Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rauw ei, hoe vaak?
Moderator: moderatorteam
-
Puk en Bompa
- Actief
Rauw ei, hoe vaak?
Eén van mijn kippen heeft sinds kort de gewoonte om haar eieren her en der in de tuin te leggen (ze lopen vrij rond in de tuin).
Het eerste wat Bompa doet als ie in de tuin komt, is het ei gaan zoeken en het opeten.
Ik weet wel dat een rauw ei af en toe gezond is, maar is het ook nog gezond als een hond iedere dag een rauw ei eet?
Het eerste wat Bompa doet als ie in de tuin komt, is het ei gaan zoeken en het opeten.
Ik weet wel dat een rauw ei af en toe gezond is, maar is het ook nog gezond als een hond iedere dag een rauw ei eet?

- boemerang
- Zeer actief
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
pia zz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
boxer - Aantal honden: 2
-
astrid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
- Aantal honden: 2
-
pia zz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
boxer - Aantal honden: 2
-
astrid
- Zeer actief
-
Puk en Bompa
- Actief
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
Je honden gaan echt niet kakelen, anders hadden de mijne het allang gedaan en ze zouden ook kunnen zingen als de mooiste zangvogels als dat het geval zou zijn.
Ignit Bekken.
http://www.barf-natuurlijk.nl
Ignit Bekken.
http://www.barf-natuurlijk.nl
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik vraag me af of zo veel (rauwe) eieren wel goed zijn voor een hond (of een mens). Te veel = nooit goed. Daarbij breken rauwe eieren Vitamine B af, ik zou er dus zeker niet te veel van laten eten.
Mijn honden krijgen ook rauwe eieren, hoor maar niet vaker dan twee keer per week.
Mijn honden krijgen ook rauwe eieren, hoor maar niet vaker dan twee keer per week.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
astrid
- Zeer actief
Wat zou nou het meest erge zijn wat ze ervan zouden krijgen?Scooby schreef:Ik vraag me af of zo veel (rauwe) eieren wel goed zijn voor een hond (of een mens). Te veel = nooit goed. Daarbij breken rauwe eieren Vitamine B af, ik zou er dus zeker niet te veel van laten eten.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Een te kort aanm Vitamine B?astrid schreef:Wat zou nou het meest erge zijn wat ze ervan zouden krijgen?Scooby schreef:Ik vraag me af of zo veel (rauwe) eieren wel goed zijn voor een hond (of een mens). Te veel = nooit goed. Daarbij breken rauwe eieren Vitamine B af, ik zou er dus zeker niet te veel van laten eten.
Groetjes, Karen
-
astrid
- Zeer actief
Door eieren te eten? Mijn honden eten gevarieerd en gezond, die extra eieren die ze scoren maak ik me nou niet echt druk omScooby schreef:Een te kort aanm Vitamine B?astrid schreef:Wat zou nou het meest erge zijn wat ze ervan zouden krijgen?Scooby schreef:Ik vraag me af of zo veel (rauwe) eieren wel goed zijn voor een hond (of een mens). Te veel = nooit goed. Daarbij breken rauwe eieren Vitamine B af, ik zou er dus zeker niet te veel van laten eten.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, door te véél eieren te eten.astrid schreef:Door eieren te eten? Mijn honden eten gevarieerd en gezond, die extra eieren die ze scoren maak ik me nou niet echt druk omScooby schreef:Een te kort aanm Vitamine B?astrid schreef:Wat zou nou het meest erge zijn wat ze ervan zouden krijgen?Scooby schreef:Ik vraag me af of zo veel (rauwe) eieren wel goed zijn voor een hond (of een mens). Te veel = nooit goed. Daarbij breken rauwe eieren Vitamine B af, ik zou er dus zeker niet te veel van laten eten.
Groetjes, Karen
-
astrid
- Zeer actief
Daar maak ik me nou niet zo druk om. De ene week hebben ze niks, en de andere week weer een paar achter elkaar. Ik maak me meer bezorgd om de honden van de boerbuurman, die alleen mest vreten van de koeien en de nageboortes. Dat lijkt mij behoorlijk eenzijdig. Dus die eitjes.. en het zijn nog krielkip eitjes ook, dus ik vind het zelf allemaal wel meevallenScooby schreef:Nee, door te véél eieren te eten.astrid schreef:Door eieren te eten? Mijn honden eten gevarieerd en gezond, die extra eieren die ze scoren maak ik me nou niet echt druk omScooby schreef:Een te kort aanm Vitamine B?astrid schreef: Wat zou nou het meest erge zijn wat ze ervan zouden krijgen?
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Een paar eieren per week vind ik ook al een heel ander verhaal dan een paar eieren per dag. Daar reageerde ik op.
Groetjes, Karen
-
Gipsy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque