Ik zit er over te denken om het te proberen namelijk
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Happy dog-hondevoer
Moderator: moderatorteam
-
S@ndr@
- Zeer actief
Happy dog-hondevoer
iemand ervaring met dat voer 
- Living XL
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastiff!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Sennaruby
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik heb van de premiumcroque de samenstelling gelezen en daarvan sta ik niet te juichen, maar goed... Het hoofdbestanddeel is mais en maismeel, vleesmeel.... enzovoort. Ik zou dit niet aan mijn hond geven.
Samenstelling:
maïs, maïsmeel, vleesmeel van gevogelte (10%) , kaantjes, rundvet, rijstmeel, vismeel, meel van lamsvlees (4%), gevogeltevet, leverhydrolisaat, bietenmelassesnippers, appeldroesem (gedroogd), dicalciumfosfaat, natriumchloride, eipoeder, calciumcarbonaat, gist (gedroogd), gerst (gefermenteerd), zeealg (gedroogd), lijnzaad, artisjok, pepermunt, paardebloem, koriander, rozemarijn, knoflook, zoethoutwortel, tijm, berkenblad, brandnetel, moerasspirea, kamille
Samenstelling:
maïs, maïsmeel, vleesmeel van gevogelte (10%) , kaantjes, rundvet, rijstmeel, vismeel, meel van lamsvlees (4%), gevogeltevet, leverhydrolisaat, bietenmelassesnippers, appeldroesem (gedroogd), dicalciumfosfaat, natriumchloride, eipoeder, calciumcarbonaat, gist (gedroogd), gerst (gefermenteerd), zeealg (gedroogd), lijnzaad, artisjok, pepermunt, paardebloem, koriander, rozemarijn, knoflook, zoethoutwortel, tijm, berkenblad, brandnetel, moerasspirea, kamille

- little action
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee , ik ken het helaas niet. Ik heb wel positieve dingen gehoord van Kennels Favourite, ook van horen zeggen hoor. Zelf heb ik alleen ervaring met Farmfood,, positieve wel te verstaan.
Mijn herder kreeg het, en Mack krijgt eigenlijk al van het begin af aan, uitsluitend Kvv.
Je kan het allicht eens proberen, misschien met een niet al te grote zak.Maar kwa naam ken ik het dus niet.
Mijn herder kreeg het, en Mack krijgt eigenlijk al van het begin af aan, uitsluitend Kvv.
Je kan het allicht eens proberen, misschien met een niet al te grote zak.Maar kwa naam ken ik het dus niet.
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer: