Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Puchu door de medische keuring

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Puchu door de medische keuring

Ongelezen bericht door Caro. »

:mrgreen: Vandaag was het tijd voor zijn tweede inenting en toevallig was Kaya ook aan de beurt voor haar jaarlijkse inenting.

Zijn oortjes nagekeken, gebitje, balletjes (ja ze zijn er alletwee :mrgreen: ), hartje geluisterd, enz. enz.
Alles prima in orde :ok: (ik had ook niet anders verwacht :wink: ).

Maar gods, wat kan het beestje gillen om niks :N: Hij is echt een grote pieperd.
Grote zus Kaya was hoog ongerust over al dat gekrijs en moest ik echt in bedwang houden :N:

Kaya wilde ik gewogen hebben, want ik had het idee dat ze nog steeds te dik is ondanks al maanden een kwart minder voer.
En ja hoor......... 41 kg :jank: Daar moet dus 4 kg vanaf....

In Puchu's dossier werd gezet 'prima hondje' :pffff:
De dierenarts vond het erg leuk om dit ras te zien: hij had wel al Mexicaanse naakthonden gezien in de praktijk, maar nog nooit Peruaanse en zeker geen behaarde nakerd :denken: :mrgreen:

PS: Zojuist hebben de twee hier de tent afgebroken en voor het eerst heel echt met elkaar gespeeld. Het was echt superleuk. In het begin vond Puchu het toch weer wat eng, die grote lompe Kaya, maar na een paar minuten begreep hij het spelen van Kaya steeds beter en werd het echt dolle pret..... geweldig leuk :I: :I:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

:cheer: Lekker die goeie berichten :cheer:
Femia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Femia »

:ok: Mooi zo :ok: En ik denk dat Kaya van al dat drukke spelen vanzelf misschien wel een kilootje verliest :wink:
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Femia schreef::ok: Mooi zo :ok: En ik denk dat Kaya van al dat drukke spelen vanzelf misschien wel een kilootje verliest :wink:
Ik hoop het :mrgreen:
Het zal ook schelen als Puchu in maaltijden teruggaat, want hij krijgt 4 keer per dag en Kaya 2 keer. Om jaloezie te voorkomen, leid ik Kaya dan steeds af met wat lekkers :N: Dus tja..... dat schiet niet op :mrgreen:
Maar die 4 kilo komen er wel vanaf hoor, het moet zeker in verband met haar rottige poten. De tussendoortjes worden gewoon gehalveerd en het eten nog weer een beetje minder en dan komt het wel vanzelf.
Afbeelding
A good dog never dies...

Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

He mooi zo, beide door de APK keuring heen. De 4 kilo gaat er zo vanaf, daar zorgt Puchu wel voor!
Bea.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collies.
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Bea. »

Mooi dat ze door de keuring en ja,ik vind het ook een heel mooi hondje !!
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Stang schreef:
Femia schreef::ok: Mooi zo :ok: En ik denk dat Kaya van al dat drukke spelen vanzelf misschien wel een kilootje verliest :wink:
Ik hoop het :mrgreen:
Het zal ook schelen als Puchu in maaltijden teruggaat, want hij krijgt 4 keer per dag en Kaya 2 keer. Om jaloezie te voorkomen, leid ik Kaya dan steeds af met wat lekkers :N: Dus tja..... dat schiet niet op :mrgreen:
Maar die 4 kilo komen er wel vanaf hoor, het moet zeker in verband met haar rottige poten. De tussendoortjes worden gewoon gehalveerd en het eten nog weer een beetje minder en dan komt het wel vanzelf.
heb je Puchu nog steeds volledig op vers staan (en Kaya misschien inmiddels ook wel) of niet....
kan je haar overzetten op NRV (evt met hulp van de fokker van Puchu *schaam**schaam* ben haar naam gewoon ff kwijt...haar echte naam dan he :wink:) met vasten dagen, merk t hier aan de dames die makkelijk aankomen (vnl Dellie) dat ze nu ze volledig op NRV zit en ook vast veel makkelijker verzadigd is en toch op gewicht te houden is...ze mag nu dus een aantal maal per week maximaal eten en de rest vast ze....t was vroeger een snaaier en schooier en dat is eigenlijk helemaal over...
Eastmoor
Actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eastmoor »

Hoi Caroline,
Ik vind het een super leuk hondje......heb na tip van Leane even rondgekeken......veel succes met de kleine.
Groetjes Angela
Sommige mensen hebben een Rottweiler.....wij hebben er drie

Afbeelding
*tweety*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

Wat leuk dat ze samen echt gespeeld hebben, en fijn dat Puchu goed door de gezondheidskeuring is gekomen. :cheer:
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
monky555
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.

Ongelezen bericht door monky555 »

ik ben blij dat alles goed gaat :ok: hier gaat het eigenlijk precies hetzelfde (ik heb je andere berichtjes ook gelezen :wink: ) ze lijken erg veel op elkaar :mrgreen: alleen iza is wel druk maar ze slaapt "gelukkig" wel veel :mrgreen:

vandaag is iza geweest voor der inenting en ze is ook helemaal gezond :ok: ze krijste ook maar wel gelijk in zijn handen bijten he die kleine aanstelster :smile: ze weegt 7,3 kilo en vreet als een dijker en ze vonden haar ook helemaal geweldig en willen haar graag zien op groeien :wink: alleen jammer voor hun kom ik daar alleen voor de inentingen en herhalings recepten ik heb een vaste DA in rotterdam die de enige is die mag 'dokteren' bij mijn hondjes :mrgreen:
Afbeelding
R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011

R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

monky555 schreef:ik ben blij dat alles goed gaat :ok: hier gaat het eigenlijk precies hetzelfde (ik heb je andere berichtjes ook gelezen :wink: ) ze lijken erg veel op elkaar :mrgreen: alleen iza is wel druk maar ze slaapt "gelukkig" wel veel :mrgreen:

vandaag is iza geweest voor der inenting en ze is ook helemaal gezond :ok: ze krijste ook maar wel gelijk in zijn handen bijten he die kleine aanstelster :smile: ze weegt 7,3 kilo en vreet als een dijker en ze vonden haar ook helemaal geweldig en willen haar graag zien op groeien :wink: alleen jammer voor hun kom ik daar alleen voor de inentingen en herhalings recepten ik heb een vaste DA in rotterdam die de enige is die mag 'dokteren' bij mijn hondjes :mrgreen:
Hé goed zo, Iza ook door de keuring :ok: :mrgreen:

Puchu weegt bijna 9 kg inmiddels en is al bijna niet meer te tillen :N: Hij vreet ook als een wolf gewoon :eek: krijgt inmiddels 8 ons vlees per dag :eek: :smile:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Stang schreef:
Puchu weegt bijna 9 kg inmiddels
:eek: :eek:

Fijn dat hij "goedgekeurd" is :ok:
Jagger wordt ook wat steviger nu Mick er is, om precies dezelfde reden die jij beschrijft. Als Mick eten krijgt is het sooooo siellugh voor Jagger, dussss...... :19: :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”