Dat staat in ieder geval wel zo op de website! Maar als iemand mij anders kan vertellen, graag!Scooby schreef:Is dat verplicht als je examens wil doen dan?!Mista schreef:En dan hebben we het nu over een wettelijke verplichting, ik was alleen nog aan het denken over de zin en onzin van het verplicht stellen van een chip door sportbonden als ik gewoon alleen maar een simpel GG examen wil doen:-) En waarom daar geen alternatief voor is...of in elk geval lijkt te zijn...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Chip?
Moderator: moderatorteam
-
Mista
- geregistreerd lid
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Welke website?Mista schreef:Dat staat in ieder geval wel zo op de website! Maar als iemand mij anders kan vertellen, graag!Scooby schreef:Is dat verplicht als je examens wil doen dan?!Mista schreef:En dan hebben we het nu over een wettelijke verplichting, ik was alleen nog aan het denken over de zin en onzin van het verplicht stellen van een chip door sportbonden als ik gewoon alleen maar een simpel GG examen wil doen:-) En waarom daar geen alternatief voor is...of in elk geval lijkt te zijn...
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
Mista
- geregistreerd lid
[
Is dat verplicht als je examens wil doen dan?![/quote]
Dat staat in ieder geval wel zo op de website! Maar als iemand mij anders kan vertellen, graag![/quote]
Welke website?[/quote]
Op de website van de FHN, bij (oa) algemene bepalingen voor het aanvragen van een examen of wedstrijd, ik
citeer" alle honden dienen voorzien te zijn van een identificatiechip"
Is dat verplicht als je examens wil doen dan?![/quote]
Dat staat in ieder geval wel zo op de website! Maar als iemand mij anders kan vertellen, graag![/quote]
Welke website?[/quote]
Op de website van de FHN, bij (oa) algemene bepalingen voor het aanvragen van een examen of wedstrijd, ik
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Tja, als het daar op staat, dan zal het inderdaad wel verplicht zijn.Mista schreef:Op de website van de FHN, bij (oa) algemene bepalingen voor het aanvragen van een examen of wedstrijd, ikScooby schreef:Welke website?
Groetjes, Karen
-
Mista
- geregistreerd lid
Re: re:chip
[
Het zou wel fijn zijn als er meer aandacht/onderzoek naar gedaan wordt want soms krijg ik het idee dat onze huidieren als tijdbommetjes rondlopen.
hier is uit het Duits vertaalde artikel, heb ook het orginele in Duits in als iemand daar belangstelling voor heeft.
Bron: barf-natuurlijk group, met toestemming.
Bedankt!
Voor degene die geinteresseerd zijn in het chippen en het "waarom tegen" van paarden : invisio.nl is de werkgoep die zich daarmee bezig gehouden heeft (en nog doet)
Het zou wel fijn zijn als er meer aandacht/onderzoek naar gedaan wordt want soms krijg ik het idee dat onze huidieren als tijdbommetjes rondlopen.
hier is uit het Duits vertaalde artikel, heb ook het orginele in Duits in als iemand daar belangstelling voor heeft.
Bron: barf-natuurlijk group, met toestemming.
Bedankt!
Voor degene die geinteresseerd zijn in het chippen en het "waarom tegen" van paarden : invisio.nl is de werkgoep die zich daarmee bezig gehouden heeft (en nog doet)
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
Re: re:chip
jij ook bedankt en de juiste link isMista schreef:[
Bedankt!
http://antichip.invisio.nl/
en heel interessant om door te lezen!!!