Gisterenochtend vond ik hem al zo rustig toen we opstonden. Normaal stuitert hij me ongeveer een tand door mijn lip, maar gisteren begroette hij me erg matig.
Het eerste rondje lopen ging verder prima, en bij thuiskomst ging zijn eten er ook goed in.
Daarna ging hij echter vreselijk bibberen, kromme rug, staart tussen de poten. Dat doet hij zo'n paar keer per jaar als hij misselijk is of buikpijn heeft (hij smakt dan ook, en je hoort zijn buik tekeergaan). Ik dacht dus dat het weer zoiets was, heb hem in een dekentje op schoot genomen, en een half uur later was het bibberen over.
De rest van de dag was hij ook heel erg rustig, maar ik zit zelf tegen de griep aan, en ben dus ook niet erg actief, dus echt zorgwekkend vond ik het nog niet.
Vannacht heeft hij niet op bed maar in zijn mandje geslapen, en toen ik vannochtend opstond tilde hij nog net zijn kop op, maar uit zijn mandje kwam hij niet eens...
Uiteindelijk kwam hij wel toen ik hem lokte, maar bij mij op bed springen deed hij niet; hij bleef met kromme rug, lage staart aan de rand van het bed mij aan staan kijken.
Ik heb hem voorzichtig op bed getild en toen begon hij weer zo te bibberen. Ik heb hem onder de dekens op schoot genomen en toen hield hij na een tijdje weer op met bibberen.
Het eerste rondje lopen ging nu alleen ook niet zo soepeltjes
Toen we thuiskwamen heeft hij weer met smaak gegeten, en daarna ging hij in zijn mandje weer zitten bibberen.
Hij ligt nu onder een dekentje redelijk rustig naast me op de bank; te slapen, hij slaapt het hele weekend nu al de hele dag op 4 korte rondjes van 10 minuten. En oh ja, gisteren had hij iig geen koorts, nu weet ik het niet, maar ik wil hem niet pesten nu hij net rustig ligt eigenlijk.
Saar laat hem ook met rust, daagt ook niet uit tot spel ofzo.
Het enige wat ik kan bedenken is dat er iets met zijn rug/nek (weer) niet goed zit. En nou is het weekend ook nog eens, dus even snel de da bellen kan ook niet.
Als hij over een paar uur nog zo is ga ik toch maar iemand proberen te regelen met een auto die ons naar de da kan brengen denk ik...om nou te morgen te wachten vind ik ook rot als hij echt pijn heeft.