Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pijn bij t plassen
Moderator: moderatorteam
- Morgaine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): buitenlands mormeltje ;)
pijn bij t plassen
Afgelopen vrijdag ben ik met Anubis naar de DA geweest voor zn hardnekkige voorhuidontsteking.. Nu heb ik iets om te spoelen gekregen en het lijkt iets minder. Helaas lijkt het nu alsof hij pijn heeft bij het plassen en dan vooral sochtends wanneer er grote druk op staat, hij loopt dan raar, piept als de plas eruit komt en houd soms in. Ik ga dadelijk weer naar de da maar wat kan dit zijn? Heeft het te maken met de voorhuid ontsteking of zou het een blaasontsteking zijn?
Ik wil ook wat urine meenemen om te onderzoeken, iemand een goeie tip hoe ik dat kan doen? Hij's nog jong dus plast nog zittend. Hij is erg snel verstoord dus ik denk dat als ik er met een potje onder ga hangen hij het weer inhoud.
Ik wil ook wat urine meenemen om te onderzoeken, iemand een goeie tip hoe ik dat kan doen? Hij's nog jong dus plast nog zittend. Hij is erg snel verstoord dus ik denk dat als ik er met een potje onder ga hangen hij het weer inhoud.
- Morgaine
- Zeer actief
Re: pijn bij t plassen
Het probleem daarmee is dan weer dat ik er geen extra heb en die wat we zelf in gebruik hebben gebruik ik daar liever niet voor.Nanna schreef:[
Grote soep opscheplepel gebruiken. Dan hang je er zelf niet onder en een hond ziet vaak niet dat je dat gebruikt.
Succes!
Misschien moet ik even creatief gaan zijn met een stok en een kommentje ofzo
-
Melanie 74
Gewoon gebruiken en vandaag een nieuwe kopen die jullie dan zel gaan gebruikenMorgaine schreef:Het probleem daarmee is dan weer dat ik er geen extra heb en die wat we zelf in gebruik hebben gebruik ik daar liever niet voor.Nanna schreef:[
Grote soep opscheplepel gebruiken. Dan hang je er zelf niet onder en een hond ziet vaak niet dat je dat gebruikt.
Succes!
Misschien moet ik even creatief gaan zijn met een stok en een kommentje ofzo
Succes bij de dokter
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
- Aantal honden: 1
Of gewoon afwassen...Melanie 74 schreef:Gewoon gebruiken en vandaag een nieuwe kopen die jullie dan zel gaan gebruikenMorgaine schreef:Het probleem daarmee is dan weer dat ik er geen extra heb en die wat we zelf in gebruik hebben gebruik ik daar liever niet voor.Nanna schreef:[
Succes!
Misschien moet ik even creatief gaan zijn met een stok en een kommentje ofzo![]()
Succes bij de dokter
Groetjes Michaëla en Knoeppie

- Morgaine
- Zeer actief
gewoon afwassen blijf ik toch goor vinden, sorry.
Het ging echter heel makkelijk, ik heb gewoon een potje er onder kunnen houden
Helaas had ze er niks aan omdat Anubis ook die voorhuidontsteking heeft en de urine dus te vervuild is.
Ze denkt dat de pijn toch veroorzaakt word door de ontsteking maar omdat er toch ook een blaasontsteking kan zitten (en zij dat niet kan vaststellen zo) heb ik toch een ab kuurtje meegekregen. Ik weet dat het niet goed is maar die pijn is ook niet goed hem want hij weigert nu te drinken omdat het hem pijn doet.
Het ging echter heel makkelijk, ik heb gewoon een potje er onder kunnen houden
Helaas had ze er niks aan omdat Anubis ook die voorhuidontsteking heeft en de urine dus te vervuild is.
Ze denkt dat de pijn toch veroorzaakt word door de ontsteking maar omdat er toch ook een blaasontsteking kan zitten (en zij dat niet kan vaststellen zo) heb ik toch een ab kuurtje meegekregen. Ik weet dat het niet goed is maar die pijn is ook niet goed hem want hij weigert nu te drinken omdat het hem pijn doet.
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Morgaine schreef:gewoon afwassen blijf ik toch goor vinden, sorry.
Hier wassen we dat dan gewoon af en schepen er nadien de soep weer mee op. En ook de thermometer is voor 't hele gezin. FF schoonmaken met alcohol en weer klaar voor de volgende![]()
Het ging echter heel makkelijk, ik heb gewoon een potje er onder kunnen houden![]()
Ach een kuurtje kan niet zo'n probleem zijn. Maar ga er niet vanuit dat je hond de link tussen drinken en plassen kan leggen. Hij zal nu gewoon geen dorst hebben.

- Morgaine
- Zeer actief
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer: