flatcoat schreef:Stang schreef:[
Het is een berg geld iedere maand 30 euro

Ja, maar nog altijd wel "voordeliger" ingeval van echt ineens oplopende d.a. kosten .... en je kunt mazzel hebben en er nooit gebruik van hoeven te maken, maar met een beetje pech sta je zo op de "zwarte" bladzijde bij je verzekering.
Beauty heeft aan d.a. kosten de laatste paar jaar ruim 3100 euro gekost (zonder ongeval o.i.d. en voor de eerste jaren kan ik er wel zo'n bedrag bijtellen) en ik was toch wel heeeeel erg blij dat zij verzekerd was vanaf dat ze als pupje hier binnenkwam.
Hoe bedoel je 'zwarte bladzijde'?
Als je veel hebt moeten claimen, zouden ze je dan een volgende keer niet meer accepteren?
Ik hoop van wel..... voor Kaya heb ik de eerste 1,5 jaar ontzettend veel moeten claimen (vanwege allerlei verkeerde diagnoses), daarna viel het gelukkig wel mee, afkloppen....
Voor Moritz heb ik 4 jaar lang praktisch niets geclaimd en toen ineens rond de euro 1300.
Ik was dus ook blij dat ik de zorg van financiën er niet nog bij had naast alle ellende en verdriet. Een eventuele volgende hond zou ik dus ook zeker weer verzekeren (indien mogelijk dus

).
Ik weet hoe enorm snel de kosten kunnen oplopen, helaas.