Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
koeienstrot
Moderator: moderatorteam
- danielle-russel-king
- Zeer actief
- Luffie
- geregistreerd lid
- danielle-russel-king
- Zeer actief
- Luffie
- geregistreerd lid
- Takkie_Teckel
- Zeer actief
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Als je vindt dat vlees goed voor ze is waarom voer je dan nog brok?danielle-russel-king schreef:king krijgt het elke dag vanaf nu het is goed voor ze er zit veel vlees op
en ik combineer het met brokken
je kan het ook geven als tussendoor ze vinden het heerlijk en hebben wat te kluiven
er zijn een hoop mensen hoor die het geven zowel als voer als als tussendoor

-
WOEF!
- Zeer actief
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
- danielle-russel-king
- Zeer actief
hier in de buurt is het moeilijk om vlees voor de honden te krijgen dan betaal ik 6 euro voor 1 kilo en dat gaat me effe te ver zoveel geld heb ik niet en een mastino eet nogal veel vlees wegHutsje schreef:Als je vindt dat vlees goed voor ze is waarom voer je dan nog brok?danielle-russel-king schreef:king krijgt het elke dag vanaf nu het is goed voor ze er zit veel vlees op
en ik combineer het met brokken
je kan het ook geven als tussendoor ze vinden het heerlijk en hebben wat te kluiven
er zijn een hoop mensen hoor die het geven zowel als voer als als tussendoor
ik heb voor die strotten al stad en land af gezocht en eindelijk 1 gevonden
die het voor me wil bestellen hier in de buurt
groetjes

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
Als je je aanmeldt op de diverse rauw voedingsfora kun je daar ook veel tips krijgen en adresjes. Het hoeft namelijk helemaal niet zo te duur zijn, een kipje bij de Aldi of de Lidl kost maar 1,99 euro, bijvoorbeeld. Pens zit vaak ook op een paar euro per 10 kilo ofzo. Daarbij heeft de poelier ook kippennekken, meestal voor een euro per kilo.danielle-russel-king schreef: hier in de buurt is het moeilijk om vlees voor de honden te krijgen dan betaal ik 6 euro voor 1 kilo en dat gaat me effe te ver zoveel geld heb ik niet en een mastino eet nogal veel vlees weg![]()
groetjes

- danielle-russel-king
- Zeer actief
bedankt voor de tipHutsje schreef:Als je je aanmeldt op de diverse rauw voedingsfora kun je daar ook veel tips krijgen en adresjes. Het hoeft namelijk helemaal niet zo te duur zijn, een kipje bij de Aldi of de Lidl kost maar 1,99 euro, bijvoorbeeld. Pens zit vaak ook op een paar euro per 10 kilo ofzo. Daarbij heeft de poelier ook kippennekken, meestal voor een euro per kilo.danielle-russel-king schreef: hier in de buurt is het moeilijk om vlees voor de honden te krijgen dan betaal ik 6 euro voor 1 kilo en dat gaat me effe te ver zoveel geld heb ik niet en een mastino eet nogal veel vlees weg![]()
groetjes. Ik heb 4 grote honden geahd en er ging hier ongeveer 4 kilo per dag door, maar ik ben veel goedkoper uit dan een redelijke brok. Niet dat dat een motivatie is, trouwens. Ik wil gewoon dat mijn honden zo natuurljik mogelijk en lekker eten.

- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
Ehm... kip van Aldi of Lidl als verantwoord hondenvoer???Hutsje schreef:Als je je aanmeldt op de diverse rauw voedingsfora kun je daar ook veel tips krijgen en adresjes. Het hoeft namelijk helemaal niet zo te duur zijn, een kipje bij de Aldi of de Lidl kost maar 1,99 euro, bijvoorbeeld.
Kan je ze toch beter een of ander kvv aansmeren - wordt het voer in ieder geval 'gebalanceerd'.
Ignit Bekken.
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
mijn honden krijgen ook 1x per week zo een kippieignit schreef:Ehm... kip van Aldi of Lidl als verantwoord hondenvoer???Hutsje schreef:Als je je aanmeldt op de diverse rauw voedingsfora kun je daar ook veel tips krijgen en adresjes. Het hoeft namelijk helemaal niet zo te duur zijn, een kipje bij de Aldi of de Lidl kost maar 1,99 euro, bijvoorbeeld.![]()
Kan je ze toch beter een of ander kvv aansmeren - wordt het voer in ieder geval 'gebalanceerd'.![]()
Ignit Bekken.
niets mis mee
-
WOEF!
- Zeer actief
mijn hond krijgt oko gewoon hele kip van de supermarkt, of van de marktSuperTyson schreef:mijn honden krijgen ook 1x per week zo een kippieignit schreef:Ehm... kip van Aldi of Lidl als verantwoord hondenvoer???Hutsje schreef:Als je je aanmeldt op de diverse rauw voedingsfora kun je daar ook veel tips krijgen en adresjes. Het hoeft namelijk helemaal niet zo te duur zijn, een kipje bij de Aldi of de Lidl kost maar 1,99 euro, bijvoorbeeld.![]()
Kan je ze toch beter een of ander kvv aansmeren - wordt het voer in ieder geval 'gebalanceerd'.![]()
Ignit Bekken.
niets mis mee
Groeten van "Woef" én Lianne
-
Bernadette
- Zeer actief
- danielle-russel-king
- Zeer actief
king vind het helemaal geweldig al dat verschilende vlees vis en kip
hij eet het beter dan die brokken en zijn ontlasting is ook super
ik moet alleen nu zoeken naar grote vriezer zodat ik wat meer in een keer kan inslaan
en kom dan ook naar de volgende ddd dag lijkt me helemaal geweldig
bedankt allemaal
hij eet het beter dan die brokken en zijn ontlasting is ook super
ik moet alleen nu zoeken naar grote vriezer zodat ik wat meer in een keer kan inslaan
en kom dan ook naar de volgende ddd dag lijkt me helemaal geweldig
bedankt allemaal

-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
Er is ook niets mis met kip - mijn honden krijgen ook regelmatig een hele kip waarvan de veren en ingewanden verwijderd zijn. Maar geen goedkope kip uit Brazilie of VS... waar komen de goedkope kippen in de Nederlandse supermarkten vandaan?SuperTyson schreef:mijn honden krijgen ook 1x per week zo een kippieignit schreef:Ehm... kip van Aldi of Lidl als verantwoord hondenvoer???Hutsje schreef:Als je je aanmeldt op de diverse rauw voedingsfora kun je daar ook veel tips krijgen en adresjes. Het hoeft namelijk helemaal niet zo te duur zijn, een kipje bij de Aldi of de Lidl kost maar 1,99 euro, bijvoorbeeld.![]()
Ignit Bekken.
niets mis mee
Ignit Bekken.
-
WOEF!
- Zeer actief
dat zal best.ignit schreef:Er is ook niets mis met kip - mijn honden krijgen ook regelmatig een hele kip waarvan de veren en ingewanden verwijderd zijn. Maar geen goedkope kip uit Brazilie of VS... waar komen de goedkope kippen in de Nederlandse supermarkten vandaan?SuperTyson schreef:mijn honden krijgen ook 1x per week zo een kippieignit schreef:Ehm... kip van Aldi of Lidl als verantwoord hondenvoer???Hutsje schreef:Als je je aanmeldt op de diverse rauw voedingsfora kun je daar ook veel tips krijgen en adresjes. Het hoeft namelijk helemaal niet zo te duur zijn, een kipje bij de Aldi of de Lidl kost maar 1,99 euro, bijvoorbeeld.![]()
Ignit Bekken.
niets mis mee
Ignit Bekken.
en waar komen die van de poelier op de markt dan vandaan? die zijn ook niet duur. net zo duur als een hele kip van de AH
Groeten van "Woef" én Lianne
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Wij hier wonen nou eenmaal niet in een land waar je op elke straathoek hele kippen kunt kopen.ignit schreef: Er is ook niets mis met kip - mijn honden krijgen ook regelmatig een hele kip waarvan de veren en ingewanden verwijderd zijn. Maar geen goedkope kip uit Brazilie of VS... waar komen de goedkope kippen in de Nederlandse supermarkten vandaan?
Ignit Bekken.
Jouw situatie in Suriname is niet te vergelijken met hier.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10