Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ik een voyeur
Ik heb de moeder vast gehouden toen ze gekoppeld stonden, dik een uur lang :N: je hebt anders kans dat ze zich los probeert te wrikken en dan kan er bij zowel de reu als teef wat beschadigen van binnen
Het lijkt mij ook leuk om te komen met Beetle!
Ik ken ook nog niemand persoonlijk hier op het forum maar goede gelegenheid toch? Beetle is in mei/juni 6/7 maanden
Gaat echt hard!
Groetjes
edit: zie net dat het min. 1,5 uur rijden is. Dat word wel erg lang..
Hutsje schreef:
Ik zat meer te denken aan april/mei. We kunnen in juli nog wel een keer hoor, en in wilde het zowieso in september/oktober nog een keer doen
Hutsje schreef:
Ik zat meer te denken aan april/mei. We kunnen in juli nog wel een keer hoor, en in wilde het zowieso in september/oktober nog een keer doen
Hutsje schreef:
Ja, ja, ja! Dan wil ik ook mee! (Hoop ik! )
Vertel??
Mogen we al
De teef is twee weken geleden gedekt, dus er is nog niets zeker. Daarbij heb ik hier thuis nog een barriere te overwinnen die 'Rens' heet. Máár..., hij is inmiddels uit de ontkenningsfase!
Hutsje schreef:
Vertel??
Mogen we al
De teef is twee weken geleden gedekt, dus er is nog niets zeker. Daarbij heb ik hier thuis nog een barriere te overwinnen die 'Rens' heet. Máár..., hij is inmiddels uit de ontkenningsfase!
Ik duim voor je mee dat ze heeft opgenomen, en ach de ontkenningsfase al voorbij dat gaat goed
Mijn vriend heeft twee jaar lang in die fase gezeten en zomaar op een dag voordat ik naar mijn ouders ging om te helpen gaf hij groen licht
Dat komt wel goed!
Hutsje schreef:
Vertel??
Mogen we al
ik een voyeur
Ik heb de moeder vast gehouden toen ze gekoppeld stonden, dik een uur lang :N: je hebt anders kans dat ze zich los probeert te wrikken en dan kan er bij zowel de reu als teef wat beschadigen van binnen
Ben ik even blij dat mijn moeder me niet hoefde vasthouden destijds . Maar ik begrijp je, hoor Melanie
Zou ik met me oma mogen komen??
Nanni vind alle pups altijd ontzettend leuk en dan hebben ze tenminste 1 lieve herder in hun leven meegemaakt
Misschien ontvoer ik het "nichtje" van Tuana, als de eigenaresse zin heeft om mee te gaan. Dat is ook een duitse herdertje uiteraard
Ik moet nog een jaar wachten voordat ik echt mee kan doen
jidde schreef:Zou ik met me oma mogen komen??
Nanni vind alle pups altijd ontzettend leuk en dan hebben ze tenminste 1 lieve herder in hun leven meegemaakt
Misschien ontvoer ik het "nichtje" van Tuana, als de eigenaresse zin heeft om mee te gaan. Dat is ook een duitse herdertje uiteraard
Ik moet nog een jaar wachten voordat ik echt mee kan doen
Iedereen is welkom, mits de honden goed met pups zijn