Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waar lamsribbetjes kopen..?
Moderator: moderatorteam
- Annelies
- Zeer actief
Waar lamsribbetjes kopen..?
Mijn vaste voerwinkeltje is de leverancier van lamsribbetjes kwijt.
Wie weet een goed adresje voor me in de buurt van Zaandam..?
Wie weet een goed adresje voor me in de buurt van Zaandam..?

Overgave kan de grootste overwinning zijn...
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Zij bezorgen in ieder geval in Noord-Holland...Natas. schreef:Bezorgt www.canisnaturalis.nl ook niet bij jou?
Er zit ook nog een slachterij/vleesverwerkingsbedrijf in Aartswoud (Bakker) die veel aan barfers verkoopt, maar ik weet eigenlijk niet of dat bij jouw in de buurt is, Annelies.
In Hoorn zijn trouwens een aantal Islamitische slagerijen gevestigd (zag ik op een 'barf-site') die vast en zeker lamsribben verkopen.
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
- Annelies
- Zeer actief
Ik zie op hun website geen lamsribben staan (of ik kijk er overheen).Rami schreef:Zij bezorgen in ieder geval in Noord-Holland...Natas. schreef:Bezorgt www.canisnaturalis.nl ook niet bij jou?
Er zit ook nog een slachterij/vleesverwerkingsbedrijf in Aartswoud (Bakker) die veel aan barfers verkoopt, maar ik weet eigenlijk niet of dat bij jouw in de buurt is, Annelies.
In Hoorn zijn trouwens een aantal Islamitische slagerijen gevestigd (zag ik op een 'barf-site') die vast en zeker lamsribben verkopen.
Bovendien kan ik maar een paar ribbetjes in mijn vriezertje kwijt.
Ik heb al van alles geprobeerd qua knaagspul, maar de lamsribben zijn verreweg favoriet bij Noa (en niet zo megagroot....
@ Tamara, ik ken Zaandam behoorlijk goed, maar volgens mij zit hier geen islamitische slager...

- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
http://dtgi.detelefoongids.nl/dtgi/bedr ... SIC_SEARCHAnnelies schreef:Ik zie op hun website geen lamsribben staan (of ik kijk er overheen).Rami schreef:Zij bezorgen in ieder geval in Noord-Holland...Natas. schreef:Bezorgt www.canisnaturalis.nl ook niet bij jou?
Ik heb al van alles geprobeerd qua knaagspul, maar de lamsribben zijn verreweg favoriet bij Noa (en niet zo megagroot....)
@ Tamara, ik ken Zaandam behoorlijk goed, maar volgens mij zit hier geen islamitische slager...
Dit vond ik, doet wel een beetje Islamitisch aan
- Annelies
- Zeer actief
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Nee, ik zie ze ook niet... Maar volgens mij wisselen ze nog al eens barf-producten. Missschien hebben ze op het moment geen geschikte leverancier.Annelies schreef:Ik zie op hun website geen lamsribben staan (of ik kijk er overheen).Rami schreef:Zij bezorgen in ieder geval in Noord-Holland...Natas. schreef:Bezorgt www.canisnaturalis.nl ook niet bij jou?
Ik heb al van alles geprobeerd qua knaagspul, maar de lamsribben zijn verreweg favoriet bij Noa (en niet zo megagroot....)
Anders zou je misschien een keer geitenribben kunnen proberen? Als het het ribben van jonge geiten zijn (dus klein/dun) moet Noa ze wel weg kunnen knagen
Ik haal ze zelf bij een slagerij die veel aan rauw-voerders verkoopt en ik krijg nooit van die mega-grote (harde) ribben. Dus ze 'bestaan' in ieder geval wel!
- Annelies
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Annelies
- Zeer actief
Ik houd de website gewoon maar even in de gaten en als ze weer lamsribben verkopen plaats ik een ordertje met wat Carnibest erbij (want € 20,- aan lamsribben in mijn vriesvak proppen is niet zo'n goed plan).Natas. schreef:Dan heeft canisnaturalis de lamsribben nu even niet op voorraad, een paar weken geleden heb ik ze daar nog besteld.
Gelukkig hebben ze de geitenribben nog wel zie ik, maar zonde dat de lamsribben er niet meer bij staan.
Is de kwaliteit trouwens goed...?

-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Hahaha, voor 20 euro aan lamsribben in een klein vriezertje is niet zo'n goed plan neeAnnelies schreef:Ik houd de website gewoon maar even in de gaten en als ze weer lamsribben verkopen plaats ik een ordertje met wat Carnibest erbij (want € 20,- aan lamsribben in mijn vriesvak proppen is niet zo'n goed plan).Natas. schreef:Dan heeft canisnaturalis de lamsribben nu even niet op voorraad, een paar weken geleden heb ik ze daar nog besteld.
Gelukkig hebben ze de geitenribben nog wel zie ik, maar zonde dat de lamsribben er niet meer bij staan.![]()
Is de kwaliteit trouwens goed...?
Ja, de kwaliteit is prima.