boemerang schreef:ze eten af en toe gewoon met de pot mee
en ja ik heb een goede brok
is niet de goed koopste maar ze doen het er goed op
en daar gaat het mij om
prijzen vind ik totaal niet belangrijk, ik voer Barca niet goedkoop en niet duur, 't hangt er een beetje tussenin maar wel goed. Ik heb vele soorten geprobeerd en op dit voer doen alle honden het goed, pup en volwassen, sport en huishond en dat vind ik het belangrijkste
maar als ik de foto's zie hoe ze het op eten met bot en al
dat lijkt me dus niet gezond
ook die bloederige vlees hapjes
maar wat is daar niet gezond aan? hoe dacht je dat ze normaal een prooi eten dan? op een vuurtje koken
dat kan niet gezond zijn ,ik weet wel de hond weer zo dicht mogelijk
naar de natuur toe
maar waarom dan nog een voer bak
gooi dan alles in de tuin
en koop dan ook geen fijn kussen voor de hond
vers eten m'n honden gewoon op de vloer. Zomers inderdaad in de tuin, is een geweldig gezicht. Brok eten ze wel uit een bak aangezien ik ze wat hoger wil laten eten met het oog op een maagtorsie.
En ja, hier woont er ook 1 buiten dus geen fijn kussen maar gewoon een heerlijke stapel stro in een hok

Daar ligt ie 100 x liever op dan op een kussen daar zal hij echt nooit op gaan liggen.
wat is het beste , mijn vlees is altijd goed gaar net als de groente
daar word ook op gehamerd ,alles goed gaar
zodat alle verkeerde stoffen gedood word
maar mensen kookten ook alles, overigens is teveel koken niet goed want je kookt veel vitamines en mineralen uit het eten. Een wolf kookt z'n eten toch ook niet? Waarom zou het dan voor de hond wel goed zijn het eten te koken? Hij heeft toch een hele andere spijsvertering dan de mens?
het enigste wat ik wil en wat iedereen wil , is hun hond gezond zien
en dat is ook het belangrijkste