Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Napraat DDD 3

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Marieke*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marieke* »

Ik lees dit nu pas allemaal.

Van het weekend veel weggeweest en Charlotte heeft mijn spullen dus meegenomen. Bedankt Tineke en Sieneke :wink:

Maar hier moet duidelijk bijgelapt worden.....ook ik betaal mee.
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

metaveenendaal schreef:Oja van die gesloten auto's is een heel goed idee trouwens wat het is zo dat er zeker 1 iemand die helemaal niet bij ons hoorde iets heeft meegenomen
dan is het helemaal zaak dat degene die na bestelling een lijst toegezonden krijgt en deze verplicht is mee te nemen en pas bij inlevering en geld materiaal krijgt!

vergeet niet dat dit een openbaar forum is en iedereen hier alles kan lezen!!
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Misschien komt het erg wantrouwend over,maar is het geen idee om te gaan filmen?
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

wat ik me afvroeg is wie de blonde mevrouw en de meneer waren die er stonden toen Jes en ik aankwamen.,
Wij hebben de auto er naast gezet. het was een witte caddie achtige auto...en ik heb werkelijk geen idee wie het was :wink:
Ik vroeg het Jes nog maar die wist het niet....
jenny*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cockertje
Contacteer:

Ongelezen bericht door jenny* »

mercedes2803 schreef:wat ik me afvroeg is wie de blonde mevrouw en de meneer waren die er stonden toen Jes en ik aankwamen.,
Wij hebben de auto er naast gezet. het was een witte caddie achtige auto...en ik heb werkelijk geen idee wie het was :wink:
:eek: wat een bak
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

mercedes2803 schreef:wat ik me afvroeg is wie de blonde mevrouw en de meneer waren die er stonden toen Jes en ik aankwamen.,
Is die auto niet op een foto te zien?
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Joy C
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Joy C »

sjeetje :eek: , roept u maar, ik lap wel bij, wat een toestand zeg.

die zilvergrijze Caddy was van mij, even voor de duidelijkheid. :wink:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Ik weet welke je bedoeld en ik heb even staan praten met ze maar pffffffffffffff namen :denken: :denken:
Afbeelding

Afbeelding
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
mercedes2803
Zeer actief

Yep, die zilvergrijze caddy was van Joyce en die rechts die haaks staat zeg maar is van Sieneke. Maar die witte caddy die naast de auto van Jes staat. dat waren een man en een vrouw...ze hadden Kiefer op een gegeven moment ook in de auto zitten, die scharreld daar een rondje in die caddy zeg maar...

Ik wil nu weten wie dat waren, want volgens mij had ze zelfs Kiefer nog op de arm op een foto!
Als dat geen mensen van hier waren dan wordt ik echt hieper de pieper hoor :eek:
Joy C
Zeer actief

mercedes2803 schreef:Yep, die zilvergrijze caddy was van Joyce en die rechts die haaks staat zeg maar is van Sieneke. Maar die witte caddy die naast de auto van Jes staat. dat waren een man en een vrouw...ze hadden Kiefer op een gegeven moment ook in de auto zitten, die scharreld daar een rondje in die caddy zeg maar...

Ik wil nu weten wie dat waren, want volgens mij had ze zelfs Kiefer nog op de arm op een foto!
Als dat geen mensen van hier waren dan wordt ik echt hieper de pieper hoor :eek:
Ik dacht dat die er gewoon bij hoorden, want ze waren met iedereen aan het kletsen en namen ook af, toch?. :denken:
Groetjes Joyce
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief

Het kwartje valt half...
Volgens mij was de auto van Sonja. Die is maar kort geweest....maar die blauwe auto die ACHTER stond (ook te zien op foto's) zou die dan bij die mensen hebben gehoord?
Zij was blond...en ze stonden idd met mesnen te praten...
ik heb nog gevraagd wie het waren...
Misschien waren ze met Sonja mee?

Heeft zij op 1 van de foto's niet Kiefer vast?
Joy C
Zeer actief

Gut, schiet mij maar lek. Ik ben/was in de veronderstelling dat iedereen die met vlees zeulde er ook bij hoorde. Maar vraag me niet meer hoe een aantal mensen ook alweer heten.
Groetjes Joyce
Afbeelding
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

Die 'onbekenden' met de witte Berlingo zijn Leo en Lizzy Plat. Ze bestellen via mij bij Marion kalkoennekken en wilden graag zelf halen deze keer. En ze waren weg van Kiefer en Mulu inderdaad :ok:
WOEF!
Zeer actief

Ongelezen bericht door WOEF! »

mercedes2803 schreef:Het kwartje valt half...
Volgens mij was de auto van Sonja. Die is maar kort geweest....maar die blauwe auto die ACHTER stond (ook te zien op foto's) zou die dan bij die mensen hebben gehoord?
Zij was blond...en ze stonden idd met mesnen te praten...
ik heb nog gevraagd wie het waren...
Misschien waren ze met Sonja mee?

Heeft zij op 1 van de foto's niet Kiefer vast?
die blauwe mazda daarachter die is van ons :wink:
en ik ben niet blond :N:

maar ik heb geen idee ik had zoiezo nog nooit iemand van jullie gezien, dus weet helaas ook niet wie er bijhoorde en wie niet..
Afbeelding

Groeten van "Woef" én Lianne
WOEF!
Zeer actief

Ongelezen bericht door WOEF! »

Bas Rouge schreef:Die 'onbekenden' met de witte Berlingo zijn Leo en Lizzy Plat. Ze bestellen via mij bij Marion kalkoennekken en wilden graag zelf halen deze keer. En ze waren weg van Kiefer en Mulu inderdaad :ok:
die auto waar ook de deken van mulu in lag ? met die man en vrouw (ik dacht eerst dat mulu van hun was) heb er ook meegepraat en idd hun wisten ook niet wie iedereen was net zoals ik.
Afbeelding

Groeten van "Woef" én Lianne
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Jessica, weet je zeker dat je slager niet verkeerd gerekend heeft? Op wat voor totaalbedrag denk jij te moeten uit komen?

Als ik reken 3 emmers pens = 30 euro. Plus zeg 160 kilo nek/gehakt zitten we op 190 kilo. De rest van je botten waren 50 ct per kilo. Als je 80 euro mist, is dat dus 160 kg botten. Je had veel, maar zoveel toch niet :19:

Heb je de bonnetjes niet meer? Weet je zeker dat je bv geen statiegeld op de kratten en emmers hebt betaald?
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Marion. schreef:Jessica, weet je zeker dat je slager niet verkeerd gerekend heeft? Op wat voor totaalbedrag denk jij te moeten uit komen?

Als ik reken 3 emmers pens = 30 euro. Plus zeg 160 kilo nek/gehakt zitten we op 190 kilo. De rest van je botten waren 50 ct per kilo. Als je 80 euro mist, is dat dus 160 kg botten. Je had veel, maar zoveel toch niet :19:
Ja, dat weet ik zeker.

80 kilo nek = 80 euro
80 kilo gehakt = 80 euro
45 kilo karkas = 9,50 euro

Kip = 169,50 euro

Rund:

4 emmers pens (Dorien en Eline hebben 1 emmer gedeeld maar dat had ik in zakken gedaan) = 40 euro
25 kilo strot = 12,50
botten (4 zakken a 25 kilo) = 50 euro

Rund = 102,50

Vis = 5 euro

= 277 euro totaal.

Hilje en ik hebben samen 154,35 euro ontvangen (Hilje 107 en ik 47,35), verschil is dus 122,65 euro. En aangezien ik dus niet meer weet hoeveel geld ik zelf nog in mijn zak had behalve die 50 euro van mijn vriendin mis ik dus tussen de 80 en de 122,65 euro.

Je kan dus niet zo maar zeggen dat het in de botten zit, want jij mist dus de vis, de strotten en een emmer pens. Dat is al 37,50. Ik denk wel dat het daar niet helemaal goed gegaan is maar ik denk ook dat er in kilo's gecompenseerd is en niet in geld, en dat men misschien gedacht heeft dat er 10 kilo in een krat kip zou zitten en daar zat soms wel 30 kilo in.
Afbeelding
Marion.

Hutsje schreef:Je kan dus niet zo maar zeggen dat het in de botten zit, want jij mist dus de vis, de strotten en een emmer pens. Dat is al 37,50. Ik denk wel dat het daar niet helemaal goed gegaan is maar ik denk ook dat er in kilo's gecompenseerd is en niet in geld, en dat men misschien gedacht heeft dat er 10 kilo in een krat kip zou zitten en daar zat soms wel 30 kilo in.
Ja, dat kan ja. Ik vraag me sowieso af of dat goed is gegaan met die spullen die in Bob's auto uitgestald lagen :19:
Heb jij een lijst met mensen die spullen van jou hebben afgenomen? Dan moeten we het gat gewoon met die mensen samen opbrengen.
(Kan Tineke mijn bijdrage doen, want die heeft mij 30 euro teveel afhandig gemaakt :mrgreen: )
Hutsje
Zeer actief

Wat mij betreft laat het maar zitten, jullie hoeven er niet voor op te draaien en is was allemaal al zo'n gedoe. zoals ik zei, een les voor de volgende keer.
Afbeelding
Marion.

Hutsje schreef:Wat mij betreft laat het maar zitten, jullie hoeven er niet voor op te draaien en is was allemaal al zo'n gedoe. zoals ik zei, een les voor de volgende keer.
Nee, absoluut niet hoor! Daar ga jij zeker niet mee blijven zitten. Ik kan het alleen niet uitstaan. Voor wie waren die andere 2 emmers pens dan? Die stonden er nog toen ik wegging. Zijn die wel betaald?

Hilje heeft alleen van mij al 20 euro gehad, dan heeft ze voor de rest maar 85 euro gehad? Ik snap er geen hout van :boos:
Hutsje
Zeer actief

Marion. schreef:
Hutsje schreef:Wat mij betreft laat het maar zitten, jullie hoeven er niet voor op te draaien en is was allemaal al zo'n gedoe. zoals ik zei, een les voor de volgende keer.
Nee, absoluut niet hoor! Daar ga jij zeker niet mee blijven zitten. Ik kan het alleen niet uitstaan. Voor wie waren die andere 2 emmers pens dan? Die stonden er nog toen ik wegging. Zijn die wel betaald?

Hilje heeft alleen van mij al 20 euro gehad, dan heeft ze voor de rest maar 85 euro gehad? Ik snap er geen hout van :boos:
Die heeft Whera meegenomen voor Maaikieh en die heeft ze wel betaald.
Afbeelding
Eefje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Eefje83 »

Bas Rouge schreef:Die 'onbekenden' met de witte Berlingo zijn Leo en Lizzy Plat. Ze bestellen via mij bij Marion kalkoennekken en wilden graag zelf halen deze keer. En ze waren weg van Kiefer en Mulu inderdaad :ok:
ik zit op hun forum en geloof niet dat je daar veel van te vrezen hebt,zijn volgens mij hele eerlijke mensen.

Ik hoop dat het ondanks de ongemakken toch nog eens plaats mag vinden want het zag er wel gezellig uit,en handig ook,nou ja je kan misschien aan meer dingen komen als dat in je eigen buurtje haalt.

groetjes eefje
Joy C
Zeer actief

ja zeg, dat ga je toch niet menen. :eek:
Groetjes Joyce
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

metaveenendaal schreef:
Joy C schreef:
die is gek we lappen allemaal iets hoor ben je helemaal
Pcies, daar gaan wij niet meer akkoord hoor Jes. :pffff:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Marion. schreef:
Hutsje schreef:Je kan dus niet zo maar zeggen dat het in de botten zit, want jij mist dus de vis, de strotten en een emmer pens. Dat is al 37,50. Ik denk wel dat het daar niet helemaal goed gegaan is maar ik denk ook dat er in kilo's gecompenseerd is en niet in geld, en dat men misschien gedacht heeft dat er 10 kilo in een krat kip zou zitten en daar zat soms wel 30 kilo in.
Ja, dat kan ja. Ik vraag me sowieso af of dat goed is gegaan met die spullen die in Bob's auto uitgestald lagen :19:
Heb jij een lijst met mensen die spullen van jou hebben afgenomen? Dan moeten we het gat gewoon met die mensen samen opbrengen.
(Kan Tineke mijn bijdrage doen, want die heeft mij 30 euro teveel afhandig gemaakt :mrgreen: )

Er moet trouwens nog 12,50 af, ik heb zelf nog 10 kilo nekken mee terug genomen, 2 kabeljauwkoppen en een kilootje bot.
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Natas. schreef:
metaveenendaal schreef:
Joy C schreef:
die is gek we lappen allemaal iets hoor ben je helemaal
Pcies, daar gaan wij niet meer akkoord hoor Jes. :pffff:
Dat zullen we nog wel eens zien :mrgreen:
Afbeelding
Marion.

Hutsje schreef:
Natas. schreef:Pcies, daar gaan wij niet meer akkoord hoor Jes. :pffff:
Dat zullen we nog wel eens zien :mrgreen:
Precies! Redden we ook wel zonder je banknr hoor :pffff:
Hutsje
Zeer actief

Doe dan de helft, hebben we gespreid risico :wink:
Afbeelding
Marion.

Hutsje schreef:Doe dan de helft, hebben we gespreid risico :wink:
Nee :pffff:
Wij met zijn allen de helft, en jij in je eentje de andere helft zeker. Gespreid risico :piew:

Ik had je hoog zitten, maar ik ga nu toch echt aan je twijfelen :mrgreen:
Joy C
Zeer actief

Marion. schreef:
Hutsje schreef:Doe dan de helft, hebben we gespreid risico :wink:
Nee :pffff:
Wij met zijn allen de helft, en jij in je eentje de andere helft zeker. Gespreid risico :piew:

Ik had je hoog zitten, maar ik ga nu toch echt aan je twijfelen :mrgreen:
:smile: :smile:

maar inderdaad, sinds wanneer telt Jessica voor meer dan 1 persoon? :denken:
Groetjes Joyce
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”