Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Eieren aan Donald zijn "ellebogen"
Moderator: moderatorteam
-
Simone
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Eieren aan Donald zijn "ellebogen"
Donald heeft bij zijn voorpoten, net boven zijn ellebogen (als dat zo heet bij een hond) dikke bulten zitten. Eén ei op zijn linkerpoot, één ei op zijn rechterpoot.
De chirurg in Utrecht zei dat Donald op een te harde ondergrond ligt en dat hij absoluut zachter moet liggen. Er is een grote kans op ontstekingen aldaar en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Donald ligt niet graag op kleedjes of kussens, ook als hij in de bench moet, schuift hij dat liever opzij.
Heeft iemand tips?
De chirurg in Utrecht zei dat Donald op een te harde ondergrond ligt en dat hij absoluut zachter moet liggen. Er is een grote kans op ontstekingen aldaar en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Donald ligt niet graag op kleedjes of kussens, ook als hij in de bench moet, schuift hij dat liever opzij.
Heeft iemand tips?
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
-
Simone
- Zeer actief
Maar zo vaak ligt hij niet in de bench. Dus ik had een lekker dik kussen gekocht voor Donald, voor in de woonkamer (waar hij het meest is), maar meneer wenst daar niet op te liggen. Ook niet als ik het volleg met lekker, hem uitbundig beloon end.
Gaat het ook over als hij niet op een zachte ondergrond gaat liggen?
Gaat het ook over als hij niet op een zachte ondergrond gaat liggen?
- snowy
- Vaste gebruiker
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Iets wat vanzelf weer verdwijnd moet een DA gewoon vanaf blijven.snowy schreef:de leggers kunnen ook door de da gedraineerd worden en dan stevig verbonden worden gedurende 1 of 2 weken .
daarna zal het probleem verholpen zijn ,onze hond heeft er nadien nooit meer last van gehad ondanks het liggen op harde ondergronden.

-
Simone
- Zeer actief
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
dat is niet geheel zonder risico, je kan overigens ook even bij www.paardendrogist.nl zoeken voor spul om er op te smeren, het is vergelijkbaar met een piephak bij paarden, ik heb het helemaal weggekregen door af te spuiten met koud water, en in te smeren met antiflogistinesnowy schreef:de leggers kunnen ook door de da gedraineerd worden en dan stevig verbonden worden gedurende 1 of 2 weken .
daarna zal het probleem verholpen zijn ,onze hond heeft er nadien nooit meer last van gehad ondanks het liggen op harde ondergronden.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
Simone
- Zeer actief
Kun je daar iets meer over vertellen?cloris schreef:dat is niet geheel zonder risico, je kan overigens ook even bij www.paardendrogist.nl zoeken voor spul om er op te smeren, het is vergelijkbaar met een piephak bij paarden, ik heb het helemaal weggekregen door af te spuiten met koud water, en in te smeren met antiflogistinesnowy schreef:de leggers kunnen ook door de da gedraineerd worden en dan stevig verbonden worden gedurende 1 of 2 weken .
Was het bij je hond of bij een paard, hoe lang heb je afgespoten en ingesmeerd?
- cloris
- Zeer actief
PaardKatrien schreef:Kun je daar iets meer over vertellen?cloris schreef:dat is niet geheel zonder risico, je kan overigens ook even bij www.paardendrogist.nl zoeken voor spul om er op te smeren, het is vergelijkbaar met een piephak bij paarden, ik heb het helemaal weggekregen door af te spuiten met koud water, en in te smeren met antiflogistinesnowy schreef:de leggers kunnen ook door de da gedraineerd worden en dan stevig verbonden worden gedurende 1 of 2 weken .
Elke dag met koud water afspuiten een minuut of 5, dan zijn er verschillende middeltjes; Toverhazelaar (www.jordenshippo.nl) teefzalf en antiflogistine en hot/cold Gel heb ik afgewisseld met elkaar om de dag zeg maar en dat heb ik net zo lang volgehouden tot ik verbetering zag, en daar waar iedereen beweerde; een Piephak gaat nooit meer weg heb ik bewezen dat dat wel degelijk kan zonder tussenkomst van een d.a.

Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- cloris
- Zeer actief
PaardKatrien schreef:Kun je daar iets meer over vertellen?cloris schreef:dat is niet geheel zonder risico, je kan overigens ook even bij www.paardendrogist.nl zoeken voor spul om er op te smeren, het is vergelijkbaar met een piephak bij paarden, ik heb het helemaal weggekregen door af te spuiten met koud water, en in te smeren met antiflogistinesnowy schreef:de leggers kunnen ook door de da gedraineerd worden en dan stevig verbonden worden gedurende 1 of 2 weken .
Elke dag met koud water afspuiten een minuut of 5, dan zijn er verschillende middeltjes; Toverhazelaar (www.jordenshippo.nl) teefzalf en antiflogistine en hot/cold Gel heb ik afgewisseld met elkaar om de dag zeg maar en dat heb ik net zo lang volgehouden tot ik verbetering zag, en daar waar iedereen beweerde; een Piephak gaat nooit meer weg heb ik bewezen dat dat wel degelijk kan zonder tussenkomst van een d.a.

-
Simone
- Zeer actief
En hoeveel dagen/weken/maanden heb je dat gedaan?cloris schreef:PaardKatrien schreef:Kun je daar iets meer over vertellen?cloris schreef:dat is niet geheel zonder risico, je kan overigens ook even bij www.paardendrogist.nl zoeken voor spul om er op te smeren, het is vergelijkbaar met een piephak bij paarden, ik heb het helemaal weggekregen door af te spuiten met koud water, en in te smeren met antiflogistinesnowy schreef:de leggers kunnen ook door de da gedraineerd worden en dan stevig verbonden worden gedurende 1 of 2 weken .
Was het bij je hond of bij een paard, hoe lang heb je afgespoten en ingesmeerd?maar ik heb ook bij honden resultaat gezien omdat het in principe het zelfde is.
- cloris
- Zeer actief
Net zo lang tot ik resultaat zag en dat is bij de ene een week bij de andere een maandKatrien schreef:En hoeveel dagen/weken/maanden heb je dat gedaan?cloris schreef:PaardKatrien schreef:Kun je daar iets meer over vertellen?cloris schreef: dat is niet geheel zonder risico, je kan overigens ook even bij www.paardendrogist.nl zoeken voor spul om er op te smeren, het is vergelijkbaar met een piephak bij paarden, ik heb het helemaal weggekregen door af te spuiten met koud water, en in te smeren met antiflogistine
Was het bij je hond of bij een paard, hoe lang heb je afgespoten en ingesmeerd?maar ik heb ook bij honden resultaat gezien omdat het in principe het zelfde is.

-
MastiffStorm
- Actief
- Contacteer:
snowy schreef:de leggers kunnen ook door de da gedraineerd worden en dan stevig verbonden worden gedurende 1 of 2 weken .
Begin er niet aan.
Gewoon op een zacht kleed,matras leggen.
Het gaat vanzelf weg.
- Jacqueline.
- Zeer actief
-
Simone
- Zeer actief