Blond heMarion. schreef:NeeHutsje schreef:Doe dan de helft, hebben we gespreid risico![]()
Wij met zijn allen de helft, en jij in je eentje de andere helft zeker. Gespreid risico![]()
Ik had je hoog zitten, maar ik ga nu toch echt aan je twijfelen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Napraat DDD 3
Moderator: moderatorteam
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Hutsje
- Zeer actief
Uh....Joy C schreef:Marion. schreef:NeeHutsje schreef:Doe dan de helft, hebben we gespreid risico![]()
Wij met zijn allen de helft, en jij in je eentje de andere helft zeker. Gespreid risico![]()
Ik had je hoog zitten, maar ik ga nu toch echt aan je twijfelen![]()
![]()
maar inderdaad, sinds wanneer telt Jessica voor meer dan 1 persoon?

- Joy C
- Zeer actief
je gaat nu toch niet vertellen over je andere 5 persoonlijkheden he......Hutsje schreef:Uh....Joy C schreef:Marion. schreef:NeeHutsje schreef:Doe dan de helft, hebben we gespreid risico![]()
![]()
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

- Hutsje
- Zeer actief
:N:Joy C schreef:je gaat nu toch niet vertellen over je andere 5 persoonlijkheden he......Hutsje schreef:Uh....Joy C schreef:Marion. schreef: Nee![]()
![]()

-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
Pluralis majestatisHutsje schreef:Uh....
Pluralis majestatis (Latijn: letterlijk meervoud van verhevenheid; ook: majesteitsmeervoud of koninklijk meervoud) is het gebruik van het meervoud wanneer men naar zichzelf verwijst, dus in plaats van ik.
Dit gebruik is met name gangbaar bij verheven personen zoals monarchen ("Wij Beatrix...")
en jes dus
Fenneke en Baloe

-
bea leyba
- Zeer actief
fenneke schreef:Pluralis majestatisHutsje schreef:Uh....
![]()
![]()
Pluralis majestatis (Latijn: letterlijk meervoud van verhevenheid; ook: majesteitsmeervoud of koninklijk meervoud) is het gebruik van het meervoud wanneer men naar zichzelf verwijst, dus in plaats van ik.
Dit gebruik is met name gangbaar bij verheven personen zoals monarchen ("Wij Beatrix...")
en jes dus

- Hutsje
- Zeer actief
-
Marion.
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Marion.
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Zeker als ze allemaal zelf hun boodschapjes komen afhalen.Marion. schreef:Die aantallen hebben we wel volgens mijNatas. schreef:Per afnemer ja.......... mogen er heeeeeeel veeeelll mensen gaan bestellenMarion. schreef:De volgende keer "entreegeld" heffen voordat we iets uit Jes haar auto krijgen? Tientje entree?
Was wel erg een inkoppertje, he?
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
Marion.
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Hahhaa, dat bedoelde ikRoelfien schreef:Zeker als ze allemaal zelf hun boodschapjes komen afhalen.Marion. schreef:Die aantallen hebben we wel volgens mijNatas. schreef:Per afnemer ja.......... mogen er heeeeeeel veeeelll mensen gaan bestellenMarion. schreef:De volgende keer "entreegeld" heffen voordat we iets uit Jes haar auto krijgen? Tientje entree?
Was wel erg een inkoppertje, he?

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
LET OP:
Iedereen die een bedrag over wil maken naar Jessica kan mij een PB sturen voor haar rekeningnummer.
Ik hoop dat Tineke en Sieneke ook nog komen melden of ze tekorten hadden en zo ja hoeveel en daarbij ook iemand hun rekeningnummer willen geven zodat ook zij wat compensatie krijgen voor het geleden verlies.
Dus Tineke en Sieneke...roep maar
Iedereen die een bedrag over wil maken naar Jessica kan mij een PB sturen voor haar rekeningnummer.
Ik hoop dat Tineke en Sieneke ook nog komen melden of ze tekorten hadden en zo ja hoeveel en daarbij ook iemand hun rekeningnummer willen geven zodat ook zij wat compensatie krijgen voor het geleden verlies.
Dus Tineke en Sieneke...roep maar
-
Lizzy
- Actief
- Mijn ras(sen): De Dalmatische Hond
- Contacteer:
Yep, dat zijn wij, Leo en Lizzy Plat. Via Sieneke hebben wij kalkoennekken besteld en we zijn ze zelf op wezen halen. En zoals je ziet: ik post hier niet vaak maar ik was al lid voordat de DDD georganiseerd werd, ik heb geen geld weggenomen, ben reuze betrouwbaar (al zeg ik het zelfmercedes2803 schreef:Yep, die zilvergrijze caddy was van Joyce en die rechts die haaks staat zeg maar is van Sieneke. Maar die witte caddy die naast de auto van Jes staat. dat waren een man en een vrouw...ze hadden Kiefer op een gegeven moment ook in de auto zitten, die scharreld daar een rondje in die caddy zeg maar...
Ik wil nu weten wie dat waren, want volgens mij had ze zelfs Kiefer nog op de arm op een foto!
Als dat geen mensen van hier waren dan wordt ik echt hieper de pieper hoor
Overigens willen wij met alle plezier mee betalen aan de gaten die her in der in de budgetten zijn gevallen. Want dit is echt heel vervelend. Sieneke, hoeveel kom jij tekort? Is er een overzicht van hoeveel mensen gaan storten en om welke bedragen het gaat, zodat we een beetje weten hoeveel we moeten storten?
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Hilje (mercedes2803) inventariseert voor Jessica.
Zij heeft het rekeningnummer van Jessica, wil je meedoen stuur je haar even een pb'tje. Nadat bekend is hoeveel mensen er mee doen is daarmee ook het bedrag p.p. bekend. Hilje laat dit dan aan iedereen weten, met het rekeningnr. van Jessica erbij, en dan kunnen we gaan overmaken.
Hetzelfde recept doe ik voor Sieneke (Bas Rouge) en Tineke.
Van Tineke is mij nog niet bekend of ze geld mist. Sieneke wel, zij komt 47 euro te kort.
Inmiddels heb ik het rekeningnr. van Sieneke, dus mensen die graag willen meedoen aan bijlappen voor Sieneke een pb aan mij.
Zij heeft het rekeningnummer van Jessica, wil je meedoen stuur je haar even een pb'tje. Nadat bekend is hoeveel mensen er mee doen is daarmee ook het bedrag p.p. bekend. Hilje laat dit dan aan iedereen weten, met het rekeningnr. van Jessica erbij, en dan kunnen we gaan overmaken.
Hetzelfde recept doe ik voor Sieneke (Bas Rouge) en Tineke.
Van Tineke is mij nog niet bekend of ze geld mist. Sieneke wel, zij komt 47 euro te kort.
Inmiddels heb ik het rekeningnr. van Sieneke, dus mensen die graag willen meedoen aan bijlappen voor Sieneke een pb aan mij.

