Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Napraat DDD 3
Moderator: moderatorteam
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Voor een volgende keer lijkt me een strakkere onderverdeling in hulp welkom.
De checklist die Suzanne noemt idd
Weer een lijst vooraf per leverandier maken, maar dan nu met bedragen erbij
Per leverancier 2 vaste helpers (1 boekhouder, 1 weger)
De leveranciers en helpers eerst laten afhalen
Niet meer laten bestellen door mensen die hier nauwelijks komen (of leverancier moet het goed vinden)
Maximum aantal kilo's die per leverancier besteld kunnen worden
Dingen die deels hier al staan, dat lijkt me een goed plan.
En de 'helpers': ik denk dat het beter is daar van tevoren een goede afspraak over te maken. Daar ter plekke holt iedereen van leverancier naar leverancier, kan best anders geregeld worden met 'helpers'.
De checklist die Suzanne noemt idd
Weer een lijst vooraf per leverandier maken, maar dan nu met bedragen erbij
Per leverancier 2 vaste helpers (1 boekhouder, 1 weger)
De leveranciers en helpers eerst laten afhalen
Niet meer laten bestellen door mensen die hier nauwelijks komen (of leverancier moet het goed vinden)
Dingen die deels hier al staan, dat lijkt me een goed plan.
En de 'helpers': ik denk dat het beter is daar van tevoren een goede afspraak over te maken. Daar ter plekke holt iedereen van leverancier naar leverancier, kan best anders geregeld worden met 'helpers'.

-
ien
- Erelid
- Contacteer:
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ja, dat lijkt me helemaal top, Ien met haar penskraam.ien schreef:zeg ik tochRoelfien schreef:Ik denk dat bij een volgende keer de leveranciers eerst hun auto gesloten houden en eerst hun eigen bestellingen bij elkaar afhalen en afrekenen.
Dan hebben ze daarna hun handen vrij om de spullen voor de andere afnemers te verwerken en af te rekenen.De afnemer komt naar de auto, de leverancier pakt uit de auto wat er besteld is en er wordt meteen afgerekend. Niet eerst uitdelen en dan alles en iedereen in 1 keer af laten rekenen.
Duurt het daardoor langer? Jammer dan. .![]()
gewoon inde rij staan![]()
ik kom volgende keer met mijn kar[zie handtekening
]
en laat mijn klanten zelf uitzoeken
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Roelfien
- Zeer actief
LongFields schreef:Beter dan met haar kraampens! :N:Roelfien schreef:
Ja, dat lijkt me helemaal top, Ien met haar penskraam.![]()
Oh en natuurlijk help ik ook mee, want ik heb toch geen beestenspul bij me en dus alle ruimte om te helpen.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, ik val voor een groot deel in herhaling hoor.ien schreef:heb Tineke hetzelfde doorgegevenNatas. schreef:Niet meer laten bestellen door mensen die hier nauwelijks komen (of leverancier moet het goed vinden)
Is ook om aan te geven dat ik het ermee eens ben.

-
Leane
- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Al voer ik geen vlees-barf ( je weet maar nooit) lees ik de topics wel en moet ik vaak lachen bij het zien van de foto´s van de DDD
Maar mijn honden hebben laatst al wel wat kleine rauwe drumsticks op (zijn dat eigenlijk kippenpootjes
) en heb ik geloof ik grotere kippeniets in de vriezer liggen (was in de aanbieding bij de lidl laatst)
ben ik eigenlijk zeer benieuwd naar de vriezers die jullie hebben, hebben jullie allemaal zon grote `bak`zegmaar of een kleine met laatjes.
voor de hene die zo een meet laatjes hebben= hoe veel kan je er eigenlijk in kwijt
Maar mijn honden hebben laatst al wel wat kleine rauwe drumsticks op (zijn dat eigenlijk kippenpootjes
ben ik eigenlijk zeer benieuwd naar de vriezers die jullie hebben, hebben jullie allemaal zon grote `bak`zegmaar of een kleine met laatjes.
voor de hene die zo een meet laatjes hebben= hoe veel kan je er eigenlijk in kwijt
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Solly solly sollyjenny* schreef:jammer dat er wat probleempjes geweest zijn.
dat is altiojd zo zonde en doet de pret een beetje ten onder gaan.
