we zijn gisteren naar de dierenarts gegaan met Shu.
Gewoon om te kijken of alles goed was.
En dat was het dus niet.
Ze had blaasontsteking én ze was te licht.
De dierenarts zei dat dat kwam door te veel drinken..
Kan dat?
En hoe hou je dat dan bij?
Moderator: moderatorteam
Ik zie ook geen verband vandaar nog even de vraag waar dat vele drinken nou voor zorgt volgens haar dierenarts of wat ze begreepstarfleet schreef:Ik zie het verband ook niet tussen drinken en/of blaasonsteking of te licht zijn.
Anne
Zoiets zat ik ook te denken, maar meestal wijst weinig eten en veel drinken op problemen met nieren, lever of suikerziekte e.d. Bij onze pup werd aanvankelijk ook zoiets gezegd als: "Ja als ze veel drinken is hun maag vol", maar het beestje had een nierprobleem.Benji&Brenda schreef: Maar eigenlijk zie ik dat ook niet zo snel gebeuren hoor, maar kon me nog indenken dat dat misschien is gezegd?
Ja daar ben ik het helemaal mee eens hoor!starfleet schreef:Zoiets zat ik ook te denken, maar meestal wijst weinig eten en veel drinken op problemen met nieren, lever of suikerziekte e.d. Bij onze pup werd aanvankelijk ook zoiets gezegd als: "Ja als ze veel drinken is hun maag vol", maar het beestje had een nierprobleem.Benji&Brenda schreef: Maar eigenlijk zie ik dat ook niet zo snel gebeuren hoor, maar kon me nog indenken dat dat misschien is gezegd?
Veel drinken en weinig eten is altijd een reden voor verder onderzoek vind ik.
Anne
Misschien kun je dat het beste al even rond gaan kijken of gaan vragen welke dierenarts je volgende keer heen wilt. Je moet je dierenarts wel goed vertrouwen dus dan kun je maar beter verder kijken toch?MoonMoo schreef:Het ging over dat ze te licht was.
Maar ik kon aan die dierenarts geen touw vast knopen, wat trouwens een erg onaardige man was die alleen maar geld wilde.
Hij vertelde het even vlug tussendoor, vandaar dat ik het hier nog eens vraag.
Ze eet genoeg, in het begin (de eerste 2 dagen), at ze wel iets te weinig, maar ze moest toen nog heel erg wennen en dat is volgens mij ook niet zo raar.
We geven haar een voedingsschema van de fokker, dus daar ligt het ook niet aan.
Ze drinkt wel veel, maar of het sowieso al kan "teveel" vraag ik me dus af.