- mercedes2803
- Zeer actief
sieneke
Ik lap voor Sieneke ook bij hoor
Dus als je straks weet hoeveel het is dan hoor ik het wel wat ik naar Sieneke over kan maken.
Ik heb tot dusver voor jessica
JoyC
Lizzy
Meta Veenendaal
Jij
Nance
Ik
En ik verwacht nog een PB van Marion eigenlijk...en Longfields susanne
Dus als je straks weet hoeveel het is dan hoor ik het wel wat ik naar Sieneke over kan maken.
JoyC
Lizzy
Meta Veenendaal
Jij
Nance
Ik
-
WOEF!
- Zeer actief
Re: sieneke
ik ook!mercedes2803 schreef:Ik lap voor Sieneke ook bij hoor![]()
JoyC
Lizzy
Meta Veenendaal
Jij
Nance
Ik
ik hoop iedereen die wat besteld heeft bij jessica dat is wel zo eerlijk..(behalve leveranciers)
Groeten van "Woef" én Lianne
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Hier ben ik het helemaal mee eens inderdaad. Mijn PB is trouwens al verstuurd hoor Hilje!WOEF! schreef:ik hoop iedereen die wat besteld heeft bij jessica dat is wel zo eerlijk..(behalve leveranciers)
-
Marion.
Marion was even van de wereld. Dus bij deze: ik lap bij voor Jessica en voor Sieneke uiteraard.mercedes2803 schreef:En ik verwacht nog een PB van Marion eigenlijk...en Longfields susanne
(Tineke kwam volgens mij wel uit).
Even kijken wat moet ik nu? PB naar Natas voor Sieneke, en PB naar Hilje voor Jessica? Komen ze er nu aan...
-
Marion.
Vind ik eigenlijk ook. Ook de leveranciersWOEF! schreef:ik hoop iedereen die wat besteld heeft bij jessica dat is wel zo eerlijk..(behalve leveranciers)
-
Leane
En van mijmercedes2803 schreef:Ik lap voor Sieneke ook bij hoor![]()
JoyC
Lizzy
Meta Veenendaal
Jij
Nance
Ik
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Lianne, doe je ook mee voor Sieneke?......... ik heb geen pb gehad namelijkWOEF! schreef:ik ook!mercedes2803 schreef: Ik heb tot dusver voor jessica
JoyC
Lizzy
Meta Veenendaal
Jij
Nance
Ik

- mercedes2803
- Zeer actief
en wie lappen het nou weer?
Juist....de HF mensen...
En Lizzy....die hier bijna nooit post...
Top hoor..
En tuurlijk kan ik in niemands portomonee kijken, maar toch wel heel typisch dat we van de meeneem figuren van andere forums niets horen
En ik vind het echt super dat er mensen willen lappen die praktisch niets besteld hadden en maar wat besteld hebben voor een paar lullig eurootjes...het zegt wel wat over een mentaliteit...maar ik had het aan de andere kant eigenlijk helemaal niet raar gevonden als deze mensen niet gereageerd hadden hoor...
Iedereen zijn goed recht...
Juist....de HF mensen...
En Lizzy....die hier bijna nooit post...
Top hoor..
En tuurlijk kan ik in niemands portomonee kijken, maar toch wel heel typisch dat we van de meeneem figuren van andere forums niets horen
En ik vind het echt super dat er mensen willen lappen die praktisch niets besteld hadden en maar wat besteld hebben voor een paar lullig eurootjes...het zegt wel wat over een mentaliteit...maar ik had het aan de andere kant eigenlijk helemaal niet raar gevonden als deze mensen niet gereageerd hadden hoor...
Iedereen zijn goed recht...
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond