Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie kent dit of heeft een goed idee ?
Moderator: moderatorteam
-
Gipsy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Wie kent dit of heeft een goed idee ?
K Zag daarnet m'n buur-...één zijner honden deed raar, zei hij.
Hij zakt (gewild) sedert vanmiddag vaak door zijn voorpoten maar houdt zijn achterpoten gestrekt alsof hij aan het "stretchen" is. Dat duurt 2 sec en dan gaat hij terug gewoon rechtstaan. wat later begint hij opnieuw. Het is dan wel de houding die hij aanneemt om eigenlijk te gaan liggen (eerst door voorpoten gestrekt vooruitbuigen en dan de achterhand) alleen gaat ie nu niet liggen.
Zijn avondeten liet ie staan.
Voor de rest doet ie normaal !
Zijn buik voelde gewoon aan (niet hard dus) en hij vertoonde ook geen pijn toen ik zijn lichaam betaste.
Iemand een idee ? Het mijne vertel ik later...
Dank voor de buur !
Eva
Hij zakt (gewild) sedert vanmiddag vaak door zijn voorpoten maar houdt zijn achterpoten gestrekt alsof hij aan het "stretchen" is. Dat duurt 2 sec en dan gaat hij terug gewoon rechtstaan. wat later begint hij opnieuw. Het is dan wel de houding die hij aanneemt om eigenlijk te gaan liggen (eerst door voorpoten gestrekt vooruitbuigen en dan de achterhand) alleen gaat ie nu niet liggen.
Zijn avondeten liet ie staan.
Voor de rest doet ie normaal !
Zijn buik voelde gewoon aan (niet hard dus) en hij vertoonde ook geen pijn toen ik zijn lichaam betaste.
Iemand een idee ? Het mijne vertel ik later...
Dank voor de buur !
Eva
Vita 1997-2008, Maxime 2000-2011, Pineau 1998-2012
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
- Aantal honden: 1
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
Gipsy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Contacteer:
Als één mijner honden dat een half uur doet ben ik wel een DA loper maar ik kan mijn buren niet dwingen natuurlijk...
Ik zou dan kunnen denken...of iets in zijn luchtpijp of maag dat verkeerd zit (maar maag deed geen pijn), of krampen, reden waarom hij zich strekt... maar ja denk ik dan niet een beetje teveel menselijk...wij strekken ons ook als er iets niet goeds zit hé of als we krampen hebben.
Ik kan alleen maar hopen dat het opgehouden heeft of dat ze naar de DA zijn gegaan. Straks weet ik meer...[/url]
Ik zou dan kunnen denken...of iets in zijn luchtpijp of maag dat verkeerd zit (maar maag deed geen pijn), of krampen, reden waarom hij zich strekt... maar ja denk ik dan niet een beetje teveel menselijk...wij strekken ons ook als er iets niet goeds zit hé of als we krampen hebben.
Ik kan alleen maar hopen dat het opgehouden heeft of dat ze naar de DA zijn gegaan. Straks weet ik meer...[/url]
-
omafia
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Gipsy
- Zeer actief
- Contacteer:
Zag de buren vandaag...hebben hond gisterenavond geklutst rauw ei gegeven en alles was voorbij...
Is mij een raadsel wat dat ei heeft bewerkstelligd...maar enfin de hond gedraagt zich volledig terug normaal.
En ja, ik zou ook naar de DA zijn geweest...kan misschien abonnement nemen (heuheu...in feb had ik voor 594 € heuheu).
Vrijdag was ik er nog voor het verwijderen van de draadjes ( OP van 26/2) en gisteren vond ik weeral een nieuwe tumor...dus morgenvroeg 9u sta ik weer aan zijn deur.
Is mij een raadsel wat dat ei heeft bewerkstelligd...maar enfin de hond gedraagt zich volledig terug normaal.
En ja, ik zou ook naar de DA zijn geweest...kan misschien abonnement nemen (heuheu...in feb had ik voor 594 € heuheu).
Vrijdag was ik er nog voor het verwijderen van de draadjes ( OP van 26/2) en gisteren vond ik weeral een nieuwe tumor...dus morgenvroeg 9u sta ik weer aan zijn deur.