Woensdag hadden we heerlijk relaxt gewandeld met Teckelgek en Mick Jagger (zie HIER).
Aan het eind van de middag had ik bij mij in de buurt ook nog gewandeld, ook nix a/d hand, hondje los en zelfstandig en onafhankelijk (ander woord voor ongehoorzaam
's Avonds zit ik achter m'n computertje (zal wel hondenforum zijn geweest
Meteen naar buiten gegaan, naar het perkje waar ze al bijna veertien jaar elke avond een plas doet. Ze had geen idee waar ze was, deed wel braaf een plasje, maar ik moest haar terug naar de lift (woon in een flat) dragen want ze was echt de kluts kwijt.
Gisterochtend even naar het bos. Daar wankelde ze als een aangeslagen boxer (of een dronken huisvrouw
In het bos nog de dierenarts gebeld, en daar kon ik meteen terecht.
Mijn eigen dierenarts was er niet maar een vervangster. Ze had geen idee, vond ook niet dat Miesje wankelde
Vanmiddag kon ik bij hem terecht. Ik zei dat ze in één klap dement was geworden, óf dat ze een hersenbloeding had gehad of een tumor. Hij keek in d'r oogjes en zei meteen dat het een hersenbloeding was: omdat haar ogen heel erg heen en weer schoten, een soort 'tik' hadden. Dat is moeilijk te zien omdat ze van die halfblinde blauwe soepogen heeft, maar toen hij me liet kijken zag ik het ook.
Ze lijdt nu aan het 'vestibulair syndroom'. Hij heeft haar een grote spuit gegeven (au :N: ) met spul dat de resorbtie van het bloed dat nu vrij is in de hersenpan, sneller moet laten verlopen, en volgens hem kan het nog voor een behoorlijk deel weer goedkomen.
Ben wel een beetje opgelucht, al blijft het natuurlijk een oud zorgenmeisje. Gelukkig is ze er zelf niet ongelukkig onder, ze geniet van d'r wandelingetjes, van eten+drinken, en ze kan nog heel goed bedelen
Nou, dat waren mijn avonturen op deze eerste zomerse dagen van het jaar