Hopelijk komt er wat meer duidelijkheid.
Enne................ whera en jessica... volgende keer jullie eigen bestelling meenemen op papier
Ik heb me de pleures moeten zoeken onder de verschrikkelijke stress dat hilje me zette*grapje*
Hopelijk is dat goedgekomen

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ik barf ook (nog) niet hoor, maar voer wel kvv (Carnibest).Jokie schreef:Al voer ik geen vlees-barf ( je weet maar nooit) lees ik de topics wel en moet ik vaak lachen bij het zien van de foto´s van de DDD![]()
Maar mijn honden hebben laatst al wel wat kleine rauwe drumsticks op (zijn dat eigenlijk kippenpootjes) en heb ik geloof ik grotere kippeniets in de vriezer liggen (was in de aanbieding bij de lidl laatst)
Ik heb zo'n mega-onhandig tafelmodel vriezertje met 3 1/2 laatje (de onderste is maar half zo diep, in verband met de motor).
Ik kan daar met een beetje mazzel, en zonder vries-aanslag, 30 kilo carnibest in kwijt, en dan nog wat klein spul wat ik op de DDD heb gehaald.
Niet echt ideaal dus, ik zou iemand die voor zijn hond(en) een diepvries wil aanschaffen ook absoluut een kist aanraden in plaats van een kast. Maar dan moet je wel wat ruimte tot je beschikking hebben want die nemen meestal behoorlijk wat ruimte in.
- Hutsje
- Zeer actief
-
bea leyba
- Zeer actief
- -Jolanda-
- Zeer actief
- -Jolanda-
- Zeer actief
Ik barf ook (nog) niet hoor, maar voer wel kvv (Carnibest).
Ik heb zo'n mega-onhandig tafelmodel vriezertje met 3 1/2 laatje (de onderste is maar half zo diep, in verband met de motor).
Ik kan daar met een beetje mazzel, en zonder vries-aanslag, 30 kilo carnibest in kwijt, en dan nog wat klein spul wat ik op de DDD heb gehaald.
Niet echt ideaal dus, ik zou iemand die voor zijn hond(en) een diepvries wil aanschaffen ook absoluut een kist aanraden in plaats van een kast. Maar dan moet je wel wat ruimte tot je beschikking hebben want die nemen meestal behoorlijk wat ruimte in.[/quote]
ik heb dus net zo´n vriezertje als jij zo te horen, maar tis de enige vriezer die ik heb en daar gaat ook eigen spul in zeg maar dus dan houd ik weinig ruimte over voor de hondenspul
en aangezien ik klein woon is 2 vriezers geen echte optie hier dus. en 30 kilo carnibest is met 2 honden effe rekenen zo´n 17/18 dagen voer, aii das niet lang :N:
Niet echt ideaal dus, ik zou iemand die voor zijn hond(en) een diepvries wil aanschaffen ook absoluut een kist aanraden in plaats van een kast. Maar dan moet je wel wat ruimte tot je beschikking hebben want die nemen meestal behoorlijk wat ruimte in.[/quote]
ik heb dus net zo´n vriezertje als jij zo te horen, maar tis de enige vriezer die ik heb en daar gaat ook eigen spul in zeg maar dus dan houd ik weinig ruimte over voor de hondenspul
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
-
bea leyba
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Roelfien
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ah, ik meende dat ik die dingen hier ook al gelezen had maar dan was dat dus niet van jou.ien schreef:Natas. schreef: Ja, ik val voor een groot deel in herhaling hoor.
Is ook om aan te geven dat ik het ermee eens ben.![]()
kon jij niet weten was per pb![]()
dit wordt een leuke topic![]()
straks alleen maar helpers en geen kopers
Nou ja, bekend is nu dat ik het ermee eens ben, voor zover dat er wat toe doet
Oh en ik koop ook hoor, weliswaar kleine hoeveelheden met die namaakhond van me

- Hutsje
- Zeer actief
-
Dorien
- Zeer actief
Dames leveranciers, mijn hartelijke dank voor alle barf-spullen!
Ik kon gelukkig nog net op het nippertje een vrieskist op de kop slaan (400 liter inhoud, dus voorlopig groot genoeg.
) en ben 2 dagen bezig geweest met het verdelen van het hele spul.
Alles ligt nu lekker in mijn vriezertje en ik ben er helemaal wijs mee.
Iedereen ontzettend bedankt!
Ik kon gelukkig nog net op het nippertje een vrieskist op de kop slaan (400 liter inhoud, dus voorlopig groot genoeg.
Alles ligt nu lekker in mijn vriezertje en ik ben er helemaal wijs mee.
Iedereen ontzettend bedankt!
Groet,
Dorien
Dorien
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Hoe zwaar zijn jouw honden dan?Jokie schreef:ik heb dus net zo´n vriezertje als jij zo te horen, maar tis de enige vriezer die ik heb en daar gaat ook eigen spul in zeg maar dus dan houd ik weinig ruimte over voor de hondenspulLongFields schreef:Ik barf ook (nog) niet hoor, maar voer wel kvv (Carnibest).
Niet echt ideaal dus, ik zou iemand die voor zijn hond(en) een diepvries wil aanschaffen ook absoluut een kist aanraden in plaats van een kast. Maar dan moet je wel wat ruimte tot je beschikking hebben want die nemen meestal behoorlijk wat ruimte in.en aangezien ik klein woon is 2 vriezers geen echte optie hier dus. en 30 kilo carnibest is met 2 honden effe rekenen zo´n 17/18 dagen voer, aii das niet lang :N:
Mijn honden doen ruim een maand tot 1 1/2 maand met die hoeveelheid!
Ik heb overigens nog een inbouw-koelkast met vrieslaatjes (3) die voor ons eigen vries-spul is. Dus de honden hebben hun eigen vriezertje, en wij ook.
-
chrico
- Zeer actief
-
Leane
-
chrico
- Zeer actief
-
chrico
- Zeer actief
-
Leane
-
chrico
- Zeer actief
-
Daan
ik ben echt nog beginnend rauw voerder.
Mijn honden krijgen al jaren kvv, kippenekken en af en toe een karkas, naast nutro-choice-brok, waarvan de laatste zak (de tiende en dus gratis) maar niet opgaat.
Want ik heb een megavrieskist gekocht, voor ons gemak en om voor de honden groot in te slaan.
Daar ligt dus nu pens in, eendenekken, kippennekken, wat kopvlees, carnibest, nog een paar kilo energique.
Ik wil heel graag meer uitproberen, maar heb nog niet echt de mogelijkheid om zelf grote hoeveelheden scherp-geprijsd te leveren.
Daarom wil ik mij graag aanbieden als hulp bij een eventuele volgende ddd, met nog nieuwe ongebruikte personenweegschaal (leuk zo'n cadeau
) en rekenmachine en kladblok.
Want ik zou een volgende keer heeel graag komen en wat van alles bestellen, maar ik wil liever niet komen, mijn achterbak vullen en een paar mensen met een kater laten zitten...
Mijn honden krijgen al jaren kvv, kippenekken en af en toe een karkas, naast nutro-choice-brok, waarvan de laatste zak (de tiende en dus gratis) maar niet opgaat.
Want ik heb een megavrieskist gekocht, voor ons gemak en om voor de honden groot in te slaan.
Daar ligt dus nu pens in, eendenekken, kippennekken, wat kopvlees, carnibest, nog een paar kilo energique.
Ik wil heel graag meer uitproberen, maar heb nog niet echt de mogelijkheid om zelf grote hoeveelheden scherp-geprijsd te leveren.
Daarom wil ik mij graag aanbieden als hulp bij een eventuele volgende ddd, met nog nieuwe ongebruikte personenweegschaal (leuk zo'n cadeau
Want ik zou een volgende keer heeel graag komen en wat van alles bestellen, maar ik wil liever niet komen, mijn achterbak vullen en een paar mensen met een kater laten zitten...