). Nou valt ze ook niet echt van heel hoog, natuurlijk![]()
En een dikkevan mij en/of Mies (doorhalen wat niet gewenst is
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
- tekkel
- Erelid
Ja, het gaat echt een heel stuk beterlinlin schreef:he jakkes, kleffe tekkel.tekkel schreef:Ze is niet meer zo gedesoriënteerd, loopt minder tegen muren op, heeft negen van de tien keer door waar het gat van de deur zit :N: , en is attent en geïnteresseerd. Durft ook uit zichzelf over het drempeltje van de kamer naar de tuin te stappen, dat was gisteren nog niet zo.
Wandelen ging ook redelijk, niet meer dan een paar linksomme rondjes. Wel is ze een paar keer omver gekukeld. Maar daar zit ze helemaal niet mee, ze springt meteen weer op en gaat door waar ze mee bezig was (snuffelen, voornamelijk). Nou valt ze ook niet echt van heel hoog, natuurlijk![]()
En een dikkevan mij en/of Mies (doorhalen wat niet gewenst is
en, zette de verbetering door, vandaag?
Wel is ze nog erg wankel en loopt ze naar links als ze eigenlijk naar rechts wil. Maar d'r oogjes staan (geloof ik
Ik hoop dat ze nog verder vooruit gaat, vandaag vond ik haar eigelijk weer iets minder dan gisteren. Maar ik zit haar ook wel op de millimeter te bekijken natuurlijk :N:
Ze wil eigenlijk al niet meer op schoot, dat lijkt me een heel goed teken (ik trek me daar natuurlijk niets van aan, want ik heb nu de smaak te pakken)
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- tekkel
- Erelid
Wacht even, dan laat ik haar dit even lezen, moment......Inge O schreef:ja, ik vind ook dat ze haar laatste jaren nu maar bij jou op schoot moet doorbrengen hoor - ter compensatie voor hetgeen jij de jaren voordien hebt moeten missentekkel schreef:Ze wil eigenlijk al niet meer op schoot, dat lijkt me een heel goed teken (ik trek me daar natuurlijk niets van aan, want ik heb nu de smaak te pakken).
..... ze is het er niet mee eens
En Miesjes wil is wet natuurlijk
Omdat toeval bestaat, staat er deze maand in het Teckelblad een groot artikel over het vestibulair syndroom. Ik ga er idealiter van uit dat Mies de versie heeft zonder oorontsteking en zonder tumor :N: , en dan is de prognose wel goed, op wat lichtere restverschijnselen na, misschien. Maar dat wist jij al, natuurlijk
Daar had ik woensdag niet op durven hopen!
-
bekkie
- Zeer actief
goed zo Mies, gewoon lekker je eigen gangetje blijven gaan hoortekkel schreef:Wacht even, dan laat ik haar dit even lezen, moment......Inge O schreef:ja, ik vind ook dat ze haar laatste jaren nu maar bij jou op schoot moet doorbrengen hoor - ter compensatie voor hetgeen jij de jaren voordien hebt moeten missentekkel schreef:Ze wil eigenlijk al niet meer op schoot, dat lijkt me een heel goed teken (ik trek me daar natuurlijk niets van aan, want ik heb nu de smaak te pakken).
..... ze is het er niet mee eens![]()
En Miesjes wil is wet natuurlijk![]()
Omdat toeval bestaat, staat er deze maand in het Teckelblad een groot artikel over het vestibulair syndroom. Ik ga er idealiter van uit dat Mies de versie heeft zonder oorontsteking en zonder tumor :N: , en dan is de prognose wel goed, op wat lichtere restverschijnselen na, misschien. Maar dat wist jij al, natuurlijkOver een paar weken moet ze dan zo ongeveer weer de oude zijn.
Daar had ik woensdag niet op durven hopen!
gelukkig dat het weer iets beter gaat met Mies
wat kan je leven dan ineens veranderen he; van gewoon normaal naar je verschrikkelijk veel zorgen maken en dan nu toch ook al weer een stukje meer vertrouwen hebben.

- tekkel
- Erelid
Ja precies!bekkie schreef:wat kan je leven dan ineens veranderen he; van gewoon normaal naar je verschrikkelijk veel zorgen maken en dan nu toch ook al weer een stukje meer vertrouwen hebben.
En dan bof ik nog dat dit waarschijnlijk (voor het grootste deel) weer goed komt, gelukkig. Tenminste, daar ga ik wel van uit
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
-
mecheltjes
- Zeer actief
-
Marion.
- Jacky
- Zeer actief
- Contacteer:
ja zeg, niet voor ons tochInge O schreef:Jacky schreef:Lees het nu pas, sorry, ik hoop dat ze nu lekker doorgaat met opknappen. Klinkt al een stuk beter.
Trouwens, off topic, als we naar een DA gaan, gaat Inge O gewoon op de mobiel mee, toch handig he dokter![]()
Misschien moet je ons allemaal je telefoon nummer even geven Inge?![]()
je wil niet weten hoe duur ik ben
.

Odin 2001-2013
Ivan 2001
- Jacky
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Ari@ne
- tekkel
- Erelid
hersenbloeding/vestibulair syndroom
Dankiedankie!Teckelgek schreef:Voor jou vind ik het zielig hoor.![]()
Het is nu ruim een week, en het gaat echt een stuk beter. Volgens mij staat d'r koppie helemaal niet meer scheef, en met wandelen blijft ze niet meer eindeloos op één plaats snuffelen, maar sjtiefelt ze echt flinke stukken door. Ze is nog wel wankel, vooral als ze net wakker is.
Gisteren met z'n drieën en totaal drie honden op de hei gelopen. Mies bleef wel flink achter (en nog steeds aan de lange lijn), maar dat was toch voor het eerst weer een sociaal gebeuren, ging best goed
Vanochtend was ik na de boswandeling (piepklein rondje) boodschappen gaan doen. Reuze gesjouw thuis met de tassen uit de auto, en de post, en een los 4pack cola en de hond aan het lijntje. Daarom voor het eerst in een week haar maar losgelaten :N: Maar het ging goed, ze trippelde keurig rechtdoor naar de deur, de lift, mijn huisdeur enz (gedoe altijd, in zo'n flat).
Volgens het artikel in het teckelblad moet het over een paar weken zo goed als over zijn. Ik duim dus nog maar even door
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- tekkel
- Erelid
- tekkel
- Erelid
-
bekkie
- Zeer actief
-
Ari@ne
Re: hersenbloeding/vestibulair syndroom
Ach meid, daar heb ik ook last van hoortekkel schreef:
Ze is nog wel wankel, vooral als ze net wakker is.
Ik duim natuurlijk ook door