Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gaat niet zo best
Moderator: moderatorteam
-
granny
- Erelid
- Contacteer:
Gaat niet zo best
Helaas gaat het met Vos niet zo best. Ze heeft kennelkuch (denk ik,maar ze hoest en rochelt ook zonder inspanning), wil bijna niet lopen, en gisteren heeft ze in huis geplast (2x). Gisteravond kwam er bezoek en toen ze ze wilde begroeten, viel ze om (op haar zij) en kon ze niet meer overeind komen. Terwijl ze zich helemaal strekte (leek een stuip), liet ze daarbij haar urine lopen. Ik wilde de DA al bellen,maar na een min. of 6 stond ze moeizaam op, hangende staart en een ongelooflijke schuldige blik in haar ogen.(waarschijnlijk omdat ze geplast had buiten haar schuld om)
De rest van de nacht ging, op het hoesten na, normaal, vanmorgen wilde ze voor de 2e op één volgende dag niet eten, zelfs geen ontbijtkoek (bullepeesje wel) en moest ik haar haast voortslepen buiten. (ze heeft een tuig)
Geen best vooruitzicht moet ik zeggen. Ze is natuurlijk al 13 jaar, maar deze achteruitgang is wel heel snel. (binnen 1 week)
Moet om 13.00 uur bij de DA zijn.
De rest van de nacht ging, op het hoesten na, normaal, vanmorgen wilde ze voor de 2e op één volgende dag niet eten, zelfs geen ontbijtkoek (bullepeesje wel) en moest ik haar haast voortslepen buiten. (ze heeft een tuig)
Geen best vooruitzicht moet ik zeggen. Ze is natuurlijk al 13 jaar, maar deze achteruitgang is wel heel snel. (binnen 1 week)
Moet om 13.00 uur bij de DA zijn.
Peace sells, but who is buying?
- Buldie123
- Vaste gebruiker
-
MoniqueDM
- Zeer actief
-
granny
- Erelid
- Contacteer:
Vos heeft ooit een keer eerder in huis geplast en dat was omdat ze een herseninfarct kreeg. Dat is nu ongeveer 4 jaar terug.
Ze probeerde gisteravond wel omhoog te komen, maar het was alsof ze neergedrukt werdt. Een epileptische aanval ziet er anders uit. Die heb ik vaak gezien bij de hond van mijn ex-schoonzus.
Ze probeerde gisteravond wel omhoog te komen, maar het was alsof ze neergedrukt werdt. Een epileptische aanval ziet er anders uit. Die heb ik vaak gezien bij de hond van mijn ex-schoonzus.
Peace sells, but who is buying?
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
epileptische toevallen zien er zeker niet altijd hetzelfde uit, mijn reu schudde alleen met zijn achterpoot en dat was al een "toevalletje" het lijkt idd erg op een toeval en ik zou zeker even bloedonderzoek laten doen

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
jelle
- Zeer actief
Hoesten kan eventueel ook op een hartprobleem wijzen, voor zover mij bekend. Veel sterkte vandaag...
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
- danielle-russel-king
- Zeer actief
-
mieke
- Vaste gebruiker
Heeft ons buur hondje ook gehad (herseninfarct ) liet ook alles lopen en viel steeds om ,na uitgebreid onderzoek en aangezien de leeftijd was het advies van de DA in laten slapen ..maar de buurtje's wilde het nog even aankijken 2 weken ze moesten haar dragen naar de overkant om te plassen en te poepen ,maar steeds viel ze om ,maar wonder boven wonder ging ze langzaam vooruit en het herstelde binnen de 2 weken ze kan geen stukken meer lopen maar loopt zelf weer naar de overkant !!!!
wens je heel veel sterkte vanmiddag bij de DA en natuurlijk met Vos en wens jullie hetzelfde toe als onze buurtje's .
wens je heel veel sterkte vanmiddag bij de DA en natuurlijk met Vos en wens jullie hetzelfde toe als onze buurtje's .

- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer: