Binnenkort komt een DA enten bij ons op de club tegen een mooi goedkoop tarief.
Mijn honden zijn allemaal in 2004 voor het laatst geent, behalve Hera die is vorig jaar geent omdat dit verplicht is op de club.
Als ik het dus nu goed begrijp, na wat lezen in topics hier, kun je met een Nobivac enting 3 jaar vooruit? En dan zou je alleen jaarlijke de parvo moeten laten enten?
Weil zie ik het nut niet van in, die hebben ze ook al die tijd niet gehad en ze liggen hier elke dag in de goorste slootjes zonder ook maar 1x ziek te zijn geworden.
Alleen nu zag ik in de entboekjes dat al mijn honden (bij verschillende DA's) met venguerd (??) geeent zijn, kan ik dan gewoon bellen dat ze voor mijn honden Nobivac meenemen? of heeft elke DA maar 1 soort entstof?
Dan nog even iets.
Ik zit in het bestuur van deze club en wil dus uitleggen dat ik Hera niet jaarlijks wil enten en dat dit ook niet nodig is. Waar kan ik nou heldere stukjes vinden waarin duidelijk en begrijpbaar uitgelegd wordt wat de risico's zijn van wel enten en waarom het niet jaarlijks nodig is?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
enten
Moderator: moderatorteam